Pukkelpop 2026

Wil toch nog wel wat zeggen voor Camping Chill.
Wanneer je de prepitched tent huurt, zit je wel op een iets rustiger gedeelte van de camping. Natuurlijk hoor je af en toe wat lawaai en merk je het wanneer het festivalterrein gesloten is bin de nacht, maar dat hoort er ook wel een beetje bij.

Wil toch nog wel wat zeggen voor Camping Chill.
Wanneer je de prepitched tent huurt, zit je wel op een iets rustiger gedeelte van de camping. Natuurlijk hoor je af en toe wat lawaai en merk je het wanneer het festivalterrein gesloten is bin de nacht, maar dat hoort er ook wel een beetje bij.
Als je een reeds opgezette Festitent-tent huurt, sta je op een gereserveerd gedeelte van de camping. Bovendien zijn er vlakbij de Festitent-stand een tiental stopcontacten, handig om je matras op te blazen, je haar te föhnen of je telefoon op te laden.

Nog steeds geen Lily Allen? Veel Rock Werchter 2025 herhalingen ook, met Soulwax, Maribou State, Purple Disco Machine, Wunderhorse, Wet Leg

Dijon wel erg leuk. Voor de rest toch weer veel mwa. Wat een verschil met vorig jaar zeg.
Wunderhorse en Wet Leg stonden eerst op Pukkelpop als ik me niet vergis. Daarna dus ook op Werchter. En nu weer Pukkelpop. Op Werchter staan in de tenten veel herhalingen van Pukkelpop. Op zich een ander publiek, met zeker ook wel wat overlapping qua bezoekers. Ook nu gaan mensen op Pukkelpop deze bands ontdekken en voor de eerste keer zien.

Een sterke lijst met namen vandaag, de poster begint er goed uit te zien en ik heb er alle vertrouwen in dat er nog veel meer aankomt.

Ik denk dat John Summit, Dom Dolla en Purple Disco Machine allemaal in de Wave zullen spelen, waarschijnlijk als laatste. Het ziet er niet naar uit dat we een technodag in de Boiler krijgen, wat een primeur zou zijn in jaren. KI/KI en Adriatique passen niet echt in dat genre, maar misschien voegen ze er nog iemand aan toe.

Ik weet niet meer of ik dit al eerder in dit topic heb genoemd, maar we kunnen dit jaar ook een nieuwe productie in de Boiler verwachten! Een vriend die bij het ontwerp betrokken is, heeft dit een paar weken geleden bevestigd, maar ik heb helaas geen details. Het oude theater had een contract voor drie jaar en dat is nu afgelopen.

Ik was niet zo'n fan van de indeling met die twee kleinere tenten achterin, dus ik hoop dat we iets interessanters te zien krijgen. Ik zou de oude circustenten die ze in de beginjaren gebruikten, toen ik er voor het eerst kwam, nog steeds graag terugzien. Ik vind deze nieuwe constructies te groot en te open - ik zou veel liever iets donkers en afgesloten hebben.

• Leuk
Waarderingen: davadude en DiamondQ
Ik zou de oude circustenten die ze in de beginjaren gebruikten, toen ik er voor het eerst kwam, nog steeds graag terugzien
Dat gaan ze nooit meer terugbrengen op de grote festivals toch. En zeker op Pukkelpop niet na de storm.
Maar een nieuwe Boiler productie is zeker welkom, ik miste ook wat het wow-effect dat ze andere jaren wel hadden.

Dat gaan ze nooit meer terugbrengen op de grote festivals toch. En zeker op Pukkelpop niet na de storm.
Maar een nieuwe Boiler productie is zeker welkom, ik miste ook wat het wow-effect dat ze andere jaren wel hadden.
Zelfs voor de storm was die tent soms al gevaarlijk klein, ik heb meerdere concerten meegemaakt waarbij mensen buiten bleven duwen en het binnen gevaarlijk druk was. (de jeugd van tegenwoordig, rusko, caspa, four tet, ...)

Een DJO die hier al meerdere keren is gepasseerd, waarop baseren jullie dat?
Als ik naar die zijn site ga zie ik dat die buiten de Zuid-Amerikaanse festivals nergens anders speelt.

Kan het niet zijn dat die mens een acteerjob heeft in de zomer?

Een DJO die hier al meerdere keren is gepasseerd, waarop baseren jullie dat?
Als ik naar die zijn site ga zie ik dat die buiten de Zuid-Amerikaanse festivals nergens anders speelt.

Kan het niet zijn dat die mens een acteerjob heeft in de zomer?
Djo speelt oa op 27 augustus op Rock en Seine in Parijs.

Amai, nevermind dan. Dan moet die zijn site gisteren pas zijn aangepast?

Nu goed, als je die kon strikken zou die toch al bekend zijn gemaakt, of vergis ik mij?

Niet persé. Ze houden altijd wel nog wat specialere namen achter de hand om bepaalde pakketjes wat extra cachet mee te geven.
Here's to hoping dan. Toch in de streaminglijsten een populaire artiest. Eentje die ook nog niet vaak onze kanten op komt.
Vorig jaar gemist op BKS.

Iemand ervaring met recente live optreden van Kelis?
Heeft 15 à 16 jaar geleden ( ongeveer) een pak hits gescoord... Als ze deze hits nog brengt, lijkt me dat mss wel een must see op vrijdag.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Iemand ervaring met recente live optreden van Kelis?
Heeft 15 à 16 jaar geleden ( ongeveer) een pak hits gescoord... Als ze deze hits nog brengt, lijkt me dat mss wel een must see op vrijdag.
Ben uit curiositeit ook eens haar recentere optredens gaan opzoeken. Ze zingt inderdaad nog haar hits, maar ook veel covers. En het is ook niet altijd even toonvast meer. Als er niet anders mee clasht, ga ik ze denk ik wel eens meepikken.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en boilerfun

Users who are viewing this thread