Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.357
2.697
werchter12 wrote:

xydroh wrote:
Slipknot vraagt een heel hoog bedrag dus Alcatraz lijkt uitgesloten, zou ze graag op Werchter zien sinds dat ze vorig jaar al op Graspop stonden. Maar kan evengoed gewoon geen Belgische show worden


Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Slipknot (of LiveNation) in zo’n uitgebreide tour België links zou laten liggen. Hier zijn ze toch best populair (zeker in vergelijking met bv Nederland waar ze wel passeren) …

dan mogen ze van mij gerust is op de Lokerse komen ,maar waarschijnlijk veel te duur
En Lokeren ook veel te klein natuurlijk.
In België zie ik eerlijk gezegd maar 3 festivals waar ze kunnen optreden en dat zijn Graspop, Werchter en Pukkelpop.
 

kris1978

Playlistbediener
29 jun 2019
13
0
kris1978 wrote:

werchter12 wrote:

xydroh wrote:
Slipknot vraagt een heel hoog bedrag dus Alcatraz lijkt uitgesloten, zou ze graag op Werchter zien sinds dat ze vorig jaar al op Graspop stonden. Maar kan evengoed gewoon geen Belgische show worden


Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Slipknot (of LiveNation) in zo’n uitgebreide tour België links zou laten liggen. Hier zijn ze toch best populair (zeker in vergelijking met bv Nederland waar ze wel passeren) …


dan mogen ze van mij gerust is op de Lokerse komen ,maar waarschijnlijk veel te duur

En Lokeren ook veel te klein natuurlijk.
In België zie ik eerlijk gezegd maar 3 festivals waar ze kunnen optreden en dat zijn Graspop, Werchter en Pukkelpop.
>das inderdaad waar veel te klein ,maar wie zou jij dan graag is op de Lokerse metaldag zien mocht ik kiezen Behemoth zonder twijfel
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Therapy,Greenday ,Prophets of Rage,Biohazard te veel van het goede op Werchter

Green Day mag ver weg blijven, maar als biohazard er staat...Damn dat zou geweldig zijn.
Therapy: op infernal love als zestienjarige heel veel kilometers gefietst, en op mijn eerste festival gezien. Dus voor mij heel veel nostalgie.
Prophets of rage was de vorige keer op Werchter top, dus mag zeker terugkomen!
 

kris1978

Playlistbediener
29 jun 2019
13
0
kris1978 wrote:
Therapy,Greenday ,Prophets of Rage,Biohazard te veel van het goede op Werchter

Green Day mag ver weg blijven, maar als biohazard er staat…Damn dat zou geweldig zijn.
Therapy: op infernal love als zestienjarige heel veel kilometers gefietst, en op mijn eerste festival gezien. Dus voor mij heel veel nostalgie.
Prophets of rage was de vorige keer op Werchter top, dus mag zeker terugkomen!
mischien wel waar Greenday is afgezaagd kan ik volledig begrijpen
maar waarom is niet bv Heilung ?? op 1 of ander festival ik weet niet of daar intresse voor is maar persoonlijk vind ik het geweldig
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.474
Paddy wrote:

kris1978 wrote:
Therapy,Greenday ,Prophets of Rage,Biohazard te veel van het goede op Werchter


Green Day mag ver weg blijven, maar als biohazard er staat…Damn dat zou geweldig zijn.
Therapy: op infernal love als zestienjarige heel veel kilometers gefietst, en op mijn eerste festival gezien. Dus voor mij heel veel nostalgie.
Prophets of rage was de vorige keer op Werchter top, dus mag zeker terugkomen!

mischien wel waar Greenday is afgezaagd kan ik volledig begrijpen
maar waarom is niet bv Heilung ?? op 1 of ander festival ik weet niet of daar intresse voor is maar persoonlijk vind ik het geweldig

Dat gaat toch nooit gebeuren op Werchter.. graspop zou goed kunnen, stonden ze al eens. Anders festivals zoals Roadburn. Die band is voor veel metalheads al te obscuur, denk dat dit niet zal over komen op Werchter.
 

kris1978

Playlistbediener
29 jun 2019
13
0
kris1978 wrote:

Paddy wrote:

kris1978 wrote:
Therapy,Greenday ,Prophets of Rage,Biohazard te veel van het goede op Werchter


Green Day mag ver weg blijven, maar als biohazard er staat…Damn dat zou geweldig zijn.
Therapy: op infernal love als zestienjarige heel veel kilometers gefietst, en op mijn eerste festival gezien. Dus voor mij heel veel nostalgie.
Prophets of rage was de vorige keer op Werchter top, dus mag zeker terugkomen!


mischien wel waar Greenday is afgezaagd kan ik volledig begrijpen
maar waarom is niet bv Heilung ?? op 1 of ander festival ik weet niet of daar intresse voor is maar persoonlijk vind ik het geweldig

Dat gaat toch nooit gebeuren op Werchter.. graspop zou goed kunnen, stonden ze al eens. Anders festivals zoals Roadburn. Die band is voor veel metalheads al te obscuur, denk dat dit niet zal over komen op Werchter.
Heilung stonden die al op graspop ...geen flauw idee ,ben ze nog maar een goed jaar aant volgen
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Therapy,Greenday ,Prophets of Rage,Biohazard te veel van het goede op Werchter
waar komt Biohazard ineens vandaan? Die zijn het ok niet meer sinds Evan weg is. Zelfde verhaal als Sepultura. (Laatstenoemde zijn wel al bevestigd voor Dynamo 2020) Echter zou ik ze graag zien, maar verwacht zulke namen niet meer op RW.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.905
5.329
Joslittel wrote:

kris1978 wrote:

Paddy wrote:

kris1978 wrote:
Therapy,Greenday ,Prophets of Rage,Biohazard te veel van het goede op Werchter


Green Day mag ver weg blijven, maar als biohazard er staat…Damn dat zou geweldig zijn.
Therapy: op infernal love als zestienjarige heel veel kilometers gefietst, en op mijn eerste festival gezien. Dus voor mij heel veel nostalgie.
Prophets of rage was de vorige keer op Werchter top, dus mag zeker terugkomen!


mischien wel waar Greenday is afgezaagd kan ik volledig begrijpen
maar waarom is niet bv Heilung ?? op 1 of ander festival ik weet niet of daar intresse voor is maar persoonlijk vind ik het geweldig


Dat gaat toch nooit gebeuren op Werchter.. graspop zou goed kunnen, stonden ze al eens. Anders festivals zoals Roadburn. Die band is voor veel metalheads al te obscuur, denk dat dit niet zal over komen op Werchter.

Heilung stonden die al op graspop …geen flauw idee ,ben ze nog maar een goed jaar aant volgen
Heilung stond 2 jaar geleden al op Graspop, zie die gewoon weer daar staan.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
452
158
Slipknot op Pukkelpop zou zalig zijn. Maar denk eigenlijk niet dat ze zullen geboekt worden voor PKP.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.905
5.329
Volbeat hun nieuw album begint stilaan vorm te krijgen en is toch wel heel erg mainstream aan het worden, zou me niet verbazen als dit een heel sterke sub of misschien zelfs co-headliner wordt.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=SCV_JKftZok[/video]
 

kris1978

Playlistbediener
29 jun 2019
13
0
kris1978 wrote:

Joslittel wrote:

kris1978 zou Sepultura kans maken op graspop volgend jaar danwrote:

Paddy wrote:

kris1978 wrote:
Therapy,Greenday ,Prophets of Rage,Biohazard te veel van het goede op Werchter


Green Day mag ver weg blijven, maar als biohazard er staat…Damn dat zou geweldig zijn.
Therapy: op infernal love als zestienjarige heel veel kilometers gefietst, en op mijn eerste festival gezien. Dus voor mij heel veel nostalgie.
Prophets of rage was de vorige keer op Werchter top, dus mag zeker terugkomen!


mischien wel waar Greenday is afgezaagd kan ik volledig begrijpen
maar waarom is niet bv Heilung ?? op 1 of ander festival ik weet niet of daar intresse voor is maar persoonlijk vind ik het geweldig


Dat gaat toch nooit gebeuren op Werchter.. graspop zou goed kunnen, stonden ze al eens. Anders festivals zoals Roadburn. Die band is voor veel metalheads al te obscuur, denk dat dit niet zal over komen op Werchter.


Heilung stonden die al op graspop …geen flauw idee ,ben ze nog maar een goed jaar aant volgen

Heilung stond 2 jaar geleden al op Graspop, zie die gewoon weer daar staan.
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Foo Fighters vieren komend jaar hun 25 jarig jubileum. Deze zou ik toch met potlood bij willen schrijven
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
De afgelopen jaren stond er altijd wel minstens 1 artiest op de planken die het jaar ervoor er ook waren:
2019: Angéle
2018: Rae Sremmurd
2017: Bazart, Savages, Mura Masa
2016: Florence + TM, James Bay, Years & Years

Wie denken jullie dat daar dit jaar kans op maakt?
Mijn gokje: Yungblud, Yonaka of Lewis Capaldi
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Foo Fighters vieren komend jaar hun 25 jarig jubileum. Deze zou ik toch met potlood bij willen schrijven

Die doen dit jaar al hun derde rondje langs de (Europese) festivals op rij. Die zullen wel een keer een pauze nemen denk ik dan?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Therapy: op infernal love als zestienjarige heel veel kilometers gefietst, en op mijn eerste festival gezien.

@Pede dat had ik met Troublegum (1994) Een album als een sneltrein. Andy Cairns vergeleek Troublegum wel eens met Infernal Love. Infernal Love was als je ruzie kreeg in een kroeg en het rustig met die persoon uitpraatte. Troublegum was de ordinair kroegruzie mte bloedende knokkels en gezichten en vliegende barkrukken. Het is nu nog steeds 1 van mijn favoriete jeugdalbums.
 

youp92

Playlistbediener
6 mrt 2019
18
0
Ik hoop TOOL (ja opnieuw). Morgen zetten ze hun oeuvre op Spotify enz. Daarnaast ook snel nieuw album. Begin van iets moois? <span style="text-decoration:line-through;">
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Ik hoop TOOL (ja opnieuw). Morgen zetten ze hun oeuvre op Spotify enz. Daarnaast ook snel nieuw album. Begin van iets moois? <span style=”text-decoration:line-through;”>

Werchter wordt 'm natuurlijk niet. Maar Graspop zou zomaar eens kunnen nu. Al verwacht ik, als ze touren, gewoon een Sportpaleis in België.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken