Everyknight wrote:
Kirsch wrote:
EddieVerder wrote:
Vorige keer in Goffertpark (2014) was het niet eens uitverkocht, toen begon verkoop geloof ik al in december.
Klopt, was verre van uitverkocht zelfs.
Ben bang dat maandag Jan Smeets die oude Beatle aankondigt en de Schuer niet veel later ook. pffff dat zou echt een tegenvaller zijn
Wat? Paul McCartney zou een schitterende headliner zijn! Hoe iconisch kan een headliner zijn? Ik ben alleszins jaloers op Pinkpop als het hun wél zou lukken.
Want wat zijn de alternatieven?
Muse en Mumford & Sons kunnen definitief geschrapt worden wegens die donderdag spelen op andere festivals.
Bruce Springsteen doet hoogstwaarschijnlijk TW Classic.
Radiohead, zou super zijn hoor, maar weet niet of ze nog tourdata gaan bekend maken.
Rihanna als Boutique gecancelled wordt.
The National promoveren tot headliner? Maar die doen die donderdag toch nooit uitverkopen?
Misschien nog een verrassing à la Kanye West (met zijn nieuwe plaat) of toch nog Guns N’ Roses of Foo Fighters (zouden die laatste nu echt op Glastonbury staan?)…
Wat ik zou verafschuwen: Kanye West of Rihanna
Wat ik het liefst zou willen: The National er op zondag nog bij en voor donderdag Bruce Springsteen of Paul McCartney
Ik blijf nog steeds geloven in Radiohead, een paar weken geleden was iedereen zo zeker en nu is Bruce Springsteen opeens zo zeker?
The National zou ook kunnen co headlinen met F+TM op zondag en Ellie zou dan sub kunnen zijn voor Radiohead hm.. moeilijk
Qua namen, geen idee.. misschien Massive Attack na hun super passage van deze week in paleis 12?