Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Chiel

Support act
18 jul 2014
898
314
Zouden the Waterboys niet een leuke naam zijn voor the Barn?
Ergens in de middag als nostalgische act.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Gisteren Lewis Capaldi gezien en was echt een enorm sterk optreden.
Zijn humor en babbels tussen de nummers maken hem eigenlijk nog beter en anders als vele artiesten.

Als voorprogramma stond Fatherson ook enorm strak en sterk te spelen.
Lijkt me een leuke naam erg vroeg in de tent of ergens op The Slope.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Gisteren Lewis Capaldi gezien en was echt een enorm sterk optreden.
Zijn humor en babbels tussen de nummers maken hem eigenlijk nog beter en anders als vele artiesten.

Als voorprogramma stond Fatherson ook enorm strak en sterk te spelen.
Lijkt me een leuke naam erg vroeg in de tent of ergens op The Slope.

Lijkt me wel een sympathieke kerel, maar die muziek, echt men ding niet. Laat me wat denken aan James Blunt, ook grappig, maar niet om aan te horen.
Persoonlijke mening!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Zouden the Waterboys niet een leuke naam zijn voor the Barn?
Ergens in de middag als nostalgische act.
Zou wel een mooie zijn, maar kan absoluut niet inschatten hoe groot die zijn en welke spot ze dus zouden innemen. Late namiddag in The Barn wellicht dan?
 

Ista Cédric

Playlistbediener
25 okt 2015
8
0
Chiel wrote:
Zouden the Waterboys niet een leuke naam zijn voor the Barn?
Ergens in de middag als nostalgische act.

Zou wel een mooie zijn, maar kan absoluut niet inschatten hoe groot die zijn en welke spot ze dus zouden innemen. Late namiddag in The Barn wellicht dan?

Of zoals Simple Minds in 2012 rond 18u in de tent of The Pretenders tegen 20u/21u als in 2017. Ik denk dat ze met zo'n naam er de oudere garde Werchtergangers een enorm plezier mee zouden doen. Al is het wel een naam die ook op OLT of Cactusfestival een mooie headlinespot zou kunnen krijgen.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Rock Torhout wrote:

Chiel wrote:
Zouden the Waterboys niet een leuke naam zijn voor the Barn?
Ergens in de middag als nostalgische act.


Zou wel een mooie zijn, maar kan absoluut niet inschatten hoe groot die zijn en welke spot ze dus zouden innemen. Late namiddag in The Barn wellicht dan?

Of zoals Simple Minds in 2012 rond 18u in de tent of The Pretenders tegen 20u/21u als in 2017. Ik denk dat ze met zo’n naam er de oudere garde Werchtergangers een enorm plezier mee zouden doen. Al is het ook wel een naam die in OLT of Cactusfestival ook een mooie headlinespot zou kunnen krijgen.

Doe mij dan toch maar +Live+ op gelijkaardige spots ;-)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
898
314
Van mij mag Live ook komen, maar die hebben volgens mij geen tourdata bekend.
The Waterboys treden wel rond Rock Werchter op in Engeland.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Sziget maakte zijn eerste namen bekend, staat ook altijd wat van op werchter... Kol mss.. https://szigetfestival.com/nl/programma/#!/plist////
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.176
4.320
Van die Sziget namen mogen van mij wel doorkomen Fever333, Alice Merton en Foals. Verder zit er naar mijn smaak niet zoveel tussen. En Clutch en Black Honey.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.506
6.183
Verwachten we Kensington ook op Werchter? Die staan ook op Sziget. Of loopt het publiek daar niet warm voor?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.362
5.951
Verwachten we Kensington ook op Werchter? Die staan ook op Sziget. Of loopt het publiek daar niet warm voor?

Ik denk dat het forum daar in ieder geval niet warm voor loopt, dus ik kan mij al voorstellen wat voor reacties je hierop gaat krijgen...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.596
11.220
Timmetje wrote:
Verwachten we Kensington ook op Werchter? Die staan ook op Sziget. Of loopt het publiek daar niet warm voor?

Ik denk dat het forum daar in ieder geval niet warm voor loopt, dus ik kan mij al voorstellen wat voor reacties je hierop gaat krijgen…
Dat kan ie wel aan. Maar ik weet niet zo goed hoe ze in België liggen. Pas dan wil ik een oordeel vellen, ongeacht mijn zouteloze mening.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Dr. Hannibal wrote:

Timmetje wrote:
Verwachten we Kensington ook op Werchter? Die staan ook op Sziget. Of loopt het publiek daar niet warm voor?


Ik denk dat het forum daar in ieder geval niet warm voor loopt, dus ik kan mij al voorstellen wat voor reacties je hierop gaat krijgen…

Dat kan ie wel aan. Maar ik weet niet zo goed hoe ze in België liggen. Pas dan wil ik een oordeel vellen, ongeacht mijn zouteloze mening.
Perfecte aanleiding om nóg maar eens de leukste Humo recensie ooit te lezen: https://www.humo.be/nieuws/review-kensington-op-rock-werchter-2016~bd3bf1d5/
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.362
5.951
wenteldave wrote:

Dr. Hannibal wrote:

Timmetje wrote:
Verwachten we Kensington ook op Werchter? Die staan ook op Sziget. Of loopt het publiek daar niet warm voor?


Ik denk dat het forum daar in ieder geval niet warm voor loopt, dus ik kan mij al voorstellen wat voor reacties je hierop gaat krijgen…


Dat kan ie wel aan. Maar ik weet niet zo goed hoe ze in België liggen. Pas dan wil ik een oordeel vellen, ongeacht mijn zouteloze mening.

Perfecte aanleiding om nóg maar eens de leukste Humo recensie ooit te lezen: https://www.humo.be/nieuws/review-kensington-op-rock-werchter-2016~bd3bf1d5/

Ik kom helaas nu op een paywall terecht, maar heb m eerder gelezen en die is inderdaad heel leuk :) iemand die m ff kan copy-pasten hier?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Verwachten we Kensington ook op Werchter? Die staan ook op Sziget. Of loopt het publiek daar niet warm voor?
Heb het tijdens hun vorige passage 15 minuten uitgehouden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken