werchter12 wrote:
jefferke wrote:
werchter12 wrote:
Everyknight wrote:
werchter12 wrote:
parelconfituur wrote:
Brihang, Bazart, Loic Nottet en de zwangeren naar Boutique. Enkel Brihang vind ik echt een domper om te missen, had mooi een vroege tentspot kunnen krijgen…nu staat hij op een groot podium voor een halflege weide vol pubermeisjes. Beetje jammer.
Also….gaat werkelijk elk festival deze zomer Zwangere Guy boeken?
Jammer dat ze, net als vorig jaar, Boutique aanvullen met een sloot Belgische bands en internationale acts waar ik echt niks mee heb. Brihang en Zwangere zijn leuk, maar die kan je komend jaar overal zien.
Als ik het dagprogramma van Boutique zie, dan vind ik het toch extra jammer dat RW als enige major in hun periode het niet aangedurfd hebben om Taylor Swift te boeken.
Dat dagprogramma zegt vooral wat de meeste mensen denken over welke muziek aanvullend is / past bij Taylor Swift, m.a.w. wat haar doelgroep is. Men heeft in mijn ogen de juiste keuze gemaakt en Swift weggezet op een apart evenement.
Op Mad Cool staat Placebo gewoon voor Taylor Swift en op Roskilde staat Deftones ervoor. Jammer dat Werchter zo denkt en alles nogal in hokjes deelt. Niet alleen op Boutique, maar ook gewoon op Rock Werchter zelf. Die eendimensionale programmering van de Main Stage elke dag vind ik oprecht jammer. Enkel de zaterdag ontsnapt daar dit jaar aan en is voor mij gelijk de beste Main Stage dag.
Doe even de moeite om haar tourschema erbij te nemen, te analyseren, te bedenken dat Live Nation promotor is, voor je RW vanalles “beschuldigt”.
Welke top lijn namen zijn beschikbaar die de main stage line up uit zijn 1D facade halen? Tyler en Taylor zijn de enige die me opvallen van pakweg een Roskilde line up (in de toplijn he).
Ik ‘beschuldig’ RW helemaal nergens van. Heb enkel gezegd dat ik het jammer vind dat Swift niet op RW staat en al zeker als ik dat dagprogramma van Boutique zie. En ik kan het me best voorstellen dat ze het niet zouden aandurven hoor om haar te boeken. Kijk maar naar de reacties van de Werchterdinosauriërs op de aankondiging van Kendrick. Bij Swift zou dat dubbel zo erg geweest zijn, vermoed ik.
Ik had het voornamelijk op de 1D-programmering op de Main per dag. Niet over het rijtje headliners zelf. Je kan toch niet ontkennen dat de Main Stage op zondag bijvoorbeeld allemaal in dezelfde lijn ligt (op de opener na) of die main stage op vrijdag die vooralsnog enkel bestaat uit ‘namen die Britten wel leuk vinden’. Maar goed, ik snap ook wel dat ze dagtickets moeten verkopen.
“Werchterdinosaurus”… Op één of andere manier voel ik me aangesproken…