Heb het toch echt zwaar om dit allemaal terug te lezen, wat een prachtig aanbod aan nemen heb je toch op Roadburn in een weekend.
Hoe was Swans?
Hoe was Swans?
Wat ik hoorde, was zelf bij midwife, Gira in een rotbui en natuurlijk de eerste 25 minuten waren drone.Heb het toch echt zwaar om dit allemaal terug te lezen, wat een prachtig aanbod aan nemen heb je toch op Roadburn in een weekend.
Hoe was Swans?
Heb een stuk gezien toen ik even van mijn post weg kon. Dat was het laatste stuk van I Am a Tower tot het begin van God Damn the Sun. Klonk als Swans maar dan een stuk uitgekleed en minder hard. Alsnog tof maar minder een 'ervaring' dan Swans zelf.Heb het toch echt zwaar om dit allemaal terug te lezen, wat een prachtig aanbod aan nemen heb je toch op Roadburn in een weekend.
Hoe was Swans?
Zelfde hiero! Zeker als je dan leest dat veel van je must-sees de moeite waard waren. Achteraf is stevig balen wel makkelijk, maar niet minder vervelend.Heb het toch echt zwaar om dit allemaal terug te lezen, wat een prachtig aanbod aan nemen heb je toch op Roadburn in een weekend.
Stond bij juist helemaal omcirkeld maar tegen Uniform en Thou kan ik geen nee zeggenOke Violent Magic Orchestra had ik als dik rood kruis bij het inluisteren maar man wat is dit genieten zeg! Hierna lekker afsluiten bij the Haunted Plasma
Het gaat hier best prima vooral omdat de 2de paasdag er natuurlijk was en daar heb ik helemaal niks gedaan.Ik vind het wel weer lastig om te landen in het normale leven.
Kijk dat is al een start van een wensenlijstje. Hebben jullie al meer gegadigden?Het gaat hier best prima vooral omdat de 2de paasdag er natuurlijk was en daar heb ik helemaal niks gedaan.
Muziek helpt ook; heb de Percolator plaat ontdekt wat 2/4de van Oxn is die erg fijne shoegaze-kraut-rammel-indie, de bandnaam is behalve koffie apparatuur natuurlijk ook een Stereolab nummer, maken met wat kleine folk/ambient touches. Zal een mooie voor volgend jaar zijn.
Ik vindt afwachten op de line-ups eigenlijk veel leuker en vanuit daar nieuwe acts te ontdekken en oude te herontdekken maar goed:Kijk dat is al een start van een wensenlijstje. Hebben jullie al meer gegadigden?