Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Wauw, KidcutUp opent de mainstage en er staat niet eens muziek van hem op Spotify. Says enough I guess
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Rock Werchter heeft laten zien dat SM in je eentje wél kan. Gewoon kijken naar de line-up van 2019 en kijken hoeveel beter de line-ups van andere jaren waren.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Voor die donderdag kan je toch echt geen 105 euro vragen? Wat een zielige bedoening... Ik hoop zo hard dat die dag kei hard faalt.
Al goed dat ze er tenminste nog Richard Ashcroft zetten, samen met Elbow toch iets positiefs aan die dag. Jammer dat Brockhampton daar wellicht nog tussen komt.
Zaterdag ook 1 groot drama.

Dit is gewoon met voorsprong de slechtste Werchter ooit, heb dan wel al mijn combi ticket maar ik zie mezelf die zaterdag de wei zelfs niet op gaan.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.178
4.322
Pfffffff, nou had toch wel iets meer verwacht voor een laatste worp. De vrijdag en zondag zijn voor mij goed, zaterdag is ok, maar die donderdag. Dat wordt echt een dagje camping hangen, Apero en naar bed.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik snap echt niet hoe ze dit kunnen maken. De zaterdag is al zwak (en zondag had ook nog wel een grotere naam erbij moeten hebben), maar die donderdag kan toch echt niet? Hoe kunnen ze hier dezelfde prijs voor vragen als de afgelopen jaren???

Het is dat Elbow er staat, wat voor mij toch wel een must-see is, maar als ik Elbow ergens anders kan zien dan ga ik die donderdag gewoon overslaan.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Die Kid cut up is blijkbaar gewoon een ordinaire dj die opwarming voor Pink doet.

Main Stage Rock Werchter?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Ze nemen nu een beetje de Pinkpop formule over door van die eerste dag een half festivaldagje te maken. Wel jammer. Wilde graag naar P!nk maar vind dit wat te duur zo.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Ijskoude douche die laatste namen. Geen Vampire Weekend, Foals, The Struts, Raconteurs, Papa Roach, ... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Flauwe affiche. Echt aan het twijfelen of ik nog wel zou gaan. De headliners en de vrijdag zijn top, maar voor de rest... Voelt aan als een lokaal dorpsfestivalletje.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Die Kid cut up is blijkbaar gewoon een ordinaire dj die opwarming voor Pink doet.

Main Stage Rock Werchter?

Zoiets als DJ Rashida bij Bruno Mars op Pinkpop vorig jaar... maar ja daarnaast had je wel Jessie J/ Editors/ Greta Van Fleet/ Oscar And The Wolf/ Triggerfinger/ Years& Years/ Milky Chance/ Ronnie Flex
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Mainstage donderdag 27 juni:

Kid Cut Up – Bang Bang Romeo- Vance Joy- Bastille – P!NK

ehhh…tja….

Kid Cut Up, Bang Bang Romeo, en Vance Joy zijn allemaal support acts bij de tour van P!nk. Misschien was dit een eis van P!nk's management? Deze donderdag lijkt meer op een los P!nk concert met wat extra opvulling.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Heel blij dat we op dit forum het allemaal eens zijn over iets: die halve donderdag is schandalig.

Nee serieus: wie gaat er voor Bastille staan? Staat tot nu toe toch niemand op de lineup die daar ook maar een klein voor in aanmerking komt?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dit is gewoon met voorsprong de slechtste Werchter ooit, heb dan wel al mijn combi ticket maar ik zie mezelf die zaterdag de wei zelfs niet op gaan.



Om dit even positief te heretiketteren. Wel heerlijk veel tijd om te eten en te drinken.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Dit is gewoon met voorsprong de slechtste Werchter ooit, heb dan wel al mijn combi ticket maar ik zie mezelf die zaterdag de wei zelfs niet op gaan.


Om dit even positief te heretiketteren. Volgend jaar kan het niet veel slechter worden toch?

Breng ze nou niet op ideëen, het is bijna alsof ze het erom doen met zo'n line-up namelijk. Kijken hoe zwak we sommige dagen kunnen maken en toch geld kunnen verdienen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.692
2.357
P!NK in de Johan Cruijff Arena: €66
Bastille in Sportpaleis: €39,7
Samen €105,7

Dan ga je als fan toch gewoon naar de losse shows van deze artiesten ipv een festivalshow? Wat een drama :-?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
festivalddictsam wrote:
Mainstage donderdag 27 juni:

Kid Cut Up – Bang Bang Romeo- Vance Joy- Bastille – P!NK

ehhh…tja….

Kid Cut Up, Bang Bang Romeo, en Vance Joy zijn allemaal support acts bij de tour van P!nk. Misschien was dit een eis van P!nk’s management? Deze donderdag lijkt meer op een los P!nk concert met wat extra opvulling.
Dan gooi je dat toch gewoon in de Klub C en zet een waardig programma neer op de Main Stage. Of nog beter: je boekt Pink niet en komt met een normale dag.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ook ik ben echt teleurgesteld in Werchter, en om maar een open deur in te trappen.. Vooral die donderdag.. Echt heel triest :-(

Vrijdag is by far de beste dag !
Iedereen die gaat veel plezier en iedereen die zijn kaartje kwijt wil... Succes ;-)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Joe wrote:
Die Kid cut up is blijkbaar gewoon een ordinaire dj die opwarming voor Pink doet.

Main Stage Rock Werchter?

Zoiets als DJ Rashida bij Bruno Mars op Pinkpop vorig jaar… maar ja daarnaast had je wel Jessie J/ Editors/ Greta Van Fleet/ Oscar And The Wolf/ Triggerfinger/ Years& Years/ Milky Chance/ Ronnie Flex
Afgrijselijk dat dit kan op Werchter.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.178
4.322
Dit is gewoon met voorsprong de slechtste Werchter ooit, heb dan wel al mijn combi ticket maar ik zie mezelf die zaterdag de wei zelfs niet op gaan.


Om dit even positief te heretiketteren. Wel heerlijk veel tijd om te eten en te drinken.

Ik ben al niet de lichtste, na die donderdag ben ik obese.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
colint wrote:

festivalddictsam wrote:
Mainstage donderdag 27 juni:

Kid Cut Up – Bang Bang Romeo- Vance Joy- Bastille – P!NK

ehhh…tja….


Kid Cut Up, Bang Bang Romeo, en Vance Joy zijn allemaal support acts bij de tour van P!nk. Misschien was dit een eis van P!nk’s management? Deze donderdag lijkt meer op een los P!nk concert met wat extra opvulling.

Dan gooi je dat toch gewoon in de Klub C en zet een waardig programma neer op de Main Stage. Of nog beter: je boekt Pink niet en komt met een normale dag.

P!nk is en blijft een fantastische headliner imo.... vooral het programma eromheen op die dag is gewoon erg zwak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken