Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een paar minuten na Le Guess Who? kondigt nu ook Roadburn aan al de helft van de weekendtickets verkocht te hebben. Van de zaterdagkaarten zijn er nog welgeteld 9 over en waarschijnlijk zijn die al op tegen de tijd dat ik dit bericht goed en wel getypt heb.
Een paar minuten na Le Guess Who? kondigt nu ook Roadburn aan al de helft van de weekendtickets verkocht te hebben. Van de zaterdagkaarten zijn er nog welgeteld 9 over en waarschijnlijk zijn die al op tegen de tijd dat ik dit bericht goed en wel getypt heb.
Ik heb hetzelfde inderdaad. Geen absolute uitschieters maar wel een aantal namen waar ik met alle liefde naar gaan kijken. White Ward, Boy Harsher, Pupil Slicer, Cave In o.a.
Zet 't even hier neer, maar Bruit komt toch op Spotify. Komt 9 december een nummer van ze erop. Wel het eerste en het laatste nummer zo te zien. Zal dus niet heel serieus zijn, maar eerder een middelvinger naar Spotify ofzo.
Lingua Ignota komt vandaag ook met, denk ik, een nieuw nummer.
De prijs is wel flink toegenomen, zelfs met een euro of 20 toen de meeste bezoekers hun 2020-2022 kaarten meegenomen hadden en de overgebleven kaarten in de verkoop gingen. Aan de andere kant is het wel voor 4 dagen.
Dit gesprek hebben we al eens gevoerd, maar zou die tour dan niet al eerder gestart zijn? Of ze moeten op zondag staan om het gat met Berlijn zo klein mogelijk te houden.
Dit gesprek hebben we al eens gevoerd, maar zou die tour dan niet al eerder gestart zijn? Of ze moeten op zondag staan om het gat met Berlijn zo klein mogelijk te houden.
It’s the season of goodwill… so we decided to squeeze in one more announcement before Christmas. We’re thrilled to announced that the live debut of Këkht Aräkh will take place at Roadburn 2023!
It’s the season of goodwill… so we decided to squeeze in one more announcement before Christmas. We’re thrilled to announced that the live debut of Këkht Aräkh will take place at Roadburn 2023!