Ik heb ook gewoon nog maar weinig hip hop shows gezien die mij echt kunnen bekoren. Ik heb niets tegen het genre op zich, alleen heb ik een absolute hekel aan playbacken met af en toe er wat over roepen of zaken die niets meer met muziek te maken hebben. De hele tijd het publiek hypen, dat bedoel ik onder andere met zaken die niets meer met de muziek te maken hebben.
De hip hop shows die ik wel de moeite vond, off the top of my head, zou ik zeggen Vince Staples op BKS enkele jaren geleden.
Kendrick Lamar zag ik eens in de namiddag op Pukkelpop ergens in 2013. Dat was toen geweldig. Ik heb de twee andere passages op Pukkel ook gezien en dat vond ik dan weer niets.
In 2013 ook Eminem gezien en dat was mijn grote held tijdens mijn jeugd. Ik ben toen weggegaan bij TNGHT omdat ik bericht kreeg dat het plein ruim op voorhand afgesloten ging worden wegens volzet. Ik ben halverwege naar Crystal Fighters gaan kijken omdat meneer ook te lui was om meer dan 50% van de set live te doen.
Snoop Lion / Snoop Dogg heb ik ook gezien, vond ik matig/niet mis maar die neemt zichzelf ook niet serieus maar zijn act wel - wat helpt.
Er zijn er nog een paar die mijn argument verdedigen, zoals NERD tweemaal, Lil Nas X en je zal er zo nog wel een paar die ik gewoon vergeet. Ohja, 50 cent, die was ook zo slecht dat het grappig was. En natuurlijk Denzel Curry die afgelopen vrijdag nog mijn avond verpestte waarna Deftones het gelukkig helemaal goedmaakte. Stormzy vind ik ook maar niets maar ik durf dat hier bijna niet zeggen.
Het is ook maar mijn mening hé, maar dit is gewoon het genre dat mij meest teleurstelt als ik het een kans geef. Er zijn vast dingen die ik goed vind die iemand anders dan weer zou afbreken. Tyler zal wel een nieuwe kans van mij krijgen en dan kan ik er mijn boeiende mening weer over geven. Who gives a shit.
Uiteindelijk zal de mening van de portefeuille van Chokri / Live Nation het hardst doorwegen.