Rock Werchter 2016 - Geruchten

Wat denken jullie van GOOSE als dance afsluiter op zondag, na Florence and the Machine? Brengt dit jaar een nieuw album, en iedere passage was al een succes!

Vandaag weer nieuwe namen?!
Zelf hoop ik dat nu zoiezo Deftones en iggy pop bekend worden gemaakt, oke en Flogging molly :)

Ik hoop voor morgen iets genre:
LCD Soundsystem
Iggy Pop
Flume
Damon Albarn + Syrian National Orchestra For Arabic Music
Kendrick Lamar
The National

Maar rekening houdende met de weg die rw lijkt te zijn opgeslagen vrees ik eerder iets in de trand van Bastille, Macklemore, Lost Frequencies, Zayn Malik, Stan Van Samang en DJ Ötzi plus The Sunshine Girls ft. Günther.

Beetje flauw. Het eerste rijtje wat je noemt zijn gewoon stuk voor stuk geruchten, en ik zie de een aantal daarvan echt wel een plekje op Werchter krijgen.

Hm ik ben een beetje aan het twijfelen of ik Bruce tickets ga kopen of niet... Misschien staat hij wel op Werchter. Ik denk dat ik nog even wacht, want een paar jaar terug had ik voor 't Goffertpark volgens mij ook pas na een paar maanden tickets gekocht.
En ik ben echt zo benieuwd waar Werchter mee komt vandaag!!!

Bruce in Den Haag gaat gewoon uitverkopen hoor... Sta al een uur in de wachtrij op 3 schermen

Edit: alle tickets zijn al gereserveerd zelfs.

Als Bruce in Werchter speelt zal het TW Classic zijn. Eventueel Boutique als ze Rihanna echt afgelasten en willen vervangen.

via http://brucespringsteen.net/category/live-dates wel kaarten kunnen krijgen zat ook al 1,5 uur vast op ticketmaster

helaas ook niet meer ......

Wat denken jullie van GOOSE als dance afsluiter op zondag, na Florence and the Machine? Brengt dit jaar een nieuw album, en iedere passage was al een succes!

Als er afgesloten wordt op zondag op de main met een danceafsluiter, dan zal dat met een bekendere, commerciëlere naam worden gedaan imo.

Als ik kijk naar hoe snel het malieveld is uitverkocht ga ik toch weer twijfelen. Zo'n act zet Live Nation natuurlijk veel liever op een los evenement. Het enige wat me kan voorstellen is dat ze geen goed alternatief hadden. Paul McCartney naar TW Classic (en op PP), Radiohead zal wel niet willen en kan wel eens op Boutique staan. Meer namen gaan er niet echt de ronde.

Wat!!! Hoe kan dat zo snel zijn gegaan vergeleken met 3 jaar terug! :(
Kut, ik hoop nu echt op Werchter. Bruce lijkt me ook nog maar een van de weinige kanshebbers voor de headlinespot. Paul Mccartney zou toch niet naar RW gaan omdat Smeets iets had gezegd over dat ze niet alle headliners delen?
Radiohead zou misschien nog kunnen, maar dat duurt nu wel lang. Wat zou RW nog kunnen doen als geen van deze bands headliner is?

The National tot headliner promoveren. Editors zijn ook enkel en alleen headliner geworden omdat de organisatie stilaan wanhopig werd.

Of zo veel geld gooien naar Arcade Fire dat ze een derde Europese show toevoegen.

Ik verwacht vandaag toch wel de donderdag headliner, dit omdat Pinkpop as woensdag met al haar namen komt..

Hopen op Radiohead!! Maar ik vrees dat we het zonder grote topper moeten doen dit jaar.

Volgens mij gaat het toch wel springsteen worden vandaag vr werchter. Denk dat ze eerst de vvk voor den haag hebben moeten afwachten voor ze mochten aankondigen. We zullen zien, als ze vandaag geen grote naam aankondigen vrees ik wel dat werchter dit jaar niet zal uitverkopen.

EddieVerder wrote:
Vorige keer in Goffertpark (2014) was het niet eens uitverkocht, toen begon verkoop geloof ik al in december.

Klopt, was verre van uitverkocht zelfs.

Ben bang dat maandag Jan Smeets die oude Beatle aankondigt en de Schuer niet veel later ook. pffff dat zou echt een tegenvaller zijn
frownie.png

Wat? Paul McCartney zou een schitterende headliner zijn! Hoe iconisch kan een headliner zijn? Ik ben alleszins jaloers op Pinkpop als het hun wél zou lukken.

Want wat zijn de alternatieven?
Muse en Mumford & Sons kunnen definitief geschrapt worden wegens die donderdag spelen op andere festivals.
Bruce Springsteen doet hoogstwaarschijnlijk TW Classic.
Radiohead, zou super zijn hoor, maar weet niet of ze nog tourdata gaan bekend maken.
Rihanna als Boutique gecancelled wordt.
The National promoveren tot headliner? Maar die doen die donderdag toch nooit uitverkopen?

Misschien nog een verrassing à la Kanye West (met zijn nieuwe plaat) of toch nog Guns N' Roses of Foo Fighters (zouden die laatste nu echt op Glastonbury staan?)...

Wat ik zou verafschuwen: Kanye West of Rihanna
Wat ik het liefst zou willen: The National er op zondag nog bij en voor donderdag Bruce Springsteen of Paul McCartney

Kirsch wrote:
EddieVerder wrote:
Vorige keer in Goffertpark (2014) was het niet eens uitverkocht, toen begon verkoop geloof ik al in december.

Ben bang dat maandag Jan Smeets die oude Beatle aankondigt en de Schuer niet veel later ook. pffff dat zou echt een tegenvaller zijn
frownie.png

Wat? Paul McCartney zou een schitterende headliner zijn! Hoe iconisch kan een headliner zijn? Ik ben alleszins jaloers op Pinkpop als het hun wél zou lukken.

Muse en Mumford & Sons kunnen definitief geschrapt worden wegens die donderdag spelen op andere festivals.
Radiohead, zou super zijn hoor, maar weet niet of ze nog tourdata gaan bekend maken.
The National promoveren tot headliner? Maar die doen die donderdag toch nooit uitverkopen?

Misschien nog een verrassing à la Kanye West (met zijn nieuwe plaat) of toch nog Guns N’ Roses of Foo Fighters (zouden die laatste nu echt op Glastonbury staan?)…

Wat ik het liefst zou willen: The National er op zondag nog bij en voor donderdag Bruce Springsteen of Paul McCartney

Ik blijf nog steeds geloven in Radiohead, een paar weken geleden was iedereen zo zeker en nu is Bruce Springsteen opeens zo zeker?
The National zou ook kunnen co headlinen met F+TM op zondag en Ellie zou dan sub kunnen zijn voor Radiohead hm.. moeilijk

Qua namen, geen idee.. misschien Massive Attack na hun super passage van deze week in paleis 12?

Everyknight wrote:
Kirsch wrote:
EddieVerder wrote:

frownie.png

Misschien nog een verrassing à la Kanye West (met zijn nieuwe plaat) of toch nog Guns N’ Roses of Foo Fighters (zouden die laatste nu echt op Glastonbury staan?)…

Ik blijf nog steeds geloven in Radiohead, een paar weken geleden was iedereen zo zeker en nu is Bruce Springsteen opeens zo zeker?
The National zou ook kunnen co headlinen met F+TM op zondag en Ellie zou dan sub kunnen zijn voor Radiohead hm.. moeilijk

Qua namen, geen idee.. misschien Massive Attack na hun super passage van deze week in paleis 12?

Even over Massive Attack: die zouden wel prachtig zijn. Ik was erbij in paleis 12 en het was lichtjes fenomenaal. De muziek was heftig en vaak kippevel veroorzakend en de visuals waren de mooiste die ik ooit zag. Ik ben héél blij ze eens gezien te hebben. En volgens mij was het zo goed als uitverkocht, wat ik niet verwachtte. Ook een jonger pubkiek (mijn leeftijd dus) dan verwacht voor een groep die al zo lang meedraait.

Users who are viewing this thread