Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Mijn wishlist:

King gizzard & the lizard wizard, gojira, the avalanches, fontaines dc, Catfish and the bottlemen, Bombay bicycle club, Jenny Beth, Whitney, metronomy, bad regilion, Celeste

Mijn wishlist: Foals, Brutus (en Rumours mag ook wel), STAKE, Brihang, FLUME, Catfish & The Bottlemen, Highly Suspect (maar als die komen zal het pas voor het pakketje binnen 2/3 weken zijn), The Guru Guru, While She Sleeps, Go March, Biffy Clyro (als die komen zal dat mss pas worden aangekondigd na een nieuwe single), Max Cooper, Jaguar Jaguar, Brian Fallon en SHHT

Mijn wishlist: Foals, Brutus (en Rumours mag ook wel), STAKE, Brihang, FLUME, Catfish & The Bottlemen, Highly Suspect (maar als die komen zal het pas voor het pakketje binnen 2/3 weken zijn), The Guru Guru, While She Sleeps, Go March, Biffy Clyro (als die komen zal dat mss pas worden aangekondigd na een nieuwe single), Max Cooper, Jaguar Jaguar, Brian Fallon en SHHT

net nog eens naar Troy aan het luisteren dat de 2 samen hebben gespeeld .
Propere cover!

jarne wrote:

Propere cover!

Zet ze dan maar eens samen op de slope, brutus als afsluiter tussen kendrick en Twenty One Pilots en the guru guru wat vroeger :D gaat daar plezant worden :D

Yannick wrote:
Geen letter spelletjes vandaag?
1f641.svg

Het blijkt nog maar de vraag te zijn of we nieuwe namen krijgen vandaag…

Nee dat valt mee.... Werchter gaf vorige week zelf aan dat ze zouden komen deze week.

ChiquitaChaser wrote:

jarne wrote:

Propere cover!

Zet ze dan maar eens samen op de slope, brutus als afsluiter tussen kendrick en Twenty One Pilots en the guru guru wat vroeger ? gaat daar plezant worden ?

Alleszins veel volk (datk ken :-) )

Timmetje wrote:

Aaran wrote:

Yannick wrote:
1f641.svg

Nee dat valt mee…. Werchter gaf vorige week zelf aan dat ze zouden komen deze week.

Je weet hoe het in die wereld gaat.. Maar ik hoop van harte dat ze met namen komen hahaha.

Ach, staat er zwart op wit op hier: https://www.rockwerchter.be/nl/blog/placebo-liam-gallagher-disclosure-brittany-howard-haim-en-meer

Doen ze alleen als ze echt heel zeker zijn denk ik. Volgens mij is dat er ook pas woensdag ofzo bijgezet.

Aaran wrote:

Timmetje wrote:

Aaran wrote:

Yannick wrote:
1f641.svg

Nee dat valt mee…. Werchter gaf vorige week zelf aan dat ze zouden komen deze week.

Je weet hoe het in die wereld gaat.. Maar ik hoop van harte dat ze met namen komen hahaha.

Ach, staat er zwart op wit op hier: https://www.rockwerchter.be/nl/blog/placebo-liam-gallagher-disclosure-brittany-howard-haim-en-meer

Doen ze alleen als ze echt heel zeker zijn denk ik. Volgens mij is dat er ook pas woensdag ofzo bijgezet.

het voordeel aan een pakketje namen is dat er altijd 1 kan wegvallen en dat het nog steeds een pakketje namen blijft.

Bon, dan zelf maar een lijstje.

Khalid (vr)
Gwen Stefani (vr)
Gojira
Charli XCX
Angel Olsen
Seasick Steve (waarom ze die vent blijven boeken, geen idee maar ik verwacht 'm wel weer)
Whitney
Cage The Elephant
Wolf Alice
Petit Biscuit
Glass Animals
Parcels
IDLES
The Murder Capital
The Comet Is Coming

Users who are viewing this thread