Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Ik ga toch nog eens spammen in verband met de ambassador link :) (sorry voor diegene die het beu waren ;) ) (heb er nog niet genoeg om er zelf voordeel uit te halen :) )
Maar dus bij deze, Ik ben ambassador en je kan dus via mij met korting een ticket kopen :D Stuur maar een PM voor een link :D

+ wat doet Liam Gallagher zo hoog. 2 jaar terug nog een saai middagoptreden in de tent voor 5.000 man. Niks mis mee hoor, maar vooral ook niks aan.

Kan er voor dat ambassadorsgedoe geen apart topic?

En Gallagher staat inderdaad gevoelsmatig wat te hoog op de main. Helemaal gezien zn zaalshows ook matig lijkt te verkopen.

joost mainstage zondag? wat een mismatch met derest van die dag. ik dacht dat the pretty reckless gewoon ging openen

Kiwanuka in de barn. Yungblud op main stage. Had andersom verwacht.

En Disclosure op main op PJ dag.

Indeling dus op de website.
1f642.svg

Zoals t nu lijkt wordt t voor ons alleen een dagticket voor de zaterdag.
Yungblud stond vorig jaar al op main hoor, met succes. Past ook beter in dat rijtje die dag op de main.

+ wat doet Liam Gallagher zo hoog. 2 jaar terug nog een saai middagoptreden in de tent voor 5.000 man. Niks mis mee hoor, maar vooral ook niks aan.
Er gaan echt nog wel namen tussenkomen, maar de plek op de Main Stage verdient ie gewoon.

Voor zo ver ik weet hebben we nog geen posities gekregen, enkel de stages.

De worp die ik nodig had. Barn op zondag is nu echt wel heel mooi om de Main te kunnen ontwijken! Zeer verrassend dat Black Pumas op de Slope staan. Die verkopen toch gewoon een trix uit.

Yann wrote:
Heel wat namen die ik vorig jaar op Pukkelpop heb gezien

Stonden toch maar 3 van de 16 namen op Pukkelpop vorig jaar, of vergis ik mij nu?

5 dacht ik? Joost, Jimmy Eat World, Jorja Smith, Dermot Kennedy en Big Thief. Dit is toch 30% van dit lijstje.
De opmerking was vooral bedoeld over de ganse line up, had daarin wat duidelijker moeten zijn.

joost mainstage zondag? wat een mismatch met derest van die dag. ik dacht dat the pretty reckless gewoon ging openen
Op zich geen probleem, dan moeten we niet zo vroeg richting die wei. Die eerste band haal ik zelden.

Paar leuke namen, straks de onbekende wat ontdekken.

eloelo wrote:

Er gaan echt nog wel namen tussenkomen, maar de plek op de Main Stage verdient ie gewoon.

Op basis van?

Die Barn op zondag is wel erg sterk zeg. Big Thief, Kacey Musgraves, Michael Kiwanuka, Thom Yorke na elkaar.

wenteldave wrote:

eloelo wrote:

Op basis van?

Op basis van het feit dat die in een giga populaire, legendarische band heeft gezeten.

My two cents?

Ik hoop hard dat er nog een echt mooie naam tussen Gallagher en The Strokes komt, anders is het wel erg karig ( niks tegen de man, maar het is zo saai en by the numbers, wat oude Oasis songs afraffelen om het publiek af en toe wakker te krijgen)

Jimmy eat the world indiceert toch echt dat MCR oorspronkelijk gepland was ( touren samen in Azie en Oceanie en leken dat hier ook te gaan doen.) Erg raar dat die in de tent staan, maar acts als Dermot Kennedy op main. Also....wie de fuck is Joost en is het de moeite waard om vroeg op te staan voor hem? Twijfelachtig, maar ik ga hem eens checken.

Kiwanuka in The Barn op zondag gaat pijn doen. Heel die zondag gaat pijn doen wat clashes betreft. De enige hoop die ik heb is dat Kiwanuka of Meute clasht met Yungblud ( is zo wat enige mainstage naam buiten Joost die ik niet "moet" zien.)

Verder is het gewoon een heel goeie line up aan het worden met sterke headliners, een beloftevolle undercard en een paar rare bokkesprongen. Perfect wordt het niet......maar saai geenszins. Er is nu al aardig wat om me bezig te houden en ik hoop op meer.

Op dit punt is mijn grootste vraag wat ze gaan doen tussen Liam Gallagher en The Strokes. Voor mijn part zetten ze er dEUS of Kings of Leon...maar doe toch echt maar The National.

Liam Gallagher-The National-The Strokes.

Timmetje wrote:

wenteldave wrote:

eloelo wrote:

Op basis van?

Op basis van het feit dat die in een giga populaire, legendarische band heeft gezeten.

Dat staat los van zn posities op festivals met zn solowerk lijkt me....

Indiaantje89 wrote:
Gewoon ok namen in de breedte hoor.

Ze gaan voor de sterkste lineup in de breedte sinds ik ga.

Merk wel tot nu toe dat er ondanks er elke dag natuurlijk verschillende stijlen zijn er wel een verdeling is per dag voornamelijk de zondag natuurlijk.
Donderdag; Rock
Vrijdag; Indie/Alternatief
Zaterdag; Pop/Hip Hop
Zondag; Metal/Hard Rock

Verder misschien een beetje vroeg met het aantal namen maar vind het altijd jammer als een festival dat doet omdat er dan altijd 1 dag is die ik het minste vind :$

randyrw wrote:

Timmetje wrote:

wenteldave wrote:

eloelo wrote:

Op basis van?

Dat staat los van zn posities op festivals met zn solowerk lijkt me.

Op festivals werkt het simpel met "merk" namen een naam als Liam Gallagher weet dit zelf ook en kan hier dus ook hogere eisen aan stellen etcetera. Echter neemt dit niet weg dat iemand werk ook mee speelt maar denk dat een naam als merk het belangrijkste is aangezien je hier de meeste tickets mee verkoopt.

Users who are viewing this thread