Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.388
9.144
Staat nog geen Belgische datum tussen …
1+1=3
Headliner 1 : muse
Headliner 2 : m&s

Dit maakt mij intens verdrietig (drama Haha!) Maar op een positieve nota: Werchter heeft altijd wel een paar plattere hoofdacts. Hopelijk zijn de kandidaten daarvoor hiermee wel bekend. ?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.265
3.229
De tour van Mumford & Sons duurt wel maar tot 21 mei tot nu toe. Gaan ze daar nog meer dan 5 weken festivals bijplakken na al zo'n lange tour? Langs de andere kant is geen Belgische zaalshow inderdaad altijd verdacht, zeker met een nieuw album. Maar ik durf ze nog niet met 100% opschrijven.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
De tour van Mumford & Sons duurt wel maar tot 21 mei tot nu toe. Gaan ze daar nog meer dan 5 weken festivals bijplakken na al zo’n lange tour? Langs de andere kant is geen Belgische zaalshow inderdaad altijd verdacht, zeker met een nieuw album. Maar ik durf ze nog niet met 100% opschrijven.
Hier hou ik me voorlopig even aan vast, ik hoop dat t na die tour die nu staat afgelopen is. Ik begreep ook dat t een tour is met een podium in t midden van de zaal. Als ze t daar ook echt bij houden is Werchter sowieso uitgesloten. IJdele hoop misschien, maar je moet wat.. Voor de duidelijkheid; m&s hoeft voor mij niet zo :)
 

willem1617899896

Campingartiest
21 jan 2018
84
14
Mumford & Sons staan 100% zeker in België volgend jaar. Heeft zanger zelf gezegd op StuBru paar weken geleden.
Aangezien er schijnbaar geen zaalshow in België is, verhoogt dat de kans op Werchter drastisch.
En een dikke maand pauze na 21 mei lijkt me meer dan voldoende.

Wel grappig dat hij over België zei: "een zeer belangrijk land voor de band" en "België staat altijd als eerste op ons tourschema".
En dan komen ze hier zelfs (schijnbaar) geen zaalshow spelen :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Wel grappig dat hij over België zei: “een zeer belangrijk land voor de band” en “België staat altijd als eerste op ons tourschema”.
En dan komen ze hier zelfs (schijnbaar) geen zaalshow spelen
Wacht tot ze, surprise surprise opduiken voor één of andere Stubru showcase of een optreden voor MFL.. :p
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.511
11.638
RW is uit de zomerslaap gekomen, tof! Voor mij geen naam waar ik blij van wordt maar leuk dat het gaat beginnen :)
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Deze zat er wel aan te komen, maar zo'n eerste aankondiging komt altijd als een verrassing. Ik ben er blij mee, zag The Cure op mn eerste Rock Werchter en toen hebben ze zeker indruk gemaakt op me. Leuk ze nu op Werchter voor een tweede keer te gaan zien.

Nu we toch lekker bezig zijn, vanmiddag om 16.00u nog een naam? :D
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.265
3.229
Ik had nog niet zo snel aankondigingen verwacht (26 oktober tickets is ook al heel vroeg), maar dit is wel een mooie start! Zin in de komende weken!

Nu we toch lekker bezig zijn, vanmiddag om 16.00u nog een naam?
1f600.svg
Dit zal het wel zijn voor vandaag. Waarschijnlijk krijgen we gewoon elke vrijdag om 8h een headliner de komende weken, net zoals vorig jaar. Behalve als een band hun tour op een andere dag wil aankondigen natuurlijk.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Voor mij persoonlijk een prachtige headliner. Ben er de laatste weken steeds meer in aan het duiken, en heb ze daarbij nog nooit live aan het werk gezien. What's next? Ik hoop niet Mumford and Sons..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.388
9.144
2017: Radiohead
2018: Nick Cave
2019: The Cure

Bij Rock Werchter weten ze wel hoe ze spitsen moeten afbijten. ?Heel blij met deze prachtige naam. En nu maar hopen dat ze een lekker lange set mogen spelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken