Pukkelpop 2025

Heel spijtig. Benieuwd wat er nog mogelijk is qua vervanging. Toch Wet Leg en dan schuiven met andere artiesten?

Uitgelezen kans om Fontaines DC opnieuw te boeken? Ze zijn in de buurt.
Als zij er nog staan dit weekend is het praktisch mijn droomlineup.

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Van mij mag er gerust een Belgische band komen vervangen... Mag van mij zelfs een Limburgse band zijn: Noordkaap, Millionaire ... :)

FUCK!

Oké, wie is er beschikbaar?

Pulp is die dag helaas in Frankrijk.

Ze konden Vampire Weekend of The Kooks altijd naar de Main verplaatsen en een band vinden die hen in de Marquee kon vervangen
Vampire Weekend op de main met een (iets) langere set, FKA Twigs in de Marquee. Little Simz zou ultiem zijn.

En dan droom modus uit.

Wet Leg in de buurt ja. Of Pukkelpop zal er wel een Bazart tegensmijten ofzo.

• Geweldig
Waarderingen: peanuts
Even rondgekeken
- In ieder geval niet beschikbaar: Fontaines DC, Raye, London Grammar, Empire of the Sun, Marc Rebillet, Arca

- Wel beschikbaar, maar eigenlijk ook niet:
Lola Young (speelt dan 5 dagen achter elkaar)

- Wel beschikbaar: FKA Twigs, Barry Can’t Swim, Olivia Dean, Rag ‘n Bone Man

Zonde, na Chappell Roan was Michael Kiwanuka mijn tweede meest gewenste act. Als hij drie maanden out is dan moet het wel serieus zijn, hopelijk wordt hij snel beter.
Op de line-up op de website van Pukkelpop is hij al verdwenen. Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

Michael kiwanuka is net uitgevallen door ziekte. Erg jammer. Wat schatten we de kans dat Empire of the sun komt?
Balen, had daar echt naar uitgekeken nu gelukkig heb ik hem begin dit jaar in vorst nationaal gezien. Hopelijk toch een degelijke vervanger maar het blijft Pukkelpop dus mijn verwachting is niet al te hoog kwestie om niet te teleurgesteld te worden. We zullen het wel een van de komende dagen te weten komen.

Users who are viewing this thread