Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.230
8.917
Zou dat niet kunnen te maken hebben met een uitgebreider feestformat op The Hive? Het beperkte aantal DJ’s (die voorgaande jaren altijd in de avond ingepland waren) doet ook weer vermoeden dat ze dit volledig willen lostrekken van Werchter.

Lang niet iedereen gaat toch naar de camping? Ik ook niet trouwens.
 

radiohoofd

Playlistbediener
26 jan 2017
13
0
Is er trouwens een kans dat Kendrick Lamar gaat headlinen volgend jaar? Hij komt volgende week met een album. Of is hij niet echt Werchterachtig of is ie te klein om te headlinen?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
576
182
Is er trouwens een kans dat Kendrick Lamar gaat headlinen volgend jaar? Hij komt volgende week met een album. Of is hij niet echt Werchterachtig of is ie te klein om te headlinen?
Die zal eerder les ardentes, dour of pkp headlinen denk ik
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
89
Is er trouwens een kans dat Kendrick Lamar gaat headlinen volgend jaar? Hij komt volgende week met een album. Of is hij niet echt Werchterachtig of is ie te klein om te headlinen?

Te klein ? Denk niet dat Kendrick ergens te klein voor is, wat mij betreft 1 van de beste rappers die ik ooit live heb mogen zien.
Heeft 3 albums op zak waarvan 2 hele goede en komt volgende week met een nieuw album die aardig gehyped word. Dus een kans dat die er volgend jaar staat is er wat mij betreft zeker.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.230
8.917
Ik denk niet dat een Dour hem kan betalen, of ze moeten er een eendaags festival van maken Haha.

Doe maar op Werchter. Als we dan toch een 'nieuwe' headliner moeten hebben, dan liever zo iemand dan een slappe hap zoals Ed Sheeran.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.386
Die headlinet volgens mij gewoon PKP. RW heeft volgend jaar al genoeg keuze met Metallica, Gorillaz, QOTSA, Pearl Jam, Ed Sheeran (lol) etc voor volgend jaar.. Zei Sheeran btw niet dat hij volgend jaar ging terug komen?
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Die headlinet volgens mij gewoon PKP. RW heeft volgend jaar al genoeg keuze met Metallica, Gorillaz, QOTSA, Pearl Jam, Ed Sheeran (lol) etc voor volgend jaar.. Zei Sheeran btw niet dat hij volgend jaar ging terug komen?
Volgend jaar word een topjaar voor RW denk ik (qua headliners enzo)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.595
3.228
Kendrick Lamar is juist een arrogante flapdrol. In 2013 ging hij 20 minuten te vroeg van het podium af. Daarnaast zat hij alleen maar te zaniken op het publiek. Strikje eromheen en gauw weggeven aan Pukkelpop, Dour of van mijn part een willekeurige concertzaal.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.060
2.161
radiohoofd wrote:
Is er trouwens een kans dat Kendrick Lamar gaat headlinen volgend jaar? Hij komt volgende week met een album. Of is hij niet echt Werchterachtig of is ie te klein om te headlinen?


Die zal eerder les ardentes, dour of pkp headlinen denk ik
Hopelijk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.386
Ay waar fora al niet goed voor zijn, via Efestivals een Hive ticket kunnen overkopen. Nu nog een combi, al stond ik redelijk vroeg op de wachtlijst, dus dat komt dan wss toch in orde haha :p

Afgaande van het feit dat we deze vrijdag nu nog steeds geen namen hebben gekregen doet me denken dat niet alle acts al in orde zijn qua boeking en er dus wat moet zijn fout gelopen met het boeken van een nieuwe artiest/band die wss Paak komt vervangen (lijkt me redelijk plausibel dat hij tijdens RH in Klub C zou spelen gezien zijn populariteit en de mogelijke cancelling + extra datum in de AB). Zou redelijk straf zijn moest RW nog afkomen met een naam als Run The Jewels bv, maar dat zal wel niet. The Avalanches en Highly Suspect lijken me ook 2 vrij logische namen eigenlijk.

Vant zou op PKP kunnen optreden gezien de tourdata en Kungs speelt op zondag op Summerfestival (21:30-22:30) al is Antwerpen nu ook niet ver. Vrijdag zou overigens al niet kunnen want dan staat hij op Garorock in Frankrijk :')
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.249
4.408
Gewoon net zoals ieder jaar de laatste gaatjes die nog gevuld moeten worden. Business as usual.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.520
804
Precies het worden waarschijnlijk gewoon lekker opvulnaampjes, misschien met 1 uitschieter. Over een uitschieter. Kan Ghost niet de Radiohead dag in Klub C. Niet echt normaal een naam die die tent afsluit, maar kan wel verklaren dat de laatste dropje namen iets langer duurt aangezien zij deze week nog in AB staan.

Dit is er wel één van de opportunisten, want verwacht niet iets heel groots meer :)
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Denk dat we misschien inderdaad moeten kijken wie er nog een optreden moet geven waardoor ze niet worden aangekondigd.
Optie voor de main opening: Circa Waves
Opties voor de Klub-C spots: Ozark Henry, Magnus, Stormzy, Mew
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Als ze mij nog een beetje willen pleasen, moeten ze Angel Olsen nog even voor die zondag spot regelen. Twee dagen ervoor op Roskilde en past in de theorie van een nog te spelen show...

Hoewel ik niet in die laatste theorie geloof overigens...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Alt-J werd zonet aangekondigd voor een show in de Kreun in Kortrijk. Voor 30 euro zie je de subheadliner van de Werchter zondag dus aan het werk in een setting die hen overigens veel beter past.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.386
Alt-J werd zonet aangekondigd voor een show in de Kreun in Kortrijk. Voor 30 euro zie je de subheadliner van de Werchter zondag dus aan het werk in een setting die hen overigens veel beter past.
Midden in de examens, ik had ze er anders graag gezien gvd
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ach, met een goede planning (als 't niet te ver rijden is dan toch) kan je toch wel eventjes een concertje meepikken? Als 't om 11u gedaan is, zit je nog op een redelijk tijdstip in je bed :p Ik twijfel nog om te gaan, omdat ik persoonlijk hun 2 laatste singles niet zo sterk vind, als het nieuwe album in die lijn ligt, valt het toch wat tegen voor mij en daar zullen ze wellicht wel de nadruk op leggen. Maar ik heb nog tot woensdag om mij te overpeinzen :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.230
8.917
Ach, met een goede planning (als ’t niet te ver rijden is dan toch) kan je toch wel eventjes een concertje meepikken? Als ’t om 11u gedaan is, zit je nog op een redelijk tijdstip in je bed
1f61b.svg
Ik twijfel nog om te gaan, omdat ik persoonlijk hun 2 laatste singles niet zo sterk vind, als het nieuwe album in die lijn ligt, valt het toch wat tegen voor mij en daar zullen ze wellicht wel de nadruk op leggen. Maar ik heb nog tot woensdag om mij te overpeinzen
1f642.svg

Grappig, ik heb net het tegenovergestelde. Liep nooit echt warm voor deze band, maar hun laatste 2 singles waren zo goed dat ik nu wel lichtjes verrast/benieuwd ben.
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Kan Ghost niet de Radiohead dag in Klub C. Niet echt normaal een naam die die tent afsluit, maar kan wel verklaren dat de laatste dropje namen iets langer duurt aangezien zij deze week nog in AB staan.

Ghost speelt in dezelfde periode door Amerika als special guest voor Iron Maiden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken