parelconfituur wrote:
Yannick wrote:
Maar laten we eerlijk zijn. Editors, Tame Impala en in beperkte mate Kings Of Leon (die gewoon op PKP zullen staan) zijn al enkele weken onze grootste geruchten voor die eventuele spot nog na The Strokes. Nu Jazebel er meteen twee afvinkt en KoL na hun laatste ondermaatse passage zullen doorverwezen worden naar Kiewit, blijft er niet echt veel over… Toch? Wat kan er dan wél nog? The National? Dan toch The Chemical Brothers? Ik zeg maar wat.
Aan de andere kant mogen we ook niet vergeten dat Mad Cool ook nog steeds 1 à 2 headliners dient aan te kondigen (en gaan er velen vanuit dat de brug tussen hen en The Strokes ergens onderweg in vlammen is opgegaan) én Roskilde nog minstens een headliner mist voor 4 juli (Kendrick? Who knows..).
The National zou wel ultiem zijn, het soort naam die de vrijdag meteen van mwoa naar whoa optilt. Ik bedoel…The National-The Strokes is zo een droomconstructie dat ik parkaman er graag bij neem
Als ze The National kunnen fixen zou dat geweldig zijn. Perfecte match met The Strokes ook.
Vreemd trouwens dat de namen nu per stage geordend zijn op de website en niet meer van groot naar klein. Zal toch wel een foutje zijn denk ik.