Rock Werchter 2016 - Geruchten

Ik denk toch ook dat laatste headliner Iggy Pop gaat worden zoals in dit topic al eens eerder is gezegd. Combinatie met Ellie Goulding en Disclosure staat ook op Main Square... Plus past nog perfect in zijn schema.

Ik denk toch ook dat laatste headliner Iggy Pop gaat worden zoals in dit topic al eens eerder is gezegd. Combinatie met Ellie Goulding en Disclosure staat ook op Main Square… Plus past nog perfect in zijn schema.
Maar die is toch echt zo populair niet? Hoewel ik Iggy Pop nog 10 keer beter vind dan Ellie Goulding als headliner, is Ellie op dit moment wel veel populairder.

Ik reken toch nog altijd wat op Bruce Springsteen hoor. Kijk naar 2 jaar geleden, toen stond Muse op Werchter Boutique om dan vorig jaar gewoon weer op Rock Werchter te staan. Bruce Springsteen werd eerder al voor Classic geboekt, dus ergens zie ik het wel gebeuren dat hij gewoon naar Werchter komt.

En als dat het niet wordt, dan reken ik echt op niet te veel meer ...

Weet iemand of ze de vorige keren namen deelden in de krokusvakantie (tijdens de week van eigen kweek op StuBru)?

EddieVerder wrote:
Ik denk toch ook dat laatste headliner Iggy Pop gaat worden zoals in dit topic al eens eerder is gezegd. Combinatie met Ellie Goulding en Disclosure staat ook op Main Square… Plus past nog perfect in zijn schema.

Maar die is toch echt zo populair niet? Hoewel ik Iggy Pop nog 10 keer beter vind dan Ellie Goulding als headliner, is Ellie op dit moment wel veel populairder.

Ik reken toch nog altijd wat op Bruce Springsteen hoor. Kijk naar 2 jaar geleden, toen stond Muse op Werchter Boutique om dan vorig jaar gewoon weer op Rock Werchter te staan. Bruce Springsteen werd eerder al voor Classic geboekt, dus ergens zie ik het wel gebeuren dat hij gewoon naar Werchter komt.

En als dat het niet wordt, dan reken ik echt op niet te veel meer …

Nee ik schat Iggy ook niet zo hoog in, maar op een of andere manier heb ik niet echt vertrouwen in iets veel beters. Als ze op die donderdag tenminste nog wat (kleine) kwaliteitsnamen zetten dan kan het misschien nog beetje leuk worden.

Weet iemand of ze de vorige keren namen deelden in de krokusvakantie (tijdens de week van eigen kweek op StuBru)?

Ik dacht vorig jaar van wel. Wat ik dan wel verwacht is dat er iets Belgisch bij zit vandaag.

Volgens de laatste geruchten op het greasylake forum staat Springsteen op 9 juli op de weide van Werchter en dan wel op Werchter Classic.
De 90.000 tickets vandaag voor het concert op het malieveld in Den Haag waren binnen 90 minuten de deur uit....
Benieuwd met wat Rock Werchter straks nog komt? Misschien is het wel Springsteen voor de donderdag maar ik denk het eigenlijk niet. Hoop wel op wat mooie namen straks...

Macklemore & Ryan Lewis als enige naam.. Hier hebben we dus vol spanning op zitten wachten?? Wat een afknapper

Macklemore & Ryan Lewis op de zondag. Zal wel achter F+TM staan als afsluiter denk ik dan?

Als enige aankondiging vandaag vind ik zeer jammer. Dit zijn toch niet de namen waarom ik er heen ga. Beetje zuur gevoel.

Wat een gigantische teleurstelling, dat is nu al 2 weken op een rij dat ze met commerciële brol komen.

Rock Torhout wrote:
Macklemore, enige aankondiging. Serieus? Wtf man.

Headliner?
Staat als headliner aangegeven ja. Gezien zaterdag en zondag nu beiden 2 headliners hebben staan, en er op donderdag (als je het lettertype van hun affiche mag geloven) nog een headliner moet bijkomen, ziet het er naar uit dat we misschien nog een grote naam mogen verwachten op vrijdag ook? Of lijkt dat wat te voorbarig?

In elk geval ziet de line-up er op deze manier echt wel heel povertjes uit.

Brol. Amai. En al die negatieve reacties meteen op Facebook, haha. Die waren op Pukkelpop dan ook erg slecht. Zou dit de afsluiter van Rock Werchter 2016 zijn? Stel je voor man...

Maar het voordeel is dat we nu van alle commerciele brol af zijn.

En daarnaast denk ik dat ze inderdaad een derde headliner gaan delen met Pinkpop... die we woensdag zullen krijgen.

Users who are viewing this thread