Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
Ja nu verschijnen ze wel blijkbaar. Dus: Kraftwerk, Grace Jones, The Afghan Whigs, Sting, Pet Shop Boys, 30 Seconcs to Mars ook kanshebbers, maar grote kans geef ik ze niet.

Ook singer-songwriters mogen natuurlijk niet ontbreken, en gasten als Lukas Graham, George Ezra en in mindere mate Passenger kunnen wel eens een hoge spot krijgen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
btw @yannick: Major Lazer is zaterdag niet vrij, staan dan op Main Square Festival. Ze kunnen dus enkel nog op donderdag of zondag voor Rock Werchter.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
Summer Sonic in Japan heeft dus wat namen bekend gemaakt die niet (of zo goed als niet) op Pukkelpop kunnen staan. Voor deze namen stijgt de kans op Rock Werchter (of Dour of Les Ardentes) dus: Sum 41, Charli XCX, Circa Waves, Dua Lipa, G-Eazy, Good Charlotte, Kungs, Pennywise, Zara Larsson...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Summer Sonic in Japan heeft dus wat namen bekend gemaakt die niet (of zo goed als niet) op Pukkelpop kunnen staan. Voor deze namen stijgt de kans op Rock Werchter (of Dour of Les Ardentes) dus: Sum 41, Charli XCX, Circa Waves, Dua Lipa, G-Eazy, Good Charlotte, Kungs, Pennywise, Zara Larsson…

Good Charlotte staat op 11 juni al in het AB. dus lijkt mij sterk dat ze op RW zullen staan. Zelfde geldt voor Nederlandse festivals aangezien ze in Tivoli staan in juni.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Een aparte aankondiging van The Chainsmokers? Man, wat een grap ...

Edit: O M G , die krijgen zelfde lettertype als pakweg Blink 182, Oscar & The Wolf of Alt -J. Dit kan toch niet serieus zijn? :-/
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Gelukkig kunnen The Chainsmokers ook nog terecht in Antwerpen voor Summerfestival, daar zoeken ze ook altijd wat DJkes.. Wilde ik ff zeggen, ik bedoel de kans dat we ze echt krijgen is dat RW ze hoe dan ook écht wil hebben en dat zie ik echt niet gebeuren ondanks dat er een flinke hype rond die 2 is (wat ik niet versta, heb hen in Berlijn gezien en het ging van ene genre in het andere met een drop om de 30 seconden, met een dab en wat geroep in die mic.. Zucht, achja) Zelfde geldt eigenlijk voor Kungs die met z’n hitje nu al weken in die lijsten staat..

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Yannick wrote:
Gelukkig kunnen The Chainsmokers ook nog terecht in Antwerpen voor Summerfestival, daar zoeken ze ook altijd wat DJkes.. Wilde ik ff zeggen, ik bedoel de kans dat we ze echt krijgen is dat RW ze hoe dan ook écht wil hebben en dat zie ik echt niet gebeuren ondanks dat er een flinke hype rond die 2 is (wat ik niet versta, heb hen in Berlijn gezien en het ging van ene genre in het andere met een drop om de 30 seconden, met een dab en wat geroep in die mic.. Zucht, achja) Zelfde geldt eigenlijk voor Kungs die met z’n hitje nu al weken in die lijsten staat..


Ik legit cringe
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
Een aparte aankondiging van The Chainsmokers? Man, wat een grap …

Ik ben ook geen fan, maar heb even opgezocht hun nummer Closer is het 35e meest bekeken video op youtube aller tijde.

Wilt zeker niet alles zeggen, maar bij de jeugd zijn ze wel enorm populair natuurlijk
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.381
2.730
Mij compleet onbekend.

En na wat opzoekwerk ga ik dat ook zo laten.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.668
2.286
Sterk begin, serieus gedaald met de laatste aankondigingen. Vrijdag terug een trapje hoger graag!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Mag ik ook even RW terecht wijzen voor het feit dat ze elke negatieve reactie verwijderd hebben. :) (ze kregen wat veel likes, merkte ik..)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken