Rock Werchter 2016 - Geruchten

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
45
0
Poulske wrote:
Ik hoop dat Royal Blood naar Werchter komt, al is die kans klein. Maar ja, een man mag hopen.
simple-smile.png



Die gaan dit jaar echt niet komen. Stonden er al in 2014 en vorig jaar zowel op de donderdag als de zaterdag
Aah dat wist ik niet, dan ben ik een jaar te laat. :(
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
The Fly wrote:
Dit jaar voor het eerst een dag naar werchter (donderdag)

Normaal gesproken gaan we altijd 3 dagen naar Pinkpop, zijn er dingen die heel anders zijn waar we rekeningen mee moeten houden? :)


Ow nog eentje, ik neem aan dat je uit Nederland komt omdat je altijd naar Pinkpop ging, zeker een patatje vlaams stoofvlees nemen!

Patatje vlaams stoofvlees bij Koen ! 75 meter op terugweg voor camping C3 links !!!!! :p
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
hoop echt op Chase & Status! Als er één dance act weet hoe het de boel moet opblazen zijn zij het wel! nieuw nummer met Slaves is trouwens ook niet mis!!
 

Verwijderd lid 1738

Playlistbediener
21 feb 2016
23
0
Zouden er dinsdag nog weekend kaarten zin ? Vrienden van mij kunnen dan pas kaarten kopen

Denk het wel. Werchter geeft ook meestal een waarschuwing op social media als kaarten dreigen uit te verkopen. Gewoon de officiële Twitter en/of Facebook pagina's in de gaten houden.

Edit - Dit is hun meest recente tweet over combitickets (van 3 dagen geleden)
https://twitter.com/RockWerchter/status/701775867035394049
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Kereltje wrote:
dinofest wrote:
Verder vind ik Netsky op zondag weinig waarschijnlijk omdat Macklemore al op het hoofdpodium staat. Ik gok nog steeds op een mooie naam na Florence


Als er nog een naam na Florence komt zal het een dance act zijn (Major Lazer of Netsky). De manier waarop Macklemore aangekondigd werd doet vermoeden dat hij een coheadliner is, dan gaat er niet nog een 3de coheadliner bij komen.

Beck is overigens vandaag aangekondigd voor Fold Festival in Londen, het weekend voor Werchter. Er blijft dus hoop op een Belgische festivaldatum.


Goed nieuws van Beck.

Wat je zegt van Macklemore & Ryan Lewis klopt wel, maar voor een co-headliner is het toch uitzonderlijk dat twee weken voor hun concert nog plaatsen in alle categorieën (behalve een balkonnetje met staanplaatsen) beschikbaar zijn: https://www.teleticketservice.com/tickets/2015-2016/macklemore-ryan-lewis-part-ii-a-european-tour.html Ik dacht al veel reclame gehoord te hebben van dit concert op Studio Brussel.

Belangrijke nuance: dit concert is enkele weken geleden van datum veranderd. Voordien waren staanplaatsen wel uitverkocht.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Zouden er dinsdag nog weekend kaarten zin ? Vrienden van mij kunnen dan pas kaarten kopen

Hangt een beetje af welke namen er morgen worden aangekondigd. Zodra de organisatie op twitter/Facebook aangeeft dat de combitickets bijna op zijn, moet je snel zijn.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Zou FIDLAR op herhaling kunnen komen? Hun cd was nog niet uit toen ze op Werchter speelde vorig jaar als ik mij niet vergis. Dus dat kan wel een reden zijn om ze terug te laten komen aangezien ze toch in juli in Europa staan. Wel alstublieft geen Main Stage meer voor hen.

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Walk Off The Earth postte deze ochtend dat er 's avonds een tourdatum voor Belgie bekendgemaakt zou worden. Dat is echter niet gebeurd, en nu krijg ik het vermoeden dat ze eigenlijk morgenavond bedoelden...

 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Walk Off The Earth postte deze ochtend dat er ’s avonds een tourdatum voor Belgie bekendgemaakt zou worden. Dat is echter niet gebeurd, en nu krijg ik het vermoeden dat ze eigenlijk morgenavond bedoelden…

Kan iemand dat GIFje posten van The Office van "OH GOD NOOOOOOOOOOOOO"? Thanks.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kan iemand dat GIFje posten van The Office van “OH GOD NOOOOOOOOOOOOO”? Thanks.

Jullie ontspringen de dans ook niet *Lacht onheilspellend* WOEHAHAHAHAHAHA
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
https://m.youtube.com/watch?v=31g0YE61PLQ

Gifje lukt niet, dan maar YouTube.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Flogging Molly staat op Sjock Festival een week na Werchter, moeten we dus waarschijnlijk niet op Werchter verwachten
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Mijn hoop is vandaag gesteld op Tenacious D en Billy Talent, iemand een inschatting hoe de kansen liggen bij deze 2 groepen?

Tenacious D kan niet op vrijdag, dus dat zou op zondag moeten, wat ik als mogelikheid zie. Of eventueel op donderdag of zaterdag, indien ze het zien zitten om snel van zwitserland naar belgië af te reizen. Ik zeg 50/50.

Billy Talent ken ik niet.
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Een stevig canadees punkbandje die bezig zijn aan een nieuwe plaat. (Weet niet voor wanneer). Zie wel juist op hun site dat ze een tour hebben in europa in juni, maar op 25 juni wel in Canada staan. Dat is hun laatste bekende datum, hopelijk keren ze daarna dan terug!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken