Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De recensies zijn in ieder geval uitermate positief. Al zijn dat voor m'n gevoel al gauw bij alles wat ook maar een beetje met Radiohead te maken heeft, maar toch. Veel vijf sterren.
De recensies zijn in ieder geval uitermate positief. Al zijn dat voor m'n gevoel al gauw bij alles wat ook maar een beetje met Radiohead te maken heeft, maar toch. Veel vijf sterren.
Ik ga het nu zeggen: ik vond heel dat Atoms For Peace album een bak matigheid.
Maar dat nieuwe album van The Smile is er wel echt boenk op. Ik weet dat een Radioheadfan als ik misschien wat gekleurd klink, maar hoe is het toch mogelijk dat je op dat punt in je carrière nog zoiets neerzet. Ik dacht dat het vat na ALFAA af was, maar zo snel na die release met iets komen dat daar nog lichtjes over springt, had ik echt niet verwacht. Of zo klinkt het toch na 3 luisterbeurten, eens zien of ik er na een paar maanden nog zo over denk.
Bending Hectic is het beste nummer van The Smile tot nu toe, punt.
Briljant album en als geheel beter dan het debuut. The Smile begint het beste alternatief voor Radiohead te worden met een geheel eigen oeuvre. Al hoop ik niet dat dit het einde van Radiohead kan betekenen.