Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.153
1.186
Zeker al een mooie line up.

Don: Beck, Pixies, Pearl Jam
Vrij: The Strokes
Zat: Faith No More
Zon: Thom Yorke, Volbeat, System of a Down

Deze grote namen verantwoorden al een combiticket voor mij. Dit zal ik dan ook zeer binnenkort aanschaffen.

Ik verwacht ook nog Royal Blood. En dan ofwel Editors, ofwel Kings of Leon. Mag wel van mij, Pearl Jam is qua grote namen de enige 'herhalingsband' laten we zeggen, dus KoL of Editors kunnen.

Ik hoop nog op een mooi extraatje zoals Tame Impala (maar gaan ze wel naar Europa komen die periode?) of The Chemical Brothers (er wordt blijkbaar getwijfeld aan hun relevantie en of ze nog het hoofdpodium waard zijn, maar kijk, gisteren winnen ze gewoon de Grammy voor 'best dance recording' én de Grammy voor 'best dance/electronic album', niet de minste Grammy awards dus - - > boeken aub! ). Maar ik besef dat de kans op Tame Impala of The Chemical Brothers best klein is...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.153
1.186
En voorts vertrouw ik hard op de organisatie dat ze weer een mooie line up in de breedte neerzetten. Ben ervan overtuigd dat ik elke dag weer een mooie route ga kunnen uitstippelen, van 's middags tot' s nachts. Met een eventuele apéro-pauze tussendoor.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Negen Euro betalen voor middelmatige cocktails en zero fucks er om geven omdat je net een subliem concert gezien hebt* check
 

Verwijderd lid 37501

Campingartiest
13 dec 2017
69
0
Negen Euro betalen voor middelmatige cocktails en zero fucks er om geven omdat je net een subliem concert gezien hebt* check

Een Karmeliet in de Special Beers Bar tijdens Kendrik Lamar zal me zeker smaken. En achteraf helemaal geen spijt van !
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.065
8.706
parelconfituur wrote:
Negen Euro betalen voor middelmatige cocktails en zero fucks er om geven omdat je net een subliem concert gezien hebt* check

Een Karmeliet in de Special Beers Bar tijdens Kendrik Lamar zal me zeker smaken. En achteraf helemaal geen spijt van !

Denk alleen dat de Apero rond dat uur niet meer open is. ?
 

Verwijderd lid 37501

Campingartiest
13 dec 2017
69
0
suomi65 wrote:

parelconfituur wrote:
Negen Euro betalen voor middelmatige cocktails en zero fucks er om geven omdat je net een subliem concert gezien hebt* check




Een Karmeliet in de Special Beers Bar tijdens Kendrik Lamar zal me zeker smaken. En achteraf helemaal geen spijt van !

Denk alleen dat de Apero rond dat uur niet meer open is.
1f609.svg

Ik zal hoedanook RAP van de weide af zijn als de Kendrik begint :)
 

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
mattman wrote:

suomi65 wrote:

parelconfituur wrote:
Negen Euro betalen voor middelmatige cocktails en zero fucks er om geven omdat je net een subliem concert gezien hebt* check


Een Karmeliet in de Special Beers Bar tijdens Kendrik Lamar zal me zeker smaken. En achteraf helemaal geen spijt van !


Denk alleen dat de Apero rond dat uur niet meer open is.
1f609.svg


Ik zal hoedanook RAP van de weide af zijn als de Kendrik begint
1f642.svg
Of hopelijk in the Barn als FNM daar dan afsluit! Win-win: FNM in de Barn en geen last van de Kendrick :cool:
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Nils Frahm en Kate Tempest zijn inmiddels bevestigd voor Gent Jazz
Jammer. Had Kate Tempest eigenlijk ergens wel verwacht, maar ik zie dat ze daar een mooi en lang slot krijgt, dus misschien moet ik daar dan maar eens heen gaan.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
suomi65 wrote:

mattman wrote:

suomi65 wrote:

parelconfituur wrote:
Negen Euro betalen voor middelmatige cocktails en zero fucks er om geven omdat je net een subliem concert gezien hebt* check


Een Karmeliet in de Special Beers Bar tijdens Kendrik Lamar zal me zeker smaken. En achteraf helemaal geen spijt van !


Denk alleen dat de Apero rond dat uur niet meer open is.
1f609.svg



Ik zal hoedanook RAP van de weide af zijn als de Kendrik begint
1f642.svg


Of hopelijk in the Barn als FNM daar dan afsluit! Win-win: FNM in de Barn en geen last van de Kendrick
1f60e.svg

Zou ook mooi zijn. In ieder geval ver weg van de main.
Heb het een kans gegeven, maar is echt echt niet mijn ding ...
 

jarne

Support act
14 feb 2013
975
294
Nils Frahm en Kate Tempest zijn inmiddels bevestigd voor Gent Jazz

jammer, had hen allebei graag eens gezien. Nils Frahm had een mooi vervolg kunnen zijn op Olafur Arnalds.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Olafur Arnalds vorig jaar... Werkte dat eigenlijk? Of was het te rumoerig in de tent? Kan me moeilijk voorstellen dat je de juiste ervaring hebt voor zo'n concert op RW.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken