Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Het Deense NorthSide komt NU met nieuws... Check Facebook...
Zit VAST iets bij voor Rock Werchter!!

Ze maken het wel spannend...

https://www.facebook.com/northsidefestival/?hc_ref=NEWSFEED

Ze doen een live stream waar ze lettertjes weg doen om de 3 minuten, wat lame :p maar goed, 10 letters geschrapt en Radiohead kan nog steeds gemaakt worden ermee.

Ze doen een live stream waar ze lettertjes weg doen om de 3 minuten, wat lame :p maar goed, 10 letters geschrapt en Radiohead kan nog steeds gemaakt worden ermee.

Ik vind het wel tof. En slim ook trouwens want je trekt toch bekijks met zoiets waardoor ze wellicht in eigen land al trending zijn op twitter of hoe dan ook in de schijnwerpers staan onder festivalgangers. Daarnaast vind ik het ook gewoon leuk om te volgen, maar zou inderdaad Radiohead kunnen zijn. In ieder geval geen Green Day en ook geen System of a Down.

Zou het niet een naam worden waarin elke letter maar één keer voorkomt?

Nee dat hoeft zeker niet. Anders zouden ze dus bepaalde letters vaker moeten neerzetten en wordt het veel makkelijker om te gokken.

Als dit Radiohead wordt, dan staan ze vrijwel zeker op RW aangezien Northside op het geleakte lijstje festivals stond en Roskilde bijvoorbeeld niet. Psyched!

Als dit Radiohead wordt, dan staan ze vrijwel zeker op RW aangezien Northside op het geleakte lijstje festivals stond en Roskilde bijvoorbeeld niet. Psyched!

Je bedoelt dat lijstje waar ook BKS op stond? Zou het wel een erg strakke zet vinden van BKS als ze Radiohead hebben. Ik bedoel ik vind het niks maar voor zo'n festival is het echt het grootste wat je krijgen kunt en een dikke vinger naar DTRH/Mojo.

mattman wrote:

Je bedoelt dat lijstje waar ook BKS op stond? Zou het wel een erg strakke zet vinden van BKS als ze Radiohead hebben. Ik bedoel ik vind het niks maar voor zo’n festival is het echt het grootste wat je krijgen kunt en een dikke vinger naar DTRH/Mojo.

Inderdaad, heel vet. maar ik vraag me af of zo'n naam niet wat té groot is voor BKS. Er zullen namelijk veel mensen combi's kopen voor 1 naam. En RH kost toch ook wel een veelvoud van de prijs voor de duurste headliner die er tot nu toe stond. Ik,voorspel daar wel nog discussie rond.

Arne wrote:
mattman

Bron?
simple-smile.png

zie post op de vorige pagina bijvoorbeeld
1f609.png

Staat toch nergens bron van gerucht in zijn post?

WeckoJ wrote:
mattman wrote:

Je bedoelt dat lijstje waar ook BKS op stond? Zou het wel een erg strakke zet vinden van BKS als ze Radiohead hebben. Ik bedoel ik vind het niks maar voor zo’n festival is het echt het grootste wat je krijgen kunt en een dikke vinger naar DTRH/Mojo.

Inderdaad, heel vet. maar ik vraag me af of zo’n naam niet wat té groot is voor BKS. Er zullen namelijk veel mensen combi’s kopen voor 1 naam. En RH kost toch ook wel een veelvoud van de prijs voor de duurste headliner die er tot nu toe stond. Ik,voorspel daar wel nog discussie rond.

Dit inderdaad. Dure act, flink wat mensen die speciaal voor Radiohead komen en de rest van de affiche als minder belangrijk zien, gevaarlijke toestanden aan de hekken (zie ook Werchter 08), ...

Uiteindelijk kan dit ook gewoon een naaistreek van Northside/Scorpio zijn tegenover Roskilde, zonder dat daar een passage op de andere festivals van Scorpio aan vast hangt. Al is het nu extra uitkijken naar de eerste aankondiging van BKS.

Users who are viewing this thread