Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Er wordt hier steeds verkondigd dat Tool een niche band is en maar een bepaald deel van de metalfans aanspreekt. Maar op basis van mijn eigen bubbel: op twitter heel veel reacties van hele verschillende mensen die een ticket gaan kopen. Van Leo Blokhuis tot rockers en metalfans. Dat de jonge generatie ze nauwelijks kent is begrijpelijk, maar ik denk dat veel 30plussers ze graag willen zien. Tool had btw eind jaren negentig al een cultstatus. Ik denk dat ze best coheadliner kunnen zijn, maar Barn zou ook kunnen. Ik vind op zich de vergelijking met NIN wel terecht, al is Tool wat toegankelijker en wat populairder.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Keep your eyes open peeps!

Enig idee?
Ik denk;
Taylor Swift, hoop het toch echt niet.
Bastille (Pompeii), want in de lyrics komt but if you close your eyes voor. Kan mij deze band goed inbeelden ivm RaR onder anderen.
Disturbed (open your eyes)
NEEDTOBREATHE (ken ze niet heel goed)
Snow Patrol natuurlijk
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Greg wrote:
Keep your eyes open peeps!

Enig idee?
Ik denk;
Taylor Swift, hoop het toch echt niet.
Bastille (Pompeii), want in de lyrics komt but if you close your eyes voor. Kan mij deze band goed inbeelden ivm RaR onder anderen.
Disturbed (open your eyes)
NEEDTOBREATHE (ken ze niet heel goed)
Snow Patrol natuurlijk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Zou wat zijn als Greg's aanwijzingen tot nog een toevoeging van Kendrick Lamar en Taylor Swift zouden zorgen. Dan ben ik er sowieso een weekend bij.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Zou wat zijn als Greg’s aanwijzingen tot nog een toevoeging van Kendrick Lamar en Taylor Swift zouden zorgen. Dan ben ik er sowieso een weekend bij.

Oei, dan wordt het voor mij de Rock Werchter met de zwakste namen bovenaan de affiche sinds ik ga (2002 eerste keer, sinds 2005 combi)...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Ik vind het dan een aardig sterke line-up qua headliners. Op The Cure na allemaal acts die ik wel graag (weer eens) live zou zien.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Taylor Swift, ik zou meteen een weekend kaart kopen. Naam die mij overhaalt (geen geintje)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Het probleem is dat Taylor Swift letterlijk kwaadaardig is. Heeft leuke hitjes, daar niet van. :)

Hoop vooral dat de headliner naast Pink een beetje contrasteert met Pink. Maak je meer doelgroepen blij mee.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Taylor Swift is toch echt geen realistische optie voor RW... Hint naar Bastille lijkt me wel duidelijker, al zou dat dan weer een naam zijn die in het voorjaar nog in het Sportpaleis staat
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Zou wat zijn als Greg’s aanwijzingen tot nog een toevoeging van Kendrick Lamar en Taylor Swift zouden zorgen. Dan ben ik er sowieso een weekend bij.
Pure horror zou dat zijn voor mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken