Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.060
2.161
Ik vond Faith No More ook wel de beste vervanging van een headliner die ik al mee maakte.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Net de line up van Glastonbury ook is bekeken. http://www.glastonburyfestivals.co.uk/index.html

Gelijkaardige headliners maar als ik deze opvulling naar beneden zie ben ik toch wel best teleurgesteld in de opvulling van Werchter.
Begrijp met niet verkeerd, het is zeker niet slecht maar als ik zie hoeveel artiesten hier aanwezig zijn en niet op Werchter... Daar hadden ze waarschijnlijk iets meer mee kunnen doen.

Ook al even mijn ideale festivalroute uitgestippeld:

Donderdag: Zesde Metaal - Whitney - Prophets of Rage - Agnes Obel - Arcade Fire - Kings of Leon.
Vrijdag: Warhaus - Maggie Rogers - White Lies - Royal Blood - James Blake - Radiohead
Zaterdag: J. Bernardt - Glass Animals - Seasick Steve - Sohn - Milky Chance - Bonobo
Zondag: Cage the Elephant - Dropkick Murphys - The Kills - Warpaint - Alt-J - Foo Fighters
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.385
http://newsmonkey.be/article/77397

Werchter, take notes met uwe 2,5 euro per pint (en 3 als ge 't daar koopt)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Op Leeds festival heb ik wel eens voor een headliner en tevens mn favoriete band Paramore 10,5 uur gestaan (inlusief optreden). Was het trouwens wel volledig waard!

En ik heb eindelijk mn the Hive ticket kunnen scoren via Ticketswap, wat een gekloot..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.385
En ik heb eindelijk mn the Hive ticket kunnen scoren via Ticketswap, wat een gekloot..
Ik geraak dus maar aan geen hé, elke keer als ik een melding krijg via m'n gsm doe ik die app open enkel om te zien dat die tickets al zijn verkocht of dat iemand al bezig is aan het afrekenen smh
Aan die ticketprijzen van 280 euro heb je ook niet veel aan buh
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Stoffer wrote:
En ik heb eindelijk mn the Hive ticket kunnen scoren via Ticketswap, wat een gekloot..

Ik geraak dus maar aan geen hé, elke keer als ik een melding krijg via m’n gsm doe ik die app open enkel om te zien dat die tickets al zijn verkocht of dat iemand al bezig is aan het afrekenen smh
Aan die ticketprijzen van 280 euro heb je ook niet veel aan buh

Dit had ik ook steeds, tot ik voor de 10000e keer te laat was, toen kreeg ik een appje van een maatje van me dat hij een vast had en was ik blij!

Zwaar klote inderdaad dat ze geen Ticket incl. Camping hebben, gewoon dom en erg vervelend voor de klant. Ik wil ook wel 25 euro extra bovenop het ticket betalen voor een camping, niks mis mee.

Overgens levert dit wel grappige tavarelen op, sprak in 2014 een groepje mannen die kwamen een vakantie vieren op de RW camping, 25 euro, auto vol met eten en bier en die gingen de hele dag over de camping slenteren en chillen, opzich wel humor maar niet als je zoals jij in de stress zit op ticketswap :p
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
448
61
Ik kijk meestal halverwege de wei, dat hebben we een vaste spot, prima met een biertje erbij.. dicht bij de pisbak.. bij betere bands loop ik meestal richting de PA. Das een mooi plekje. Btw. is RunDMC nog iets waar ze vrijdag mee gaan komen? Zou nog een fijne toevoeging zijn...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Tussenin een mailtje met wat praktische dingen, en opnieuw valt mij volgende toch op:

Het programma van donderdag 29 juni, evenals dat van zaterdag 1 juli, is volledig. Op vrijdag 30 juni en zondag 2 juli zijn nog enkele laatste spots in te vullen. Waarover later meer.

Dit vind ik nog steeds heel bizar, ik kan me bijna niet voorstellen dat Werchter nog niet weet wie er op die laatste spots komt. Misschien toch nog een kleine verrassing?
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Net het nieuwe nummer van Kasabian geluisterd en klinkt er goed. Lekker uptempo ook.

Blijft toch zonde dat we die niet terug gaan zien dit jaar, verwacht ze namelijk niet meer vandaag bij de (eventueel) laatste namen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.249
4.408
Tussenin een mailtje met wat praktische dingen, en opnieuw valt mij volgende toch op:

Het programma van donderdag 29 juni, evenals dat van zaterdag 1 juli, is volledig. Op vrijdag 30 juni en zondag 2 juli zijn nog enkele laatste spots in te vullen. Waarover later meer.

Dit vind ik nog steeds heel bizar, ik kan me bijna niet voorstellen dat Werchter nog niet weet wie er op die laatste spots komt. Misschien toch nog een kleine verrassing?

Bij de organisatie zullen ze de laatste namen al wel weten. Misschien zijn enkele onderhandelingen niet afgerond. Van de laatste namen zou ik niet te veel meer verwachten, maar misschien sit er nog wat leuks tussen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
https://www.periscope.tv/w/1lDGLRgVBMYxm

Hier al een overzicht van de nieuwe show. Damn die lichtshow ziet er lekker uit.

Als ze deze setlist doen ben ik blij, maar zal wel heel anders zijn hen kennende. Op festivals spelen die meestal nog wat meer bekend materiaal. Fake Plastic Trees en The Tourist. <3
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
YFKTA wrote:
Ik verwacht Highly Suspect als een van de aankondigingen vandaag.


Waar baseer je dat op, als ik vragen mag? Of is het een voorgevoel?
Staan de zondag op Arras Main Square als opener (dat ben ik nu niet 100 % zeker), zou perfect in hun tourschema passen en op de Vrijdag lijkt er mij nog een main stage opener nodig dusja... :) kan ook verkeerd zijn natuurlijk
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.385
Een voorproefje op Werchter … damn!
Die set up ziet er zo mooi uit, al vond ik die dat ze hiervoor gebruikten ook echt vet, overweldigend bijna terwijl dit zeer simplistisch is. Youtube staat vol zag ik, super :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken