Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Grapje natuurlijk. Toffe worp hoor. Loyle Carner is wel een must-see. Komende week zullen nog wel wat grotere namen volgen hoor, vrijdag mist nog genoeg.

Agnes Obel, Rex Orange County, Fontaines, Parcels, Girl in Red & Phoebe kunnen mij zeker bekoren. Voor de rest niet echt mijn ding of moet ik ze nog ontdekken. Wel zeer opvallend dat we weer een naam krijgen die er vorig jaar stond met Miles Kane.

Richard Hawley op zondag in The Barn erbij! Wat eerst de minste dag leek (persoonlijke smaak is heel anders dan wat op Mains Stage die dag staat) lijkt dit een dagje kamperen in The Barn te worden voor een perfecte line-up.

"Nog even tot de full line-up." sluit het berichtje op de site af. Dus volgende week de volledige poster?

Agnes Obel, Rex Orange County, Fontaines, Parcels, Girl in Red & Phoebe kunnen mij zeker bekoren. Voor de rest niet echt mijn ding of moet ik ze nog ontdekken. Wel zeer opvallend dat we weer een naam krijgen die er vorig jaar stond met Miles Kane.

6 namen die je leuk vindt op 16 namen is best een goede score toch?
Vind het persoonlijk een veel beter rijtje dan afgelopen twee keer.

“Nog even tot de full line-up.” sluit het berichtje op de site af. Dus volgende week de volledige poster?

In de Engelse versie staat het zo:

The count has now reached 55 acts. More names to follow next week. Stay tuned.

we beginnen het geheugen van een vis te krijgen. ja die stond er vorig jaar maar het publiek gaat ook de eerste zijn die staat te roepen dat hij er niet is als ze hem over slaan.

Heel blij met parcels en Rex orange county, voor de rest nog degelijke dingen met onder andere loyle carner, Jake bugg, Agnes obel,... Cava pakketje

Toffe namen hoor! Fontaines D.C., Banks, Loyle Carner, Parcels, girl in red, Phoebe Bridgers, GoGo Penguin,... wil ik allemaal zien. Eigenlijk zou dit een typische DTRH aankondiging kunnen zijn. En aan de line-up pagina's te zien gaan de meeste van deze namen ook geen belachelijk hoge spots innemen.

Voor mij persoonlijk jammer dat een jaar dat The Strokes, System Of A Down en Pearl Jam als een paar van hun headliners heeft zo'n pijnlijke rest van dagindeling heeft...

Fontaines DC op de Main Stage plaatsen is ook wel een blunder van jewelste. Voor de rest is die donderdag nog oké. De vrijdag is gewoon triest los van The Strokes voor mij. Die zaterdag heeft 4 grote namen, waarvan er 2 mij boeien de rest is ook maar slap invulsel. En ik heb niet tegen een zwaardere of een nostalgische rock dag. Maar Sum 41, Volbeat, The Pretty Reckless, Placebo, e.d. doen het toch niet voor mij.

Bon als ze volgend jaar RATM en RHCP hebben laten we dan hopen dat de rest wat beter ingevuld is.

Voor mij persoonlijk jammer dat een jaar dat The Strokes, System Of A Down en Pearl Jam als een paar van hun headliners heeft zo’n pijnlijke rest van dagindeling heeft…

Fontaines DC op de Main Stage plaatsen is ook wel een blunder van jewelste. Voor de rest is die donderdag nog oké. De vrijdag is gewoon triest los van The Strokes voor mij. Die zaterdag heeft 4 grote namen, waarvan er 2 mij boeien de rest is ook maar slap invulsel. En ik heb niet tegen een zwaardere of een nostalgische rock dag. Maar Sum 41, Volbeat, The Pretty Reckless e.d. doen het toch niet voor mij.

Bon als ze volgend jaar RATM en RHCP hebben laten we dan hopen dat de rest wat beter ingevuld is.

ik vind die 3 bands die je noemt toch veel verfrissender dan een repeat booking van yungblud, een repeat booking van lewis capaldi, een repeat bookin van miles kane en het overgrote deel van de affiche die er afgelopen 3 jaar stond.

girl in red heb ik via een vriend van me leren kennen. Ben ik zelf wel benieuwd naar, de rest heb ik niet veel mee.

Er was nog hartstikke veel open bij klub en slope, dan zijn dit soort artiesten toch prima.
Zeker opvallend weer een artiest van vorig jaar maar we moeten gewoon rekening houden dat niet alle plannen lukken. Er komen nog ongeveer 45 namen en daar kan zeker nog foals , vampier weekend, idles, cage the elephant, tame impala, edities, national bij zitten

warriorandweirdo wrote:

6 namen die je leuk vindt op 16 namen is best een goede score toch?
Vind het persoonlijk een veel beter rijtje dan afgelopen twee keer.

zeker hoor, bedoelde gewoon dat de overige namen niet echt mijn ding waren en/of ik ze nog moest ontdekken.

Users who are viewing this thread