Rock Werchter 2016 - Geruchten

Verwijderd lid 1738

Playlistbediener
21 feb 2016
23
0
Werchter is Pinkpop echt aan het destroyen. Normaal doen ze dat altijd al vind ik maar dit jaar is het echt insane. Zoveel diversiteit in genres, leeftijden, nationaliteiten. Buiten de headliners om heeft Werchter ook echt veel acts van hoge kwaliteit om de dagen op te vullen, waar Pinkpop vooral van die 3FM-meuk heeft.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.685
670
Die zondag is ineens ook erg sterk aangevuld zeg. Kaarten voor die dag zullen vanaf nu ook wel rap gaan.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Die zondag vind ik er toch nog altijd vreemd uitzien. Voegen ze 2 super namen toe, komen die beide in The Barn. Ach, geeft niet, wordt het lekker een dagje tent plakken. Foals - Sx - Beck - Skunk Anansie - Jamie Xx. Belooft al bij al een topdag te worden ook!

Ook leuk van The Van Jets op de Main, gezien ik ze vorig jaar niet kon zien wegens te drukke tent.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Godsamme wat heeft Rock Werchter toch weer een goede line-up. Echt alles wat ik wil zien komt daar.
Maar helaas, te duur en te ver en er gaat dit jaar niemand mee :( En ik ga al naar BKS en LL dus zoveel heb ik niet te klagen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
714
Als die zondag niet uitverkoopt voor het blokkenschema arriveert wordt dat toch ook een optie. Als TLSP, Beck, Iggy Pop en Foals niet overlappen heb je 4 sterke acts, en met o.a. UMO en Jamie XX nog een paar 'mooi meegenomen' dingetjes.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.729
7.501
Beck, Foals, James Blake en The Van Jets zijn voor mij geweldige aankondigingen! The 1975, Lianne La Havas en Lost Frequencies zal ik mee pakken indien daar de kans voor is. Flume heb ik niks mee. Kensington en Walk Of The Earth vind ik verschrikkelijk.

Al met al, Goede drop van namen :D
 

bert1617899546

Playlistbediener
21 dec 2014
21
0
Foals in de barn, dat gaat nooit passen, net als met oa. Tame Impala.

Met zo'n sterke line up in de breedte moeten ze echt schermen gaan plaatsen!
Maar ben er bang voor helaas..
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.140
785
Als die zondag niet uitverkoopt voor het blokkenschema arriveert wordt dat toch ook een optie. Als TLSP, Beck, Iggy Pop en Foals niet overlappen heb je 4 sterke acts, en met o.a. UMO en Jamie XX nog een paar ‘mooi meegenomen’ dingetjes.
This exactly. F+TM zou ook nog in de categorie 'mooi meegenomen' vallen.
Dagje Werchter, twee dagen vrij en dan op woensdag op het vliegtuig naar NOS Alive. Ik zie het wel zitten... :)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Dit is een lijst mooie namen! Ik mis alleen Tenacious D nog en dan hopen dat niet alles met elkaar clasht xD Beck zal ook wel tegelijk met Florence spelen, wordt een moeilijke keuze.
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
Fantastisch!!! Snap wel enkel niet waarom The 1975 zo een relatief ‘hoge’ spot krijgt

En Flume daarentegen een vrij lage spot. Niet dat ik klaag, nu is de kans dat hij clasht met Paul erg klein.
 

Mitch

Nieuw lid
26 feb 2016
2
0
Foals en Beck in the Barn, benieuwd welke 3 namen er dan nog bij komen op de mainstage op zondag!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.729
7.501
Treden er meestal 6 of 7 bands op mainstage? Ivm de vrijdag, want daar staan al 6 namen. Ik heb echter wel het gevoel dat de sub nog ontbreekt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
714
Treden er meestal 6 of 7 bands op mainstage? Ivm de vrijdag, want daar staan al 6 namen. Ik heb echter wel het gevoel dat de sub nog ontbreekt.

Sorry, 7. Geen idee waar ik die 8 vandaan haalde.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Er moet volgens mij toch echt nog iets na The Drive In op de main stage, toch? Die gaan toch echt niet de plaats voor de subheadliner krijgen? Om nog maar te zwijgen over het feit dat The Offspring subheadliner zou zijn. Misschien toch nog The National daar, of kan dat niet meer?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken