Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

xa4-melis

Nieuw lid
31 jan 2018
4
0
Heel mooie namen. Doe daar nog foals, villagers, Kurt vile, greta van fleet, suede en interpol bij en ik ben een tevreden man morgen... ?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Mochten we morgen iets krijgen hoop ik op zoiets: Bon Iver, The 1975, Foals, Tamino, The National.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
Als er morgen al iets komt (al verwacht ik het eerlijk gezegd niet echt), dan hoop ik op: The National, Bon Iver, Tame Impala, Tenacious D en Vampire Weekend
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Oeh, leuk; tijd om weer pakketjes te voorspellen :)

Ik hoop op: Vampire Weekend en Bon Iver. Doe daar dan nog bvb. Ghost, Greta Van Fleet, Chemical Brothers (na P!NK) en pakweg Bazart bij, en we hebben een "realistisch" eerste pakket :-D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
En welke andere 9 artiesten en hoelaat.. ?
Fantastische reactie!!
bennie-jolink-blij-met-naderend-einde-normaal.jpg

ha ha ha ha
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.670
2.288
Op efestivals postte iemand net een video van Kylie Minogue at random, zou het weten of bluffen zijn?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Op efestivals postte iemand net een video van Kylie Minogue at random, zou het weten of bluffen zijn?
Ze is ook gerucht bij Glastonbury?
Zal zomaar eens kunnen dat ze wat gaat doen in de festivalzomer.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.384
2.738
jefferke wrote:
Op efestivals postte iemand net een video van Kylie Minogue at random, zou het weten of bluffen zijn?

Ze is ook gerucht bij Glastonbury?
Zal zomaar eens kunnen dat ze wat gaat doen in de festivalzomer.
Lijkt me toch de perfecte naam voor pennenzakkenrock.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
779
493
Ten more for Rock Werchter. Previously announced headliners P!NK, Tool, The Cure, Mumford & Sons, Florence + the Machine and Muse are joined by more great new names on the line-up. Just announced are: BRING ME THE HORIZON, Kylie Minogue, Paul Kalkbrenner, Years & Years , The Blaze, Miles Kane, Nothing But Thieves, Vance Joy, Yungblud and BANG BANG ROMEO.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Kylie Minogue en Tool op 1 dag, ik vind het machtig mooi.
Ik ook. Plus The Cure, Bring Me The Horizon, Nothing But Thieves en Years And Years. Het programma voor die dag ziet er al leuk uit (behoudens overlappingen).
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.906
xa4-melis wrote:
Even over tot de orde van de dag (hoewel ik de poortjesfrustratie als muziekfan volledig begrijp), zullen we morgen een pakketje krijgen?

Het zou zomaar eens kunnen ja!

Wishlist: Vampire Weekend, Bon Iver, dEUS, Beach House , Ghost en Lana Del Rey. Ik roep maar wat.

Hebben we het bonnetje nog van deze aankondiging? Ik wil hem graag ruilen voor die van @mattman...
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Geen wow pakket voor mij, had meer verwacht. NBT en Miles Kane vind ik wel top. Kylie kan ik wel waarderen, maar gaan ze haar voor Tool op de main zetten? Ik denk eerder in de Barn als laatste of 1 na laatste eigenlijk. In dat geval geen Kylie voor mij. De rest is mwah of ken ik nog niet echt. Years & Years is verschrikkelijk.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.780
3.546
Years & Years zal wel een tent headlinen tijdens The Cure of Tool. Niets mis mee dus.
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Ik heb kaarten voor de vrijdag

Puur gekocht voor The cure en tool

Blij met Nothing but thieves erbij
Kylie kan ik wel waarderen

Years And years en bring me The horizon echt enorm slecht Live
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken