mattman wrote:
Ik ben er ook nog niet uit wat ik die zaterdag ga doen. Nog nooit zo’n weinig interessante dag meegemaakt voor RW. De vrijdag van 2014 komt in de buurt, maar die had tenminste nog Arctic Monkeys, Paolo Nutini en Eels….
De enige act die mij misschien wat interesseerde was Sohn, maar de slappe performance op de livestream van Coachella heeft m’n interesse ook daarin wat getemperd. Misschien dat ik maar eens naar SOAD ga uit nieuwschierigheid en dan vroeger door. Je moet iets doen he, om de dag door te komen. Maar zelden heeft Werchter zo’n “you love it or hate it” dag gehad. Zowel Blink als Linkin Park trek ik echt niet. Heb ze beide eens geprobeerd live, maar wat een opgeblazen gedrochten van shows hebben die zeg. Nooit meer. En Linkin Park gaat er na die nieuwe nummers niet beter op geworden zijn…
De andere 3 dagen ga ik me wel goed vermaken, dat wel. Heel goed zelfs. Misschien is het goed om eens een rustdagje te hebben. En dan is de 3de dag qua timing perfect.
Hoe zit het met jouw pa? Daar ga je toch mee, als cadeau? Wordt hij nog beetje happy van deze line-up?