Pukkelpop 2025

Is het makkelijk om een combiticket met camping over te kopen? Heb dit nog nooit gedaan. Of is de kans klein dat dat lukt?

Is het makkelijk om een combiticket met camping over te kopen? Heb dit nog nooit gedaan. Of is de kans klein dat dat lukt?
Vroeger enorm lastig, toen moest je contact zoeken met iemand via een platform en heel omslagtig met die persoon zelf de overdracht regelen. Dit jaar is er voor het eerst een doorverkoopplatform (die nog niet open is), dus het is afwachten hoe dat gaat.

Main -

Nothing but Thieves
Amyl and the Sniffers
Kasabian

Marquee - met Vampire Weekend of Kooks die naar de Main verhuizen

Underworld
Little Simz
FKA Twigs
Father John Misty
Suede

Dus er is genoeg keuze. Als ze voor een artiest uit de Benelux kiezen, is dat echt slecht, maar we weten dat dit is wat ze doen.

Ik zet mijn geld op NBT, maar ik hoop dat zij het niet zijn.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: elo, Chiel en Jimmeh07
Main -

Nothing but Thieves
Amyl and the Sniffers
Kasabian

Marquee - met Vampire Weekend of Kooks die naar de Main verhuizen

Underworld
Little Simz
FKA Twigs
Father John Misty
Suede

Dus er is genoeg keuze. Als ze voor een artiest uit de Benelux kiezen, is dat echt slecht, maar we weten dat dit is wat ze doen.

Ik zet mijn geld op NBT, maar ik hoop dat zij het niet zijn.
Kan Little Simz niet gewoon op de main? Al vrees ik ervoor, Lowlands wou haar graag boeken na de ASAP Rocky cancel maar ze was (de dag erna althans) niet beschikbaar.

Balen. Dat was 1 van mijn must-sees dit jaar, mede door dat prachtige nieuwe album vorig jaar.

Maar goed, hoop dat de organisatie niet voor Bazart of iets dergelijks kiest... Als het toch iets Belgisch moet zijn (wegens geen alternatief beschikbaar), dan hopelijk een verjaardagsconcert van dEUS.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en festibob
Franz Ferdinand kan ook niet, staan in Spanje.
Kaiser Chiefs hebben tussen 10 en 20 augustus geen datum staan.
Skunk Anansie, op 14 augustus nog een optreden in UK, dan niets meer.
Soulwax, zou wel een overkill zijn na Werchter, Gent Jazz en Lokerse Feesten.
dEUS treedt nog op op de Lokerse Feesten. Weet niet of zij daar gelukkig mee zijn.
Warhaus kan, maar wordt wellicht ook een overkill.

Ik hoop persoonlijk op Skunk Anansie. Lijkt mij goed te werken op het hoofdpodium en genoeg hits die iedereen kent.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Bij RW duurde het twee dagen tussen de annulatie van Kings of Leon en de aankondiging van de vervanging van Kings of Leon door Yungblud.

Laatst bewerkt:
Iggy Pop heeft zijn laatste optreden op Way out West in Gothenburg op 7 augustus. Wie weet komt hij een week later op PKP als vervanger.
Dat hij op de Lokerse Feesten al speelt hoeft geen bezwaar te zijn.
Balthazar heeft in 2023 al zowel een afscheidsconcert op de Lokerse Feesten gegeven als vervanger gespeeld van Florence and the Machine op PKP zondag.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Ik heb wel aan Iggy gedacht, het zou een geweldige boeking zijn. En ook aan Air. Het zou wel een erg late aankondiging zijn, want ze zullen waarschijnlijk moeten wachten tot na Lokerse.

Bij RW duurde het twee dagen tussen de annulatie van Kings of Leon en de upgrade van Yungblud met komst van Nothing but Thieves als alternatieve oplossing. Hopelijk weten we ten laatste op woensdag wie de vervanger zal zijn en wat de bijhorende timetable zal zijn.
Je feiten kloppen niet.

Users who are viewing this thread