Pukkelpop 2026

Zijn dat dan de laatste 3 namen voor de Main die zondag? Of zien we Sombr/Zara in de Wave belanden zoals Justice deed vorig jaar?

Dat is nog koffiedik kijken. Denk dat Sombr wel main stage zal worden, met Zara kan je nog alle kanten uit indien nodig.

Dat is nog koffiedik kijken. Denk dat Sombr wel main stage zal worden, met Zara kan je nog alle kanten uit indien nodig.
Gevoelsmatig zou ik Zara boven Sombr hebben gezet maar ja met hypes uit de VS is het altijd oppassen. Weer zo een hypetrein die me volledig ontgaan is 😅

Zal de zondag voor mij al opschrijven als mindere dag 🙃 maar komt vast nog wel wat leuks aan. Met tyler heb k niets

• Leuk
Waarderingen: bartv
zara verwachtten we eventueel als voorlaatste, speelt als 2 na laatste
sombr had ook headliner kunnen zijn, speelt als voorlaatste
en tyler is een absolute topnaam.

dus objectief gezien is dit echt heel goed voor pukkelpop

Fantastische headliner met Tyler + 2 artiesten die ik nog nooit gezien heb, maar gemakkelijk kan skippen afhankelijk van de rest van de programmatie. Uitstekend begin dus, combi hier nu al zo goed als zeker.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en yannickd
Wel benieuwd of we tot het pakketje op wat verrassingen gaan moeten wachten, of dat er toch nog iets onverwachts aan de bovenkant opduikt.
Denk dat qua bovenkant het voornaamste genoemd is en we daar niet echt nog op verrassingen moeten rekenen. Gewoon nog zes namen uit: Florence, Deftones, Turnstile, Lily Allen, Peggy Gou/Disclosure, Nothing But Thieves of Oscar + Romeo.

ben ik de enige die t vreemd vind dat ze dit jaar op de 1e dag van de bekendmaking, de namen voor de zondag bekend maken?!

t is al jaren : 1e dag : vr. 2e dag : za en de 3e dag : zo

• Leuk
Waarderingen: Brecht_vds88 en mattman

Users who are viewing this thread

• jopo
  • bartv