Pukkelpop 2026

Combis en dag tickets voor de eerste dag waren instant uitverkocht. Denk dat zondag zelfs niet was uitverkocht?
Het Chappell Roan effect en een steengoede vrijdagaffiche (veruit de beste dag line-up in Belgie dit jaar) zorgden voor de uitverkoop. Tot nu toe ook de enigste dag dat Belgen Chappell Roan met haar sprookjeskasteel bezig zagen. Benieuwd wanneer we haar terug mogen verwachten voor een live optreden.

Lola Young voelt zich beter en maakte haar eerste publiek optreden met Lily Allen en Olivia Rodrigo. Ze kijkt ernaar uit om in de loop van 2026 terug te gaan optreden. Schrijf ze maar op voor Pukkelpop 2026.

Lola Young voelt zich beter en maakte haar eerste publiek optreden met Lily Allen en Olivia Rodrigo. Ze kijkt ernaar uit om in de loop van 2026 terug te gaan optreden. Schrijf ze maar op voor Pukkelpop 2026.
Zeer welkom wat mij betreft. Laat ze maar komen, pukkelpop 2024 was top voor herhaling vatbaar dus.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Zeer welkom wat mij betreft. Laat ze maar komen, pukkelpop 2024 was top voor herhaling vatbaar dus.
Dat was uhm.. alles behalve top? Problemen met het geluid, lage energie, een halfvolle club. Toen was Messy gewoon al uit trouwens, blijft bizar hoe snel zo'n act kan groeien.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Ik zie pulp niet echt passen op het huidige Pukkelpop, dus vrees daar een beetje voor.
Dat wordt vaak gezegd over PKP de laatste jaren en ze programmeren uiteraard vooral in andere, jongere segmenten maar dan komen ze vorig jaar af met Mogwai en Karate om zo maar iets te noemen. Ik zie Pulp wel werken als Marquee headliner met FATM op de Main.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Dat wordt vaak gezegd over PKP de laatste jaren en ze programmeren uiteraard vooral in andere, jongere segmenten maar dan komen ze vorig jaar af met Mogwai en Karate om zo maar iets te noemen. Ik zie Pulp wel werken als Marquee headliner met FATM op de Main.
Is pulp ook niet gewoon te duur/veeleisend voor Pukkelpop (in verhouding met publiek dat het zou meebrengen). Als pulp België doet zie ik ze toch veel eerder op een ander festival belanden.

1766963292157.png

vrijdag 21 augustus in het Verenigd Koninkrijk optreden, kans op PKP is veel kleiner geworden, wellicht festivals of live shows in continentaal Europa vanaf begin augustus tot half augustus

• Haha
Waarderingen: elo
Shit, zag de advertentie op facebook en het zag er wel professioneel uit. Sorry. Eigenlijk zouden ze die covergroepen moeten verbieden om dezelfde art forms te gebruiken als de originele groepen. Het goede nieuws is dat zaterdag 15 augustus Fontaines DC in Frankrijk speelt (Route du Rock), donderdag 20 augustus in Oostenrijk en dat er nog altijd een grote kans blijft op Pukkelpop (wellicht zaterdag of zondag).

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread