Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.549
Experts kunnen daar best wel zinnige dingen over zeggen lijkt me…. daar zijn ze experts voor.
1f609.svg

Oké Timmetje, maar komaan. Ja maar er lopen op deze aardkloot een expert of -ik zeg maar wat- tienduizend rond.

Dat ze net de meest dramatische van iemand ergens in de VS zo opblazen is ook weer veelzeggend. :wink: Beetje pijnlijk hoe hard al die nieuwsbronnen achter die clicks aanlopen. De nog vaker gehoorde uitspraak dat 'het onmogelijk te voorspellen op korte, laat staan lange termijn' is natuurlijk een stuk minder sappig en nieuwswaardig.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
De verwachting van een afgelasting had ik al, nu het definitief is heb ik er geen problemen mee. op naar RW 2021
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Officieel: geen massa evenementen zoals festivals tot 31 augustus. We wisten dat het ging gebeuren, maar het doet toch nog even pijn.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.148
1.589
Plusdochter zit legit in de tuin te janken met ...naar ik vermoed...de nieuwe van The Strokes ïn haar headphone. Geen Werchter, geen rock Zottegem, geen Cactus of Lokerse, geen Hella Mega....niks.

Het is zoals met een pleister aftrekken. Je weet dat het gaat gebeuren, maar het moment dat die pleister er afgerukt wordt doet het nog steeds verdomd veel zeer.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Nu moeten we al een rock werchter2021 page aanmaken half april.. Damn..
Zoals verwacht maar als je het zo ziet staan, tot 31 augustus geen festival, het doet pijn
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Plusdochter zit legit in de tuin te janken met …naar ik vermoed…de nieuwe van The Strokes ïn haar headphone. Geen Werchter, geen rock Zottegem, geen Cactus of Lokerse, geen Hella Mega….niks.

Het is zoals met een pleister aftrekken. Je weet dat het gaat gebeuren, maar het moment dat die pleister er afgerukt wordt doet het nog steeds verdomd veel zeer.

Zeer herkenbaar... had een concert/festival zomer gepland staan... Sziget, Lowlands, Pinkpop, Rock Werchter & misschien nog Rock en Seine. Natuurlijk is nog niet alles geannuleerd maar de kans is natuurlijk aanzienlijk groot en heb ik mijn hopen laag. En inderdaad een goede vergelijking die pleister...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Ondanks dat dit eigenlijk al effe vast stond, rolde er toch een traan toen Wilmès de woorden uitsprak...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.158
4.282
Plusdochter zit legit in de tuin te janken met …naar ik vermoed…de nieuwe van The Strokes ïn haar headphone. Geen Werchter, geen rock Zottegem, geen Cactus of Lokerse, geen Hella Mega….niks.

Het is zoals met een pleister aftrekken. Je weet dat het gaat gebeuren, maar het moment dat die pleister er afgerukt wordt doet het nog steeds verdomd veel zeer.

Niet echt relevant ofzo, maar wat is een plusdochter?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
parelconfituur wrote:
Plusdochter zit legit in de tuin te janken met …naar ik vermoed…de nieuwe van The Strokes ïn haar headphone. Geen Werchter, geen rock Zottegem, geen Cactus of Lokerse, geen Hella Mega….niks.

Het is zoals met een pleister aftrekken. Je weet dat het gaat gebeuren, maar het moment dat die pleister er afgerukt wordt doet het nog steeds verdomd veel zeer.

Niet echt relevant ofzo, maar wat is een plusdochter?
Stiefdochter, wellicht. Zal wel schitterend Vlaams zijn.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.148
1.589
Paddy wrote:

parelconfituur wrote:
Plusdochter zit legit in de tuin te janken met …naar ik vermoed…de nieuwe van The Strokes ïn haar headphone. Geen Werchter, geen rock Zottegem, geen Cactus of Lokerse, geen Hella Mega….niks.

Het is zoals met een pleister aftrekken. Je weet dat het gaat gebeuren, maar het moment dat die pleister er afgerukt wordt doet het nog steeds verdomd veel zeer.


Niet echt relevant ofzo, maar wat is een plusdochter?

Stiefdochter, wellicht. Zal wel schitterend Vlaams zijn.

Yup, die kwam plus bij de mama. Maar dat vind ik helemaal top, want is gewoon een toffe getalenteerde empatische sterke meid die ik eigenlijk niet meer onderscheid van een bloedeigen dochter en een partner in crime voor concerten en festivals.

Plannen voor volgend jaar zijn al gemaakt in elk geval, er is een akkoord met de b&b om de data te verzetten naar volgende zomer zodra Werchter de 2021 data prikt. Gewoon hopen op een vergelijkbare line up...misschien zelfs beter. Stel je voor dat het volgend jaar wel gewoon lukt om Red hot Chili Peppers aan System of a Down te koppelen of Lana of National voor The Strokes te zetten. Hoop is alles dat we kunnen hebben nu.
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Nu de ergste teleurstelling er een beetje af is, begin ik het vreemd te vinden dat we eigenlijk zo lang moeten wachten op uitsluitsel over de reeds gekochte tickets en eet-/drankbonnen.

Net zoals het voor ons uiteindelijk geen verrassing is, kan het dat voor Ticketmaster/RW/Livenation toch ook niet zijn. Men had dit scenario toch kunnen uitwerken vooraf? (regeren is vooruitzien).

Iedere euro die we betaald hebben staat nu op de bankrekening van Livenation. Livenation krijgt alle aanbetalingen voor bands die ze al betaald hebben terug via afgesloten verzekeringen. Iedereen die men zou gaan inhuren wordt afgezegd, dus geen kosten meer vanaf nu. Kortom wat is het probleem om een refund-actie of save your ticket aan te kondigen????

En laten ze niet komen met we hebben kosten gemaakt en ja anders gaan we failliet en kunnen we geen RW (of ieder ander festival) meer organiseren. Het moederbedrijf van Livenation heeft volgens haar eigen publicatie van recente cijfers 2,25 miljard dollar cash op de bank staan en een CEO die een slordige 8 miljoen salaris en bonus per jaar vangt, dus echt spijt hoeven we met hen niet te hebben..... Het zal toch geen gevalletje Booking.com worden.....

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken