Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Raoul wrote:

parelconfituur wrote:
Goh. Ik verwacht toch zeker die laatste headliner voor vrijdag ook deze week. Zeker omdat Pukkelpop binnen een paar weken weer hun volledige line up lijkt te gaan knallen. Ik denk echt wel dat Werchter deze week nog een keer echt stevig gaat uitpakken.

Klinkt als een vrij logische beredenering ja, aan de andere kant zijn ze beide van dezelfde maatschappij toch? Dan zou je ook kunnen denken dat ze PKP de spotlight willen geven (hoewel ik denk dat je wel gelijk hebt).

Ik denk niet dat Pukkelpop een Live Nation festival is eigenlijk. Ze werken wel samen maar net zoals Dour en Graspop staan deze niet onder het Live Nation Label volgens mij. Corrigeer me gerust als ik fout ben.

Jawel, laten we het ook maar zachtjes uitdrukken dat ze nog bestaan dankzij LN. LN heeft een aanzienlijk belang in PKp, net zoals bij Graspop. Maar probeert zoveel mogelijk zelfstandigheid te geven.

Rage Against The Machine post vandaag een foto met tracklist van Werchter '94 op hun sociale media. Is het vooral ijdele hoop om te denken dat zij de laatste headliner zullen zijn?

Rage Against The Machine post vandaag een foto met tracklist van Werchter ’94 op hun sociale media. Is het vooral ijdele hoop om te denken dat zij de laatste headliner zullen zijn?

Zou heel mooi zijn, maar geen idee waar ze die nog zouden plaatsen? Op vrijdag en zaterdag past RATM niet echt op de line up en de zondag is al vrij vol.

daan88 wrote:
Rage Against The Machine post vandaag een foto met tracklist van Werchter ’94 op hun sociale media. Is het vooral ijdele hoop om te denken dat zij de laatste headliner zullen zijn?

Zou heel mooi zijn, maar geen idee waar ze die nog zouden plaatsen? Op vrijdag en zaterdag past RATM niet echt op de line up en de zondag is al vrij vol.

Rage voor of na the Strokes zou ik anders niet erg vinden hoor. In 96 waren ze ongelofelijk. Met Rhcp en Neil young.. Onvergetelijke dag.

Op z'n minst opvallend. Volgens mij ook de eerste EU post?

Ja, dat is vooral ijdele hoop. Lijkt gewoon een random throwback post.

daan88 wrote:

Op zaterdag kunnen ze met hun kaliber er toch ook niet meer bij? Denk dat we met Kendrick Lamar, 21P, FNM & Anderson Paak wel de vier hoogste plaatsen al gevuld hebben.

De post voor die van Werchter is er eentje van Tibet. Het betekent dus helemaal nks. ....volgend jaar daarentegen.

Kans op Lana is wel groter geworden aldus wat users op Efest. Laat maar komen op de vrijdag. Hoop dat ze overmorgen in het pakketje zit. Avalanches erbij en mijn weekendticket is vrijdag ook meteen in de pocket.
Waar concludeer je dat uit? Want volgens mij zie ik daar niets dat daarop wijst...

Was op basis van

Lana Del Rey here in Portugal at NOS Primavera Sound will we have a surprise Friday?

Met aantal reacties van mensen dat ze haar ook verwachten.

Maar je hebt gelijk: heb het iets te snel gepost. Nos Primavera is blijkbaar begin juni. Lijkt meer hoop dan realiteit. Oorspronkelijke post aangepast. :)

Lana Del Rey here in Portugal at NOS Primavera Sound will we have a surprise Friday?

Met aantal reacties van mensen dat ze haar ook verwachten.
Maar je hebt gelijk: Lijkt eigenlijk meer ijdele hoop. Nos Primavera is blijkbaar begin juni.
2 a 3 man ofzo.
En dan eentje die aant bidden is voor Dua lipa, lady gaga, Selena gomez, cardi b, camilla cabello, rita ora or demi lovato als headliner.
Gelukkig haalt dat bidden maar weinig uit. :wink:

Heb die post gemist geloof ik... maar inderdaad, twee dagen na NOS Primavera staat ze weer in de US. Zie het niet zo snel gebeuren dat ze daarna opnieuw naar Europa komt voor festivals. Zou fantastisch zijn, maar onwaarschijnlijk.

Oa black midi en Black Country, new road op les nuits...
Hoeft niks te betekenen maar logischer wel dat die 2 op Pkp staan nu.

Oa black midi en Black Country, new road op les nuits…
Hoeft niks te betekenen maar logischer wel dat die 2 op Pkp staan nu.

IDLES stond in 2018 ook op zowel Les Nuits als RW. Maar inderdaad, zijn ook eind augustus in de buurt en passen eigenlijk beter in de Club dan op The Slope.

Wil RW eigenlijk nooit vergelijken met Pinkpop. PP heb ik jaren geleden al afgezworen. Daarentegen wel ieder jaar op RW. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel n tikkeltje gehoopt had dat Guns ‘n Roses ook RW zouden aandoen.

Ook jaloers op Deftones!!!! Enige hoop dat zij naar RW komen???

Wil RW eigenlijk nooit vergelijken met Pinkpop. PP heb ik jaren geleden al afgezworen. Daarentegen wel ieder jaar op RW. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel n tikkeltje gehoopt had dat Guns ‘n Roses ook RW zouden aandoen.

Ook jaloers op Deftones!!!! Enige hoop dat zij naar RW komen???

Deftones staan al op Graspop, dus in principe niet.

Gallagher wandelt net in Duitsland na 4 nummers van het podium vanwege stemproblemen.... bood zn excuses aan en was weg.

Eerst werd de tour verzet, nu dit. Lijkt niet helemaal lekker te lopen allemaal. Hoop dat het een griepje was oid. Benieuwd wat het met de rest van de tour gaat doen!

Users who are viewing this thread