Rock Werchter 2016 - Geruchten

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Enter Shikari nog een optie? Staan begin juni in Zwitserland. Zou ze wel op een hogere spot in de Barn willen zien... Hoe schatten jullie eigelijk de kans op Deftones in?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
628
Enter Shikari nog een optie? Staan begin juni in Zwitserland. Zou ze wel op een hogere spot in de Barn willen zien… Hoe schatten jullie eigelijk de kans op Deftones in?

Enter Shikari lijkt me absoluut geen band die ze op herhaling gaan boeken. Eerder Pukkelpop of Lokerse Feesten.

Deftones is een moeilijke. Met hun huidige tourschema lijkt Graspop al quasi uitgesloten, tenzij ze op 3 dagen tijd flink wat afstand willen afleggen (Denemarken - Ijsland - Belgie). Anderzijds stopt hun tourschema momenteel op 18 augustus, dus het is nog maar de vraag of ze tot begin juli in Europa zullen zitten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.729
1.894
Vraagje: Hoeveel tickets zijn er voor Werchter Classic? Aangezien Springsteen daar speelt had ik het idee dat dit snel uitverkocht zou zijn. In Nederland was het concert 90.000 tickets voor het malieveld Den Haag binnen 2 uur uitverkocht. Nu gaat het zo snel niet blijkbaar.........
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Vraagje: Hoeveel tickets zijn er voor Werchter Classic? Aangezien Springsteen daar speelt had ik het idee dat dit snel uitverkocht zou zijn. In Nederland was het concert 90.000 tickets voor het malieveld Den Haag binnen 2 uur uitverkocht. Nu gaat het zo snel niet blijkbaar………

Bij TW Classic moet je rekenen op ongeveer 60000 personen. In 2013 was het maar op 9 juli uitverkocht, terwijl TW Classic op 13 juli was. Kan dus nog even duren hoor :)
 

amboly

Playlistbediener
22 jan 2016
23
2
Wat denken jullie van Anohni? Staat op DTRH en mogen ze van mij onmiddelijk doorsturen. Dan wil ik zelfs extra betalen voor mijn kaartje.

 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Maakt Cypress hill een kans?
Komen met 25 jarig bestaan naar europa tweede helft van juni iig

6.10 – Festi’neuch Neuchatel Openair – Neuchatel, Switzerland

6.11 – Nova Rock Festival – Nickelsdorf, Austria

6.24 – Festival des Artefacts 2016 – Strasbourg, France

6.25 – Festival Free Music – Montendre, France

6.26 – Solidays Festival – Paris, France
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Cypress Hill lijkt me wel een kanshebber, past zeker op werchter, en nog niet teveel groepen in dit genre.

Verder vind ik Netsky op zondag weinig waarschijnlijk omdat Macklemore al op het hoofdpodium staat. Ik gok nog steeds op een mooie naam na Florence
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Denk dat Cypress Hill eerder op Dour of Les Ardentes staat. Maar goed, het kan altijd.
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
45
0
Ik hoop dat Royal Blood naar Werchter komt, al is die kans klein. Maar ja, een man mag hopen. :)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik hoop dat Royal Blood naar Werchter komt, al is die kans klein. Maar ja, een man mag hopen.
simple-smile.png

Die gaan dit jaar echt niet komen. Stonden er al in 2014 en vorig jaar zowel op de donderdag als de zaterdag
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
628
Verder vind ik Netsky op zondag weinig waarschijnlijk omdat Macklemore al op het hoofdpodium staat. Ik gok nog steeds op een mooie naam na Florence

Als er nog een naam na Florence komt zal het een dance act zijn (Major Lazer of Netsky). De manier waarop Macklemore aangekondigd werd doet vermoeden dat hij een coheadliner is, dan gaat er niet nog een 3de coheadliner bij komen.

Beck is overigens vandaag aangekondigd voor Fold Festival in Londen, het weekend voor Werchter. Er blijft dus hoop op een Belgische festivaldatum.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Ik denk dat 2 op de 3 headliners dance echt niet mogelijk is op zondag op werchter.
Beck lijkt me wel een naam die vrijdag zou kunnen aangekondigd worden (en mag zeker van mij)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
dinofest wrote:
Verder vind ik Netsky op zondag weinig waarschijnlijk omdat Macklemore al op het hoofdpodium staat. Ik gok nog steeds op een mooie naam na Florence


Als er nog een naam na Florence komt zal het een dance act zijn (Major Lazer of Netsky). De manier waarop Macklemore aangekondigd werd doet vermoeden dat hij een coheadliner is, dan gaat er niet nog een 3de coheadliner bij komen.

Beck is overigens vandaag aangekondigd voor Fold Festival in Londen, het weekend voor Werchter. Er blijft dus hoop op een Belgische festivaldatum.

Goed nieuws van Beck.

Wat je zegt van Macklemore & Ryan Lewis klopt wel, maar voor een co-headliner is het toch uitzonderlijk dat twee weken voor hun concert nog plaatsen in alle categorieën (behalve een balkonnetje met staanplaatsen) beschikbaar zijn: https://www.teleticketservice.com/tickets/2015-2016/macklemore-ryan-lewis-part-ii-a-european-tour.html Ik dacht al veel reclame gehoord te hebben van dit concert op Studio Brussel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Ja, de verkoop van hun concert verloopt helemaal niet zo soepel. Misschien was een Vorst voor hen beter geweest.

Dat bewijst dat youtube views enzo heel veradelijk kunnen zijn. Een beetje zoals bij BMTH, die online ook populair lijken, tot je ziet dat ze in april 'maar' in de AB staan.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Suede voor Les Ardentes, Werchter lijkt me zo goed als uitgesloten nu. Helaas, was een leuke aanvulling geweest. Maar alle hoop op Beck en The National nu, dat zouden nog twee sublieme aanvullingen zijn! Stereophonics mag ook nog :)
 

Verwijderd lid 1738

Playlistbediener
21 feb 2016
23
0
Ook al lijkt het me niet echt 100% bij Werchter passen, Flume lijkt me zo geweldig als toevoeging. Speelt tijdens Werchter in Frankrijk dus kan ie snel nog effe langskomen. Orgasmische muziek vind ik het.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
969
291
Ja, de verkoop van hun concert verloopt helemaal niet zo soepel. Misschien was een Vorst voor hen beter geweest.

Dat bewijst dat youtube views enzo heel veradelijk kunnen zijn. Een beetje zoals bij BMTH, die online ook populair lijken, tot je ziet dat ze in april ‘maar’ in de AB staan.

dat concert was meteen uitverkocht. Dat concert zou eigenlijk in november hebben moeten doorgaan, maar door terrorisme dreiging werd het afgelast. Tickets waren allemaal weg voor hun jongste en meest populaire (niet hun beste) plaat uitkwam.

En de AB heeft gewoon vaak grotere groepen staan die de zaal met gemak uitverkopen: Rise Against, Slayer, The Gaslight Anthem, Morrisey, Brand New, FFS, Oscar & The Wolf, Hozier...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken