Rock Werchter 2016 - Geruchten

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Hebben al eens op Werchter gestaan. Maar lijkt me sterk dat ze op een neer blijven vliegen. Voor vandaag zou Cypress Hill, Deftones, Puscifer, Beck en Tenacious D prima zijn. Maar het zou zomaar een lading belgische namen kunnen zijn.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Diego123 wrote:
Mijn hoop is vandaag gesteld op Tenacious D en Billy Talent, iemand een inschatting hoe de kansen liggen bij deze 2 groepen?


Tenacious D kan niet op vrijdag, dus dat zou op zondag moeten, wat ik als mogelikheid zie. Of eventueel op donderdag of zaterdag, indien ze het zien zitten om snel van zwitserland naar belgië af te reizen. Ik zeg 50/50.

30 juni staan ze op Roskilde en 1 juli staan ze op Bravalla. Ik zie op hun website nergens iets staan over Zwitserland?

Mij lijkt 2 juli nog de beste kans. We missen nog een grote naam op de main stage en Tenacious D zie ik daar nog wel passen. Als ze drie dagen na elkaar willen spelen, natuurlijk.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik gok dat we vandaag nog een grote naam krijgen van het rijtje Beck/The National/Bastille aangevuld met Nothing But Thieves, Walk Of The Earth en James Bay. Dat zou geen al te best pakketje zijn dus. Al zijn Beck en The National op zichzelf al geweldig natuurlijk!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Ik gok vandaag op een grote naam met een beetje vulling waaronder misschien ook wel een (paar) nederlandse acts: Beck, Nothing But Thieves, Walk of the Earth, De Staat en John Coffey. Misschien een verassing in de vorm van Golden Earring of Madness.

Hoe schatten jullie trouwens de kansen van Frank Turner in, is dat nog mogelijk ondanks Groezrock?
 

Winoa van Hattum

Nieuw lid
26 feb 2016
1
0
Diego123 wrote:
Mijn hoop is vandaag gesteld op Tenacious D en Billy Talent, iemand een inschatting hoe de kansen liggen bij deze 2 groepen?


Tenacious D kan niet op vrijdag, dus dat zou op zondag moeten, wat ik als mogelikheid zie. Of eventueel op donderdag of zaterdag, indien ze het zien zitten om snel van zwitserland naar belgië af te reizen. Ik zeg 50/50.

Billy Talent ken ik niet.

Billy Talent lijkt me erg onwaarschijnlijk als je naar hun huidige tourdata kijkt. Ik zat er ook al op te hopen :cry: . Hun laatste show in Europa is in Tsjechie rond de 20e van Juni en 25 Juni zitten ze weer in Canada.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Hoe schatten jullie trouwens de kansen van Frank Turner in, is dat nog mogelijk ondanks Groezrock?

Als ze Frank Turner op de zaterdag zetten heeft Groezrock hier geen negatieve gevolgen van omdat deze dag al uitverkocht is. Maar denk eerlijk gezegd dat Groezrock enige Belgische festivaldatum blijft.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Brian wrote:
Hoe schatten jullie trouwens de kansen van Frank Turner in, is dat nog mogelijk ondanks Groezrock?


Als ze Frank Turner op de zaterdag zetten heeft Groezrock hier geen negatieve gevolgen van omdat deze dag al uitverkocht is. Maar denk eerlijk gezegd dat Groezrock enige Belgische festivaldatum blijft.

Ik kan me ook niet herinneren dat Groezrock en Werchter ooit een naam hebben gedeeld, lijkt me dus nogal onwaarschijnlijk. Aan de andere kant is Frank Turner wel zo'n naam die prima op Wercher past dus het zal me ook niet echt verbazen. En wat je zegt, zaterdag is al uitverkocht dus problemen voor Groezrock zal het niet opleveren.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
EddieVerder wrote:
Brian wrote:
Hoe schatten jullie trouwens de kansen van Frank Turner in, is dat nog mogelijk ondanks Groezrock?


Als ze Frank Turner op de zaterdag zetten heeft Groezrock hier geen negatieve gevolgen van omdat deze dag al uitverkocht is. Maar denk eerlijk gezegd dat Groezrock enige Belgische festivaldatum blijft.


Ik kan me ook niet herinneren dat Groezrock en Werchter ooit een naam hebben gedeeld, lijkt me dus nogal onwaarschijnlijk. Aan de andere kant is Frank Turner wel zo’n naam die prima op Wercher past dus het zal me ook niet echt verbazen. En wat je zegt, zaterdag is al uitverkocht dus problemen voor Groezrock zal het niet opleveren.

Oke, hopen dan maar. Zou een goede toevoeging zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mijn hoop is vandaag gevestigd op Biffy Clyro – Vintage Trouble – Kensington

Kensington...dat meen je serieus?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Foals zal er vandaag ook wel bij zitten. Hun niet-uitverkochte concert in België is voorbij en gezien hun planning lijkt Werchter meer waarschijnlijk dan Pukkelpop.
 

bert1617899546

Playlistbediener
21 dec 2014
21
0
Balen, Limp Bizkit is bevestigd voor Lokerse Feesten. Ik had nog een kleine hoop dat ze op werchter zouden staan :(.

Vandaag All time Low/Biffy Clyro, De Staat, Nothing But Thieves, Foals/Bastille, Kygo, Balthazar..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Iemand op Graz die ondertussen al meerdere juiste voorspellingen deed zei net dit: "Straks alweer minstens één goede reden om dit jaar niet naar BKS af te zakken'".

Beck of Beach House?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Iemand op Graz die ondertussen al meerdere juiste voorspellingen deed zei net dit: “Straks alweer minstens één goede reden om dit jaar niet naar BKS af te zakken'”.

Beck of Beach House?

Is het de wens is de vader van de gedachte of wijst alles erop dat vandaag inderdaad Beck wordt aangekondigd ...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
EddieVerder wrote:
Brian wrote:
Hoe schatten jullie trouwens de kansen van Frank Turner in, is dat nog mogelijk ondanks Groezrock?


Als ze Frank Turner op de zaterdag zetten heeft Groezrock hier geen negatieve gevolgen van omdat deze dag al uitverkocht is. Maar denk eerlijk gezegd dat Groezrock enige Belgische festivaldatum blijft.


Ik kan me ook niet herinneren dat Groezrock en Werchter ooit een naam hebben gedeeld, lijkt me dus nogal onwaarschijnlijk. Aan de andere kant is Frank Turner wel zo’n naam die prima op Wercher past dus het zal me ook niet echt verbazen. En wat je zegt, zaterdag is al uitverkocht dus problemen voor Groezrock zal het niet opleveren.

Er staan ook elk jaar maar een 3-tal bands die (min of meer) Werchter materiaal zijn. Dit jaar bijvoorbeeld zijn enkel Frank Turner en Sum 41 namen die RW zou durven boeken denk ik dan
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Iemand op Graz die ondertussen al meerdere juiste voorspellingen deed zei net dit: “Straks alweer minstens één goede reden om dit jaar niet naar BKS af te zakken'”.

Beck of Beach House?

Ik hoop Dinosaur Jr. op zaterdag!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken