Vraag me af of er niet al namen zouden vastliggen voor volgend jaar. Ik kan me voorstellen dat als bv Rage Against the Machine beschikbaar is dat festivals als Werchter daar niet mee gaan hebben gewacht voor volgend jaar. Als er nog geen grote namen vastliggen zullen ze wel heel snel (alsin meteen na de bevestiging dat het niet doorgaat) komen met enkele namen als ze gewoon zoveel mogelijk van de grote namen over te boeken. Anders is de puzzel natuurlijk wat moeilijker. Zelf hoop ik alleszins op een goeie mix van namen van dit jaar en ook enkele nieuwe verrassingen zodat we toch nog heel wat voorpret hebben, want dat is voor mij toch ook deel van de festival-ervaring
Ik hoop op volgend jaar RW XL met een extra dagje erbij voor alle podia en infrastructuur zijn de extra kosten niet groot voor een extra dag, en veel meer inkomsten aan eten en drinken, dus ook goed om het gat dat dit jaar is gelegd wat op te vullen + Meer muziek, en daar gaan we allemaal heeeeel veel nood aan hebben
Ik hoop op volgend jaar RW XL met een extra dagje erbij voor alle podia en infrastructuur zijn de extra kosten niet groot voor een extra dag, en veel meer inkomsten aan eten en drinken, dus ook goed om het gat dat dit jaar is gelegd wat op te vullen + Meer muziek, en daar gaan we allemaal heeeeel veel nood aan hebben