Rock Werchter 2016 - Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Beck…..na Odelay is er toch niet echt iets belangwekkends van hem geweest?

Jawel hoor. Je weet toch dat hij dingen als Debra, Girl, Lost Cause, Defriended, Blue Moon, Sexx Laws, Guess I'm Doing Fine en Gamma Ray allemaal na Odelay uitbracht? Beck is eigenlijk redelijk consistent goede muziek blijven uitbrengen.

edit: haha, 3 tegenreacties op hetzelfde moment. :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kijk ik heb Beck gezien op LL 97 of 98 en dat was echt wel cool. Waar zou hij moeten staan op Wercter?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Kijk ik heb Beck gezien op LL 97 of 98 en dat was echt wel cool. Waar zou hij moeten staan op Wercter?

Lijkt me wat voor de Barn, al kan hij de main stage ook wel aan. Zijn show in Vorst was hands down het beste concert die ik dat jaar zag. Zoveel vatiatie. En hij is een topperformer die er wel een feestje van maakt. Toen toch, tenminste.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Kijk ik heb Beck gezien op LL 97 of 98 en dat was echt wel cool. Waar zou hij moeten staan op Wercter?
Barn headliner. Is ook groot genoeg voor sub of plaats voor subheadliner, maar daarvoor zie ik niet echt plaatsjes meer.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.170
Flume heeft nog een concert staan in paleis 12, dus ik denk vandaag nog niet..
Ik hoop wat al eerder is gezegd op Beck en Tenacious D, zouden wel fijn zijn met wat kleinere namen als Nothing But Thieves..

De kans op Foals is 50/50 denk ik voor PKP en RW, kan het ook dat ze ze allebei aandoen? Is toch al vaak gebeurt dat PKP en RW namen delen, niet?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
628
bcmrmaybe wrote:
Kijk ik heb Beck gezien op LL 97 of 98 en dat was echt wel cool. Waar zou hij moeten staan op Wercter?


Barn headliner. Is ook groot genoeg voor sub of plaats voor subheadliner, maar daarvoor zie ik niet echt plaatsjes meer.

Zaterdag heeft sowieso nog een sub nodig. En ik zie TLSP en The Offspring ook niet echt als goede subs, dus daar kan ook nog iets bij.

De kans op Foals is 50/50 denk ik voor PKP en RW, kan het ook dat ze ze allebei aandoen? Is toch al vaak gebeurt dat PKP en RW namen delen, niet?

De kans is toch een pak groter voor Werchter hoor. Als ze Pukkelpop willen doen moeten ze 4 dagen op een rij in 4 landen spelen, dat doe je volgens mij enkel als er geen andere optie is om Belgie aan te doen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.322
@Kereltje,
Lijkt me niet dat Iggy Pop op zondag de main opent. Dus ik verwacht geen namen meer tussen of na het rijtje: Iggy, TLSP, M&RL en FATM. Alleen nog mindere goden ervoor.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De klok tikt 16u op vrijdag. Het is weer tijd voor nieuwe Rock Werchter namen. De affiche is opnieuw 10 namen rijker geworden. De oogst van de week is eersteklas. Nieuw zijn: Beck, Foals, The 1975, James Blake, Lianne La Havas, Flume, Lost Frequencies, The Van Jets, Kensington en Walk Off The Earth.

Beck! Yes! :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Beck, Foals, The 1975, James Blake, Lianne La Havas, Flume, Lost Frequencies, The Van Jets, Kensington en Walk Off The Earth
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.729
1.894
http://www.rockwerchter.be/nl/nieuws/detail/beck-foals-the-1975-james-blake-flume-en-meer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken