Pukkelpop 2026

Summer Sonic Japan

Mooie line-up (voor mij) Sommigen vallen mogelijk af als ze de week erna op Summer Sonic Bangkok spelen.

Bijlagen

• 20260202_073509.jpg
    20260202_073509.jpg
    222,2 KB · Weergaven: 124
De enige voorspelling waar ik me aan waag is dat de socials wel zullen ontploffen.

Gaat gewoon Tyler worden vandaag. Jimmy zei op het LL-forum dat PKP zijn vetste headliner bekendmaakt vandaag.

Edit: als het uiteindelijk toch Charli blijkt te zijn, krijgen we een nog grotere Earfquake. ;)

Gaat gewoon Tyler worden vandaag. Jimmy zei op het LL-forum dat PKP zijn vetste headliner bekendmaakt vandaag.

Edit: als het uiteindelijk toch Charli blijkt te zijn, krijgen we een nog grotere Earfquake. ;)
Hij sloot echter niet uit dat er vandaag nog andere namen bekendgemaakt zouden worden.

Gewoon de klassieke Pkp aankondiging. 3 namen voor een bepaalde dag. En ze opteren ervoor om het stevig op gang te trekken.
Denk dat we misschien direct twee kleppers krijgen die we elk op een aparte dag verwacht hadden. Zoals Florence met Tyler bijvoorbeeld. Dat zou alvast een binnenkomer zijn om u tegen te zeggen.

Denk dat we misschien direct twee kleppers krijgen die we elk op een aparte dag verwacht hadden. Zoals Florence met Tyler bijvoorbeeld. Dat zou alvast een binnenkomer zijn om u tegen te zeggen.
Hij heeft gezegd dat het om drie namen per dag gaat.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread