Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.518
3.014
of na The Cure, als late night special. Ik weet het: dit is al een tijdje niet meer gebeurd op RW.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.038
Tool!!
The Cure en Tool op eenzelfde dag, Werchter slaat weer toe.

Maakt mij toch wat hoopvoller op een betere (co-)headliner naast Pink en Mumford.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.518
3.014
Ik ben totaal niet bekend met Tool, wat zijn volgens jullie hun beste nummers?
Hetzelfde geldt dus voor mij: Spotify is mijn primaire muziekbrenger. Ik vind het puur vanwege MJK vet. Een van de weinige frontmans die niet aan onzin doet op het podium.

Maar dit is precies de reden waarom ik Tool niet als sub verwacht. Ik verwacht ze ergens midden in de nacht en dit kan dan zowel op de MS zijn of in de Barn.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.518
3.014
Feit is dat Rock Werchter ze niet als headliner heeft aangekondigd. Geen idee wat dat betekent, maar aangenomen dat The Cure minstens 2.5 uur speelt zie ik geen reden om Tool er nog voor te proppen: dat zou veel te vroeg zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
In 2012 speelde the Cure 1 1/2 uur.

Toen speelden ze een uur en driekwart. Maar ik geef je op een briefje: die komen volgend jaar echt niet voor minder dan 2uur.

Gok dat Tool een uur en een kwart/20min krijgt en The Cure een dikke 2 uur (wat dan al een kortere set zou zijn voor hen). Beter kan een avond bijna niet worden: eerst een kopstoot van Tool, daarna een epische koortsdroom met The Cure. En met Keenan en Smith de 2 raarste snuiters na elkaar. ?

Helaas wordt het verschil tussen vrijdag en de andere dagen wel heel groot voor mij. Op de andere dagen zou ik er tot nu toe niet willen lopen, zelfs als het gratis was. Maar dat kan nog veranderen. Ik wacht geduldig de andere headliner van donderdag en de subs/Barn Heads af. En als het tegenvalt koop il gewoon een vrijdagkaart. ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Tool lijkt me bij een uitsteek een band die in het donker móet staan met hun lichtshow. Dit is al de helft van de magie. Ik hoop voor alle Werchter bezoekers dus van harte dat ze niet vóór The Cure staan maar erna (Of nog erger, tijdens The Cure in The Barn).
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Ik denk ook niet dat tool voor the cure speelt, komen beter tot hun recht als afsluiter in the barn dan.
Ik hoop toch ook nog op een heel mooie naam voor donderdag maar vrees er wat voor. Hopelijk morgen nog een naam..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken