Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Al weet ik dat het waarschijnlijk nep is, maar ik zeg het toch maar even. De counter op de 'Alive' website die hint naar een tour van Daft Punk is over 8 uur op zijn einde.

http://alive2017.com/

Roskilde komt morgen met 13 namen.

Ze geven tips op hun facebook. Als ik de reacties eronder mag geloven zijn Tool, Vampire Weekend, Moderat, Trentemöller kanshebbers. Eén voor één (grote) kanshebbers mocht dit waar zijn. Tool zou uiteraard de grootste verrassing zijn.

Roskilde praat ook over een double billing. Modeselektor/Moderat, the XX/Jamie XX? Ben benieuwd.

Nick Cave gaat nu ook touren in Noord-Amerika, aandachtspuntje hier.. Die tour duurt tot 29 juni en eindigt in LA.. Kruis door RW? :cry:

Nick Cave gaat nu ook touren in Noord-Amerika, aandachtspuntje hier.. Die tour duurt tot 29 juni en eindigt in LA.. Kruis door RW? ?

Dan vrees ik van wel. :cry:

Blink-182 heb ik nog niet gezien en zou ik eigenlijk wel eens willen zien dus dat vind ik wel tof! Ben erg benieuwd waar die wat dichter in de buurt gaan komen spelen. Lijkt me eigenlijk geen headliner voor Rock Werchter of Pinkpop of zie ik dat verkeerd?

Danko Jones is ook altijd een prima toevoeging.

De slechtste 4 headliners die ik ooit naast elkaar zag staan. Ik vraag me af waarom Linkin Park en Blink 182 anno 2017 nog headlinen. Blink is trouwens totaal geen headliner op RW. De laatste keer stonden die gewoon in de middag te spelen, voor Elbow. En dan was de frontman nog niet eens opgestapt...

Ik ben blij dat ik niet in Duitsland woon.

De slechtste 4 headliners die ik ooit naast elkaar zag staan. Ik vraag me af waarom Linkin Park en Blink 182 anno 2017 nog headlinen. Blink is trouwens totaal geen headliner op RW. De laatste keer stonden die gewoon in de middag te spelen, voor Elbow. En dan was de frontman nog niet eens opgestapt…

Ik ben blij dat ik niet in Duitsland woon.

Oostenrijk ;)

Maar goed ik hoop dat Blink-182 dan op RW staat op een dag dat er een leuke headliner is en wellicht nog wat anders leuks dan heb ik weer een dagje RW voor de boeg.

Linkin Park zal wel op Graspop staan. Die zie ik met een beetje geluk de lineup van Werchter niet bevuilen.

amai, veel haat tegen Linkin Park :) Hybrid theory blijft toch een van mijn favoriete platen hoor! Ijzersterk naar mijn mening. Moet toegeven dat dat hun beste werk was, maar hun laatste (The Hunting Party) was toch ook terug beter als wat daarvoor kwam.

Linkin Park is echt verschrikkelijk. Die puberale emo zang, en dan die foute 'stoere' rapper ertussen. Waarom zingt die zanger in de refreintjes altijd alsof hij geconstipeerd is? En mensen verwijzen ook steeds naar Hybrid Theory, het enige oké- album dat ze ooit maakten, afkomstig uit een tijd waarin deze kitsch nog niet gedateerd was. Echt een nostalgie act voor mensen die terug willen naar de tijd dat ze tiener waren.

Ik zag ze in 2015 op Pukkelpop en ik heb -serieus- zelden zoiets bizar slechts live gehoord.

Echt een nostalgie act voor mensen die terug willen naar de tijd dat ze tiener waren.
Eigenlijk de enige reden dat ik ze nog best een keer live zou willen zien (nog niet gebeurd). Verder helemaal met je eens overigens.

Linkin Park is echt verschrikkelijk. Die puberale emo zang, en dan die foute ‘stoere’ rapper ertussen. Waarom zingt die zanger in de refreintjes altijd alsof hij geconstipeerd is? En mensen verwijzen ook steeds naar Hybrid Theory, het enige oké- album dat ze ooit maakten, afkomstig uit een tijd waarin deze kitsch nog niet gedateerd was. Echt een nostalgie act voor mensen die terug willen naar de tijd dat ze tiener waren.

Ik zag ze in 2015 op Pukkelpop en ik heb -serieus- zelden zoiets bizar slechts live gehoord.

Werchter 2011 was ook zeer slecht (eerste jaar met geluidsnormen en stond toen ultra stil en slecht)
Soms moet nostalgie gewoon nostalgie blijven om de goede, leuke herinneringen te bewaren.

Had er in 2011 dan niet zoveel moeite mee, juist een leuk optreden. Van mij mogen ze komen, maar zijn tegenwoordig geen headliner meer. Als sub ofzo, prima. Al zal Werchter het wel verkopen als headliner (met nog een andere headliner er naast).

Linkin Park als bizar slecht live profileren vind ik toch wel ver gaan hoor. Dat het je ding niet is, dat het passé is, ... kan ik allemaal begrijpen. Maar bizar slecht doet me denken aan Years & Years, The Cribs (man, die zijn pas écht slecht live), etc.

Anyway, Linkin Park lijkt me ook geen headliner waardig op Werchter, maar dat werd van FATM ook gedacht. Linkin Park op Graspop lijkt me sowieso heel weinig kans te hebben. De commentaren van Werchter gangers zullen waarschijnlijk al niet mals zijn, op GMM worden die gewoon gelyncht.

Blink 182 zie ik sowieso al niet headlinen, hooguit sub, en zelfs dat zal al veel zijn. Misschien eerder iets voor Dour?

mattman wrote:

Linkin Park als bizar slecht live profileren vind ik toch wel ver gaan hoor. Dat het je ding niet is, dat het passé is, … kan ik allemaal begrijpen. Maar bizar slecht doet me denken aan Years & Years, The Cribs (man, die zijn pas écht slecht live), etc.

Anyway, Linkin Park lijkt me ook geen headliner waardig op Werchter, maar dat werd van FATM ook gedacht. Linkin Park op Graspop lijkt me sowieso heel weinig kans te hebben. De commentaren van Werchter gangers zullen waarschijnlijk al niet mals zijn, op GMM worden die gewoon gelyncht.

Blink 182 zie ik sowieso al niet headlinen, hooguit sub, en zelfs dat zal al veel zijn. Misschien eerder iets voor Dour?

Linkin Park op Graspop gaat niet gebeuren lijkt me, zullen wel op Rock Werchter spelen. Verder heb je het goed voor elkaar als Linkin Park het slechtste is dat je ooit hebt gezien, ik kan veel ergere dingen opnoemen...

Edit: Blink zie ik wel naar Groezrock gaan.

Moest Linkin Park uberhaupt wel naar België komen.. Roskilde heeft ook net wat naampjes gedropt,zie hiervan wel een paar naar Werchter, al zijn sommigen misschien nog te klein of te alternatief..

Moderat
Trentemoller
G-Eazy
Of Mice & Man
Angel Olsen
Jenny Hval

Al denk ik dat sommigen ook perfect op Dour/Les Ardentes kunnen staan, G-Eazy bv.

Users who are viewing this thread