Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Wishlist kan ingevuld worden tot vrijdag 28 oktober – 15u. Lijkt mij niet onlogisch om die vrijdag om 16u dan n eerste headliner te droppen met de vermelding: “Eerste headliner voor RW2017: ….! Die stond tevens bovenaan de wishlist van velen van jullie RW-fans!”

Eerste naam zou leuk zijn. Maar voorverkoop van Werchter start meestal 1e weekend van december. Dus eerste namen zouden nog best enkele weken kunnen duren.
 

RetroMan

Playlistbediener
8 jan 2014
13
0
Phil Collins, juni 2017. Schrijf maar op! http://www.necustati.com/2016/10/after-decade-away-from-stage-phil.html
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Alleen nog enkele losse concerten. Ik schrijf hem nog niet op voor festivals.
 

pepijn

Playlistbediener
3 nov 2014
27
0
Phil Collins geeft blijkbaar alleen optredens in Keulen Londen en Parijs. Lijkt me eigenlijk ook niet iets voor RW. Misschien voor Classic
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Ze zijn op dit moment een gigantisch Radiohead beer-logo aan het tekenen op de plaats waar normaal gezien de Pyramid stage staat tijdens het Glastonbury festival. Te zien op de onderstaande live stream:

http://www.bbc.co.uk/music/festivals/glastonbury/webcam?lang=en

Ik voel een tour aankondiging aankomen...

Gok: volgende week.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Hoe dan ook een nieuwe naam met eerste tourdatum/data morgen. Open'er kondigt om 18u een headliner aan en het zal heel waarschijnlijk niet om SOAD/Green Day gaan.

(nu hopen dat er met Macklemore of Kings Of Leon geen anticlimax volgt)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
In Duitsland gaat deze (ogenschijnlijk fake) volgende batch namen voor Hurricane rond.
Ondanks dat het waarschijnlijk fake is, zitten er een aantal strakke geruchten in.
Wat denken jullie kan wel doorkomen richting de geruchten van Rock Werchter.
( Kings of Leon, Martin Garrix, Kasabian, Jimmy Eat World, Frank Turner of misschien Me First and the Gimme Gimmes? )
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.186
10.544
Ik ben geloof ik een van de weinige die wel blij wordt van Kings of Leon op Werchter komend jaar. Niet de beste showact maar wel goede muziek. De kans is bij hen ook aanwezig dat er een sterke coheadliner naast staat waardoor het een mooie dag kan worden. Dus mijn gok:
Kings of Leon
kasabian
Sum41
Frank Turner
Me first & the gimme gemmes

Rise Against & Rancid verwacht ik op Graspop. Martin Garrix mag van mij wegblijven
 

jarne

Support act
14 feb 2013
969
291
Rise Against & Rancid verwacht ik op Graspop. Martin Garrix mag van mij wegblijven

denk niet dat Rise Against op Graspop gaat staan als ze in Europa zijn. Werchter is logischer of Pukkelpop, (hebben er nog nooit gestaan)
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
* Jimmy eat world mag je ook opschrijven voor Werchter. Komen in November naar europa maar laten BE, FR en NL links liggen (voor pinkpop, Arras en Werchter ?)
* Rise Against zal wel groez worden
* Rancid eerder graspop (vorig jaar al headliner op groez)
* KOl en/of kasabien is werchter materiaal
* Sum, Frank en gimmies eerder groezrockbands

 

Tremousse

Campingartiest
26 okt 2015
51
0
* Jimmy eat world mag je ook opschrijven voor Werchter. Komen in November naar europa maar laten BE, FR en NL links liggen (voor pinkpop, Arras en Werchter ?)
* Rise Against zal wel groez worden
* Rancid eerder graspop (vorig jaar al headliner op groez)
* KOl en/of kasabien is werchter materiaal
* Sum, Frank en gimmies eerder groezrockbands
But both Frank Turner and SUM 41 have played at Groezrock last year; Frank would be fantastic, he's one of the rare performers who can do whatever he wants to with a crowd at any moment, even on Sunday afternoon at 1:30pm. He's one of the artists RW has never booked and each year I'm like "OK not this year, but next year"
 

Tremousse

Campingartiest
26 okt 2015
51
0
Vraag me af of Rise against überhaupt in Europa zal touren…
Remember when some dutch guys were singing loud Angel by Robbie Williams while Rise Against were playing Hero of War at RW15, it was hilarious :')
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
….Misschien wel leden van Rise against The Machine ….

LOL


Dit is de 2de rode kaart...bij de derde kost je dat een biertje bij de festileaks meeting op PP17 :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Radiohead op 23 juni in Glastonbury. Wanneer volgt Rock Werchter?
 

Tijnelia

Campingartiest
4 dec 2013
56
7
Radiohead nu dus ook voor Open'er. Ik voel de kansen groeien. Kunnen we morgen om 16:00 weer iets verwachten??
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Radiohead nu dus ook voor Open’er. Ik voel de kansen groeien. Kunnen we morgen om 16:00 weer iets verwachten??
Volgens mij hangt dat af of ze nu al de data weten ofniet voor RW17, ik blijf 't vreemd vinden dat die niet direct na de editie waren aangekondigd maar gewoon open waren gelaten al zal het wel gewoon het weekend van 29 - 2 worden, zeker?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken