Een sterke lijst met namen vandaag, de poster begint er goed uit te zien en ik heb er alle vertrouwen in dat er nog veel meer aankomt.
Ik denk dat John Summit, Dom Dolla en Purple Disco Machine allemaal in de Wave zullen spelen, waarschijnlijk als laatste. Het ziet er niet naar uit dat we een technodag in de Boiler krijgen, wat een primeur zou zijn in jaren. KI/KI en Adriatique passen niet echt in dat genre, maar misschien voegen ze er nog iemand aan toe.
Ik weet niet meer of ik dit al eerder in dit topic heb genoemd, maar we kunnen dit jaar ook een nieuwe productie in de Boiler verwachten! Een vriend die bij het ontwerp betrokken is, heeft dit een paar weken geleden bevestigd, maar ik heb helaas geen details. Het oude theater had een contract voor drie jaar en dat is nu afgelopen.
Ik was niet zo'n fan van de indeling met die twee kleinere tenten achterin, dus ik hoop dat we iets interessanters te zien krijgen. Ik zou de oude circustenten die ze in de beginjaren gebruikten, toen ik er voor het eerst kwam, nog steeds graag terugzien. Ik vind deze nieuwe constructies te groot en te open - ik zou veel liever iets donkers en afgesloten hebben.