Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

maxim devos

Nieuw lid
4 apr 2017
2
0
@mxmdvs er is een wachtlijst, staat wel op de site van Werchter zelf, meestal komen vlak voor het festival nog wel wat tickets beschikbaar van mensen die opeens niet meer kunnen.

Bedankt voor de tip, ik sta intussen ingeschreven.
Vingers kruisen nu maar?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.054
643
Spdrlnd wrote:
@mxmdvs er is een wachtlijst, staat wel op de site van Werchter zelf, meestal komen vlak voor het festival nog wel wat tickets beschikbaar van mensen die opeens niet meer kunnen.


Bedankt voor de tip, ik sta intussen ingeschreven.
Vingers kruisen nu maar?
Ik zou ook Ticketswap in de gaten houden (https://www.ticketswap.nl/event/rock-werchter-2017/saturday/23b907de-1dff-4701-b346-d48b85b02aed/56909). Daar kun je je inschrijven voor notificaties wanneer er kaarten te koop worden aangeboden. Moet je wellicht wel snel reageren.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.112
2.293
Ik weet niet of ze al helemaal afgeschreven waren maar Fleet Foxes spelen in de AB in November.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
visdave34 wrote:
Moet je wellicht wel snel reageren.

Onmogelijk daar smh

Onmogelijk is een understatement haha. Elke keer als ik de app open, nog geen seconde na een notificatie, krijg ik al de melding dat het kaartje of al afgerekend wordt of zelfs al verkocht is. Hopen dat er in de loop van de tijd wat meer tickets op ticketswap gezet worden.
 

Spdrlnd

Playlistbediener
4 apr 2017
16
1
Yannick wrote:
visdave34 wrote:
Moet je wellicht wel snel reageren.


Onmogelijk daar smh


Onmogelijk is een understatement haha. Elke keer als ik de app open, nog geen seconde na een notificatie, krijg ik al de melding dat het kaartje of al afgerekend wordt of zelfs al verkocht is. Hopen dat er in de loop van de tijd wat meer tickets op ticketswap gezet worden.


Niet geheel onmogelijk, 'gewoon' geluk hebben. Mij is het wel een aantal keer gelukt om tickets te scoren, maar je moet puur geluk hebben dat je op het juiste moment kijkt. Zeker zo ver voor het evenement, een week van te voren wordt het al wat gemoedelijker.
 

FMennen

Playlistbediener
22 nov 2014
41
1
Foster the People kondigde vandaag een wereld tour aan, maar nog geen Belgische datum. Weet alleen niet of dat nog in het schema van Werchter past wat we nu hebben.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Yannick wrote:
visdave34 wrote:
Moet je wellicht wel snel reageren.


Onmogelijk daar smh


Onmogelijk is een understatement haha. Elke keer als ik de app open, nog geen seconde na een notificatie, krijg ik al de melding dat het kaartje of al afgerekend wordt of zelfs al verkocht is. Hopen dat er in de loop van de tijd wat meer tickets op ticketswap gezet worden.
Een vriend van me denkt dat er hoarders zijn die via een bepaalde script automatisch eerste op de advertentie klikken en ze daarna voor de maximum prijs van Ticketswap (ik denk 288?) ze doorverkopen. Gisteren om half 12 (!) kwam er een eentje vrij en toen ik die opende was die ook al weer weg. Ik bedoel op zo'n uur, kom op nou :p

@spdrlnd Wel als het u weer lukt en op overschot zit, wil ik ze best overkopen :D
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Ook geen Father John Misty, jammer toch zenne. Ik denk dat we minstens The Avalanches gaan krijgen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
77 new acts have been announced today! The additions include The XX, The Avalanches, Slowdive, Nicolas Jaar, Anthrax, The Jesus and Mary Chain, Halsey, Royal Blood, Icona Pop and Future Islands.
THE 73 NEW ACTS ARE:

THE XX

ANTHRAX THE AVALANCHES FUTURE ISLANDS HALSEY ICONA POP THE JESUS AND MARY CHAIN NICOLAS JAAR RESIDENTE ROYAL BLOOD THE SAVAGE ROSE SEUN KUTI & EGYPT 80 feat. YASIIN BEY SLOWDIVE

'68 75 DOLLAR BILL ACID ARAB ALEX CAMERON ALSARAH & THE NUBATONES AUTHOR & PUNISHER AYIA BABY WOODROSE BAIANASYSTEM BASOKIN BICEP BOTANY CANCER CIRCUIT DE YEUX DEBASHISH BHATTACHARYA DISCWOMAN (UMFANG + DJ HARAM + VOLVOX) EMIL STABIL FIRST HATE HAMID EL KASRI GNAOUA ENSEMBLE feat. JUSTIN ADAMS HAMILTON LEITHAUSER HUN SOLO IBAAKU IDLES IFRIQIYYA ELECTRIQUE JAH9 JANKA NABAY & THE BUBU GANG JULIA JACKLIN KAREN ELSON KARL WILLIAM KREPT & KONAN KSIĘŻYC LA MAMBANEGRA LIL UZI VERT LORENZO WOODROSE MAMMÚT NOGA EREZ NOISIA ‘OUTER EDGES’ NONAME OATHBREAKER PHLAKE SHAME SIGRID WEYES BLOOD AARON LEE TASJAN
- Roskilde


Voor mijn part beste line up van Europa deze zomer, of toch één van de beste.. Damn
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.184
1.209
The Avalanches dus de vrijdag op Roskilde. Laat dit aub de act zijn tussen Soulwax en Foo Fighters de Werchterzondag!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.184
1.209
The Avalanches dus de vrijdag op Roskilde. Laat dit aub de act zijn tussen Soulwax en Foo Fighters de Werchterzondag!

Al blijft die zondag zo perfect in MØ haar tourschema passen... Ik blijf wel duimen voor The Avalanches...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Yannick wrote:
Ook geen Father John Misty, jammer toch zenne. Ik denk dat we minstens The Avalanches gaan krijgen


Geen FJM? Heb ik iets gemist?
AB had een evenement aangekondigd voor FJM voor 10 nov dacht ik maar 10 min daarna hebben ze dat verwijderd?
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Ronnie Flex & Deuxperiene Band, Alma, Lotte Walda, Bomba Estéreo, Amber Run, Undeclinable Ambuscade en Gerson Main nog extra op Pinkpop. Ken de meesten niet, dus kan er geen goed oordeel over vellen of we iets gaan misschien.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
380
58
Iemand hier die weet wat de kans is dat biffy clyro alsnog aan de affiche wordt toegevoegd of wat de kans is op een eventueel kleiner festival in België? (Crammerock, Dour, Lokerse feesten)???
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Iemand hier die weet wat de kans is dat biffy clyro alsnog aan de affiche wordt toegevoegd of wat de kans is op een eventueel kleiner festival in België? (Crammerock, Dour, Lokerse feesten)???

Lijkt mij echt heel sterk. Met zo'n naam was Rock Werchter wel eerder gekomen. Heb het gevoel dat we niet meer iets groots mogen verwachten, behalve dan een naam die pas laat in het circuit rondgaat. Zoals The Avalanches wat pas data heeft bekend gemaakt de laatste twee/drie weken.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.184
1.209
Fonske122 wrote:
Iemand hier die weet wat de kans is dat biffy clyro alsnog aan de affiche wordt toegevoegd of wat de kans is op een eventueel kleiner festival in België? (Crammerock, Dour, Lokerse feesten)???


Lijkt mij echt heel sterk. Met zo’n naam was Rock Werchter wel eerder gekomen. Heb het gevoel dat we niet meer iets groots mogen verwachten, behalve dan een naam die pas laat in het circuit rondgaat. Zoals The Avalanches wat pas data heeft bekend gemaakt de laatste twee/drie weken.

Of HAIM.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken