Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

neracroft wrote:
Ik zie Bon Iver wel als mogelijke headliner op Pukkelpop, die word zooo hard gehyped nu.

en dan verschieten dat ze (ondanks besparingen) break-even draaien….
Off-topic: Je gaat dus qua headliners van Rihanna, Oscar & The Wolf (let's be honest LCD SS was een 'beetje' een fail, toch?) en The Chems naar Bon Iver? Welke audience wil je nu dan eig aanspreken? haha

On-topic: Kunnen we The xx gewoon al opschrijven van die line ups van Lolla? Verder kan MO haar concert komen inhalen en zijn Glass Animals, Cage The Elephant en G-Eazy wel fijne toevoegingen denk ik? Daarnaast zag ik in PP een link naar http://www.festivalestereopicnic.com/2017/ .. Justice, Caribou Klub C afsluiter? Deadmau5 donderdag afsluiter? Bob Moses als dagprogramma is wel fijn I think :)

ChiquitaChaser wrote:
neracroft wrote:
Ik zie Bon Iver wel als mogelijke headliner op Pukkelpop, die word zooo hard gehyped nu.

Off-topic: Je gaat dus qua headliners van Rihanna, Oscar & The Wolf (let’s be honest LCD SS was een ‘beetje’ een fail, toch?) en The Chems naar Bon Iver? Welke audience wil je nu dan eig aanspreken? haha

LCD Soundsystem een fail? Damn. Eerlijk: heb jij ze gezien? Was veruit het hoogtepunt van het festival volgens velen. Er kon inderdaad meer volk op dat plein, maar een fail was het echt niet. Rihanna was de fail waarover je hebt waarschijnlijk.

LCD Soundsystem een fail? Damn. Eerlijk: heb jij ze gezien? Was veruit het hoogtepunt van het festival volgens velen. Er kon inderdaad meer volk op dat plein, maar een fail was het echt niet. Rihanna was de fail waarover je hebt waarschijnlijk.

[/quote]
Daarmee bedoelde ik uitdrukkelijk de hoeveelheid volk er stond voor een headliner en niet de act op zich, een headliner hoort geen 10k mensen te trekken maar veel meer.. Ik heb de recensies gelezen hoor en geloof best dat het een uitstekend optreden was ! :)

Zou bijvoorbeeld The Cult nog enige kans hebben op Werchter, om het voor de oudgedienden ook interessant te houden?

<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="781351565345030144"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Dan toch?
Als Metallica op hun facebook pagina zet dat ze, op 2 shows in Denemarken na, geen Europese shows doen voor de herfst, lijkt het me wel sterk dat ze dan toch Werchter gaan aandoen. Alles kan natuurlijk, zeker als je genoeg geld in hun richting gooit, maar ik ga er toch vanuit dat het dit jaar geen Metallica wordt op de zomerfestivals. Misschien wel een Sportpaleis/Koning Boudewijn Stadion in het najaar?

Zou bijvoorbeeld The Cult nog enige kans hebben op Werchter, om het voor de oudgedienden ook interessant te houden?

Leuke band, maar denk dat die ook nets iets te hoog willen staan dan wat Werchter hun kunnen aanbieden.

ChiquitaChaser wrote:
neracroft wrote:

Off-topic: Je gaat dus qua headliners van Rihanna, Oscar & The Wolf (let’s be honest LCD SS was een ‘beetje’ een fail, toch?) en The Chems naar Bon Iver? Welke audience wil je nu dan eig aanspreken? haha

Dat is nu toch ook al zo? Rihanna vs. LCD Soundsystem vs. Linkin Park vs. The National vs. Eminem vs. Mackelmore & Ryan Lewis vs. Neil Young

Als Bastille, The National, Editors, The XX als (sub-)headliner kunnen kan Bon Iver dat zeker ook!

https://www.facebook.com/coldplay/posts/10157567605830253

Rock Werchter confirmed en geen Pinkpop? Of ik moet me hebben miszien maar ik zag geen Nederlands vlaggetje ertussen staan??

Maandag zouden de data bekend gemaakt worden.Hopelijk geen RW, maar gewoon het koning Boudewijnstadion.

Ergens ga ik toch vermoeden dat ze gewoon op Werchter staan in 2017. Just a feeling. Wellicht volledig verkeerd dus.

Beetje vroeg om Boutique of TW Classic aan te kondigen, niet? Lijkt me dus een nieuwe stadiontour of RW

Eerste artiest aankondiging voor Werchter dan maandag, tesamen met die tour + de data wanneer RW juist valt?

Eerste artiest aankondiging voor Werchter dan maandag, tesamen met die tour + de data wanneer RW juist valt?

Lijkt me aannemelijk - we zullen 't gauw weten :-) Wat betreft headliners, zou het zoiets kunnen zijn? :

1. Coldplay
2. Pearl Jam
3. Green Day
4. Radiohead | The National + The xx/Arcade Fire | Metallica (daar reken ik eigenlijk niet op)

Met Coldplay zou je alvast een headliner beet hebben die makkelijk een dag uitverkoopt, quasi al hun stadia waren uitverkocht + hun laatste Belgisch optreden is alweer 5 jaar geleden

Yannick wrote:

Lijkt me aannemelijk – we zullen ’t gauw weten
simple-smile.png
Wat betreft headliners, zou het zoiets kunnen zijn? :

1. Coldplay
2. Pearl Jam
3. Green Day
4. Radiohead | The National + The xx/Arcade Fire | Metallica (daar reken ik eigenlijk niet op)
The National zou kunnen subben voor PJ, The xx voor Coldplay, Arcade Fire voor RH en daarbij dan nog een dance afsluiter bij Green Day? Netsky waarschijnlijk al vind ik Deadmau5 toch ook een optie sinds de aankondigen voor Lolla

https://twitter.com/RobdaBank/status/779015977895923712

Aldus de organisator van Bestival...

Users who are viewing this thread