Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Gallagher wandelt net in Duitsland na 4 nummers van het podium vanwege stemproblemen…. bood zn excuses aan en was weg.

Eerst werd de tour verzet, nu dit. Lijkt niet helemaal lekker te lopen allemaal. Hoop dat het een griepje was oid. Benieuwd wat het met de rest van de tour gaat doen!

Pff .. zou hij in Wuhan zijn geweest laatst? Hoop dat het snel goedkomt met hem.

daan88 wrote:
Rage Against The Machine post vandaag een foto met tracklist van Werchter ’94 op hun sociale media. Is het vooral ijdele hoop om te denken dat zij de laatste headliner zullen zijn?

Zou heel mooi zijn, maar geen idee waar ze die nog zouden plaatsen? Op vrijdag en zaterdag past RATM niet echt op de line up en de zondag is al vrij vol.

Op vrijdag na the Strokes of op zondag als afsluiter? Past nog prima, maar kans dat het gaat gebeuren lijkt mij heul errug klein.

Gallagher wandelt net in Duitsland na 4 nummers van het podium vanwege stemproblemen…. bood zn excuses aan en was weg.

Eerst werd de tour verzet, nu dit. Lijkt niet helemaal lekker te lopen allemaal. Hoop dat het een griepje was oid. Benieuwd wat het met de rest van de tour gaat doen!

Psh, op die hiphop-generatie-artiesten kan je echt nooit meer vertrouwen he.

Timmetje wrote:

Dat tourschema van Gallagher is ook waanzinnig. Vrije dag her en der nagelaten staat/stond ie zowat elke avond op het podium. Niet gek dat hij al meerdere shows heeft moeten cancelen. Wel sneu voor de mensen die er waren.

Ziggo lijkt ook gewoon door te gaan....

pigital wrote:

Timmetje wrote:

Dat tourschema van Gallagher is ook waanzinnig. Vrije dag her en der nagelaten staat/stond ie zowat elke avond op het podium. Niet gek dat hij al meerdere shows heeft moeten cancelen. Wel sneu voor de mensen die er waren.

Ziggo lijkt ook gewoon door te gaan….
Hij is gewoon gegaan, heeft liedjes gezongen, dat werkte niet en hij heeft het gestopt. Vervolgens via social media bekend gemaakt dat hij het inhaalt. Het is lullig, maar beter dan dit kan Liam het echt niet doen in mijn ogen hoor. Is gewoon ongelukkige samenkomst van omstandigheden. Verwacht niet dat dit ook maar enig gevolg heeft voor de festivals deze zomer. Helaas wel misschien voor morgen waar ik ook heen ga....
Edit: Reactie van de Ziggo Dome op mijn vraag of ze op de hoogte zijn van deze situatie: "Beste Ruben, Voor zover bij ons bekend gaat het concert gewoon door. De Ziggo Dome is puur de locatie waar het concert plaatsvindt en niet betrokken bij de organisatie van LIam Gallangher. Mochten wij hier meer over te horen krijgen communiceren wij dit uiteraard via onze website. Mvg, Ziggo Dome Social Team"

Als ze problemen hebben met een headliner voor de vrijdag moeten ze gewoon The Killers van TW Classic af halen...

suomi65 wrote:
QUOTE=> Dit was dus het bericht van Suomi die voorstelde om Greta Van Fleet te laten invallen

Als ze nog snel twee albums uitbrengen mag het volgens de wetten van het forum.

Hey, dat heb ik nooit willen beweren heh. Gewoon wat ideeën die in mij opkwamen opgeschreven, niet meer dan dat :wink:

Buiten dat kan GvF onmogelijk een grotere ballon van gebakken lucht worden, dus laat die vooral maar kapot gaan aan hun eigen succes aub. Crash and burn, baby!

Ik heb al betere Led Zeppelin coverbands gezien dan Greta van Fleet, die positie van hun vorig jaar als sub met een slot van 75 minuten terwijl ze niet eens die tijd konden vullen met hun album is toch ėen van de grotere uitschuivers die ze de afgelopen jaren daar op Werchter hebben gemaakt.

Dat en een dj op main stage zetten en het programma decimeren op vraag van Pink en Kat Kerkhofs het idee geven dat een dj carriere echt iets voor haar was. Het was echt een topper in 2019

Laten we Greta Van Fleet wat jaren geven om zichzelf vooral te ontdekken, wie weet wordt het wel de volgende Led Zeppelin.
But they have to start somewhere, right

Laten we Greta Van Fleet wat jaren geven om zichzelf vooral te ontdekken, wie weet wordt het wel de volgende Led Zeppelin.

Dat is net het hele punt... Ze moeten ergens starten dus zo hoog op een Main Stage is helemaal hun spot niet...

pigital wrote:

Dat is net het hele punt… Ze moeten ergens starten dus zo hoog op een Main Stage is helemaal hun spot niet…
Klopt als een bus!

Users who are viewing this thread