Rock Werchter 2016 - Geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Ze staan inderdaad tussen de headliners op de alle dagen line-up page. Maar F+TM en Macklemore & Ryan Lewis kunnen toch geen dag dragen of wordt ik nu gek?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Die donderdag en die zondag zien er echt deprimerend uit. Wow. En ze waren nochtans redelijk ok bezig tot 2 weken geleden...
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Ik kan het mis hebben, maar was er afgelopen jaar niet een vrijdag waarom er om 16:00 uur kleinere acts werden prijs gegeven en waarna er om 17:00 nog een headliner kwam? Hoop op zoiets vandaag.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Die donderdag en die vrijdag zien er echt deprimerend uit. Wow. En ze waren nochtans redelijk ok bezig tot 2 weken geleden…
En die zondag dan. Gezien ik F+TM vorig jaar op Werchter zag (en moet zeggen dat ik ook daarvan geen te grote fan ben), hoef ik werkelijk niets te zien die dag.

Ze staan inderdaad tussen de headliners op de alle dagen line-up page. Maar F+TM en Macklemore & Ryan Lewis kunnen toch geen dag dragen of wordt ik nu gek?
Denk wel dat die dag uitverkoopt op basis van F+TM en Macklemore & Ryan Lewis, hoe erg het ook is.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Die donderdag en die vrijdag zien er echt deprimerend uit. Wow. En ze waren nochtans redelijk ok bezig tot 2 weken geleden…

Op vrijdag kan ik me wel vermaken hoor met Rammstein, the Offspring en Bring Me The Horizon. Achja ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt haha

Edit: At The Drive-In staat ook op vrijdag trouwens. Ook niet verkeerd :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.420
652
Ze staan inderdaad tussen de headliners op de alle dagen line-up page. Maar F+TM en Macklemore & Ryan Lewis kunnen toch geen dag dragen of wordt ik nu gek?

Florence: vlot Sportpaleis uitverkocht.
Macklemore: staanplaatsen Sportpaleis op dag 1 uitverkocht.

Die 2 toch maar niet onderschatten. Zeker omdat daar nog gerust wat publiekstrekkers bij kunnen komen. Al de rest op die dag lijkt me namelijk voor de tent te zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.268
4.425
Ben op zich wel blij met Macklemore & Lewis, maar dit is wel een magere aankondiging. Doe er dan 2 of 3 kleinere namen bij. Dan zit er voor meer mensen wat leuks bij. Nu geef je de haters meteen ammunitie.
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
stein, the Offspring en Bring Me The Horizon. Achja ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt haha

Dat wordt dan een dagticket voor mij! dat zijn naar mijn idee de enige toffe namen tot nu toe :3
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Op de vrijdag en zaterdag vermaak ik me wel. Die zien er voor mij prima uit. Donderdag en zondag moet toch wel iets moois bijkomen. Voor de zondag zijn tot nu toe alleen Bear's Den, F+TM en TLSP een beetje interessant voor mij, hoewel ik deze ook niet zou hoeven te zien. Op de donderdag alleen New order en Guy Garvey een beetje, maar verder niks ....
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
mattman wrote:
Die donderdag en die vrijdag zien er echt deprimerend uit. Wow. En ze waren nochtans redelijk ok bezig tot 2 weken geleden…


Op zaterdag kan ik me wel vermaken hoor met Rammstein, the Offspring en Bring Me The Horizon. Achja ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt haha


Ik denk het wel, aangezien die namen allemaal voor de vrijdag staan ;).
foutje, had het al verbeterd :oops:
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.268
4.425
mattman wrote:
Die donderdag en die vrijdag zien er echt deprimerend uit. Wow. En ze waren nochtans redelijk ok bezig tot 2 weken geleden…


Op vrijdag kan ik me wel vermaken hoor met Rammstein, the Offspring en Bring Me The Horizon. Achja ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt haha

Edit: At The Drive-In staat ook op vrijdag trouwens. Ook niet verkeerd
simple-smile.png

Die vrijdag ziet er nog het beste uit imo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Op sociale media regent het negatieve reacties, gelijkaardig als bij Pharell. Ik vermoed dat ze snel weer iets gaan aankondigen om de zure nasmaak weg te spoelen.
 

Stevie

Playlistbediener
16 jan 2016
17
0
Je kan zeker verwachten dat Macklemore op de mainstage staat. Heb ze twee jaar geleden op pukkelpop gezien, veel show & veel gezever, weinig kwaliteit. Hij had zelfs zo weinig materiaal dat hij twee keer hetzelfde lied moest spelen. Kortom hij vult anderhalf uur met 5 liedjes en een hoop dikke kwatch. En nu mag hij werchter afsluiten? Schandalig zwak in mijn ogen. Bovendien vind ik FATM ook maar een matige headliner. Als ze niets straffers kunnen strikken voor de donderdag (waar mijn hoop met de tijd ook sterk voor daalt) ben ik toch wel teleurgesteld qua headliners.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Romy wrote:
mattman wrote:
Die donderdag en die vrijdag zien er echt deprimerend uit. Wow. En ze waren nochtans redelijk ok bezig tot 2 weken geleden…


Op vrijdag kan ik me wel vermaken hoor met Rammstein, the Offspring en Bring Me The Horizon. Achja ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt haha

Edit: At The Drive-In staat ook op vrijdag trouwens. Ook niet verkeerd
simple-smile.png



Die vrijdag ziet er nog het beste uit imo.

Moest zondag zijn ipv vrijdag. Ik heb met vergist. Die vrijdag ziet er inderdaad nog ok uit.
 

Jens André

Playlistbediener
23 jan 2016
21
0
Wat nen commerciële brol, goe bezig.
Heb echt spijt dat ik nu geen combiticket heb gekocht voor graspop ipv rock werchter.
Het begon zo mooi bij jullie en nu is alles om zeep, super triest. Ben het echt beu!
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Toch mazzel dat ik heb besloten om naar Lowlands te gaan maargoed die zullen ook wel weer met hun 3fm rotzooi komen
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Wat nen commerciële brol, goe bezig.
Heb echt spijt dat ik nu geen combiticket heb gekocht voor graspop ipv rock werchter.
Het begon zo mooi bij jullie en nu is alles om zeep, super triest. Ben het echt beu!

Je weet dat er nog ongeveer 50% moet komen? Dit commerciële 'gebrol' kan er soms juist ervoor zorgen dat je bij bepaalde artiesten die jij graag wil zien wat meer ruimte hebt. Dat de tenten niet al een uur van te voren volstaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken