Pukkelpop 2026

Tomora is aangekondigd als vervanger van Dour, dat is echt teleurstellend. Ze zullen ze wel een headline-plek hebben gegeven omdat ze dachten dat ze perfect bij The Wave zouden passen.

Of plekjes waren al ingenomen?

Misschien, maar ze werden eind september aangekondigd voor Coachella, dus ze hebben de organisatoren waarschijnlijk al een paar weken van tevoren laten weten dat ze op tournee gingen.

Ik denk niet dat ze alle headliners voor Marquee en Wave al geboekt hadden toen Tomora nog een optie was. Waarschijnlijk heeft Dour ze een beter aanbod gedaan.

Misschien, maar ze werden eind september aangekondigd voor Coachella, dus ze hebben de organisatoren waarschijnlijk al een paar weken van tevoren laten weten dat ze op tournee gingen.

Ik denk niet dat ze alle headliners voor Marquee en Wave al geboekt hadden toen Tomora nog een optie was. Waarschijnlijk heeft Dour ze een beter aanbod gedaan.
Kan zeker... Of er is geoordeeld dat ze daar beter passen.

Nu nog Yungblud ergens geparkeerd krijgen.
Toch zou ik het voor Pukkelpop een topboeking vinden. Slaat aan bij de jongere bezoeker en ik moet zeggen dat ik hem ook wel sterk vond op Werchter dit jaar als vervanger van Sam Fender. Vond 'Hello heaven, hello' een sterk openingsnummer.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Toch zou ik het voor Pukkelpop een topboeking vinden. Slaat aan bij de jongere bezoeker en ik moet zeggen dat ik hem ook wel sterk vond op Werchter dit jaar als vervanger van Sam Fender. Vond 'Hello heaven, hello' een sterk openingsnummer.
Ik kan er in komen waarom ze hem zouden boeken en heeft zeker voeling met de doelgroep van PKP, maar een topboeking zal ik hem zelf toch nooit noemen.

Underworld op de Wave, dat lijkt me wel een match.
En Show Me The Body zie ik ook

Underworld op de Wave, dat lijkt me wel een match.
En Show Me The Body zie ik ook wel als Pukkelpop-materiaal.
Show Me The Body speelde vorig jaar op de Backyard en was goed maar deed dat voor 5 man en een paardenkop. In their defence…Amen Ra speelde op hetzelfde moment in de Marquee. Ik zie ze ze toch niet meer boeken.

Hoezo zekerheidje? Underworld tourt eigenlijk elk jaar, naar mijn gevoel zijn die zo'n beetje elk jaar 'in de buurt' en beschikbaar voor PkP.
Vorig jaar Werchter, laatste keer PKP was in 2022, spelen weekend voor PKP o.a. op Sziget, Paredes en Oya en weekend na PKP in de UK + Justice heeft vorig jaar aangetoond dat de nieuwe Wave zich uitstekend leent voor dansafsluiters. Gaan ze toch niet missen?

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread

• Jojo