Radiohead en aanverwante projecten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.160
Morgen hoogdag! Nieuw album, lang niet zo hyped geweest voor nieuwe muziek!

De recensies zijn in ieder geval uitermate positief. Al zijn dat voor m'n gevoel al gauw bij alles wat ook maar een beetje met Radiohead te maken heeft, maar toch. Veel vijf sterren.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
De recensies zijn in ieder geval uitermate positief. Al zijn dat voor m'n gevoel al gauw bij alles wat ook maar een beetje met Radiohead te maken heeft, maar toch. Veel vijf sterren.
OOR is positief met een kritische noot, die ik goed kan volgen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Je wordt quasi verketterd als je iets van Thom Yorke slecht zou vinden😅
Ik ga het nu zeggen: ik vond heel dat Atoms For Peace album een bak matigheid.

Maar dat nieuwe album van The Smile is er wel echt boenk op. Ik weet dat een Radioheadfan als ik misschien wat gekleurd klink, maar hoe is het toch mogelijk dat je op dat punt in je carrière nog zoiets neerzet. Ik dacht dat het vat na ALFAA af was, maar zo snel na die release met iets komen dat daar nog lichtjes over springt, had ik echt niet verwacht. Of zo klinkt het toch na 3 luisterbeurten, eens zien of ik er na een paar maanden nog zo over denk.

Bending Hectic is het beste nummer van The Smile tot nu toe, punt.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Top album! Voor mij nog stukje beter dan hun debuut. Teleharmonic, Bending Hectic en You Know Me! als uitspringers voor mij.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Zaterdag livestream van concert Radio 6 Music Festival met London Contemperary Orchestra. Heel veel zin in!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken