Pukkelpop 2025

Ze waren net aan het bouwen op de wei. Juist begonnen aan een tentconstructie met zwarte trussen, dus toch iets nieuws op de wei. Mij leek het op de locatie van de Dance Hall te zijn, maar de constructie zag er niet zo groot uit, maar het kan zijn dat ik het slecht ingeschat heb. Het leek ook "schuiner" te staan dan de Dance Hall van vorig jaar. Misschien is het een nieuwe Booth of een VIP tent.

Maar bon: er snel voorbij gereden met de fiets, het is iets nieuws maar de grootte en plaats durf ik niet met zekerheid te beschrijven.

Er zat wel een kerel met een donkergroene shirt en een kaki broek foto's te maken...@Pukkelpopper, was jij dat? 😎

1000005326.jpg

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en davadude
Deze ochtend voorbij de wei gereden.

Op de plek van de Dance Hall lag er wat materiaal klaar. Het waren niet de typische grijze aluminium onderdelen van een gewone festivaltent maar zwarte grote trussen waarmee onder andere de main stage wordt gebouwd. Lowlands heeft tenten die dergelijke trussen gebruiken. Maar de woordvoerder zei bij de start van de opbouw dat er geen nieuwe grote constructies zijn. Afwachten wat het wordt, misschien ben ik helemaal fout en was dat iets anders.
Inderdaad ze zijn begonnen op de plek van de dance hall (nieuwe naam wave) met het bouwen aan de wave vermoed ik en hij gaat er helemaal anders uitzien.
IMG_4193.jpeg
En nog een foto van het geraamte van de speciale bieren stand
IMG_4194.jpeg

Laatst bewerkt:
Ze waren net aan het bouwen op de wei. Juist begonnen aan een tentconstructie met zwarte trussen, dus toch iets nieuws op de wei. Mij leek het op de locatie van de Dance Hall te zijn, maar de constructie zag er niet zo groot uit, maar het kan zijn dat ik het slecht ingeschat heb. Het leek ook "schuiner" te staan dan de Dance Hall van vorig jaar. Misschien is het een nieuwe Booth of een VIP tent.

Maar bon: er snel voorbij gereden met de fiets, het is iets nieuws maar de grootte en plaats durf ik niet met zekerheid te beschrijven.

Er zat wel een kerel met een donkergroene shirt en een kaki broek foto's te maken...@Pukkelpopper, was jij dat? 😎

Bekijk bijlage 15175
Inderdaad, dat was ik

Dus als de clashfinder klopt, komen we vergeleken met vorig jaar namen tekort in de volgende...

Donderdag

DH 2, Boiler 1

Vrijdag

Club 1, Booth 1

Zaterdag

Main x 1, Boiler x 3, Lift x 2

Zondag

DH x 1, Boiler x 1

In 2023 hadden we ook 7 namen in de Marquee op zaterdag, dus zou er daar ook nog een kunnen zijn?

We hebben wel een aantal podia met meer bands dan in 2024 - Backyard op vrijdag en zaterdag hebben er dit jaar allebei één meer, net als de Booth op zondag.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Semprini
Ik Ben reuze benieuwd of ze deze week de allerlaatste namen en de timetable bekend gaan maken want die verwacht ik samen de zelfde dag of week. Ik zou zeggen laat maar komen ik zie geen enkele reden buiten eventuele toekomstige afzeggingen om daarmee nog te wachten.

• Leuk
Waarderingen: Jojo en festibob

Blijkbaar opnieuw een europese tour van QOSA geinspireerd op hun 'catacomben live ervaring' . Wel vreemd dat ze dit nu aankondigen gezien
zondag nog niet uitverkocht is op PKP. Andere setlist of niet , sommige fans kunnen hun geld maar een keer uitgeven.

Hopelijk morgen puzzeltijd! Ik heb er al zo veel zin in dat ik daar nu al stress voor heb.

Eerst nog wat namen, wat kunnen we nog verwachten? Sowieso nog iets van Belgische namen right?

Eerst nog wat namen, wat kunnen we nog verwachten? Sowieso nog iets van Belgische namen right?
We zaten in de vorige drop letterlijk aan de Stijn Van De Voorde & Thibault Christiaensen- achtige namen. Dan weet je dat we het kleinste grut al gehad hebben. Verwacht maar niet te veel.

Wel benieuwd naar de timetable.

• Leuk
Waarderingen: koolket
The Streets waren op RW24 en werden kort daarna aangekondigd voor Pukkelpop vorig jaar, dus misschien een of twee namen uit de line-up van RW. Wet Leg is voor mij wederom de meest voor de hand liggende.

The Streets waren op RW24 en werden kort daarna aangekondigd voor Pukkelpop vorig jaar, dus misschien een of twee namen uit de line-up van RW. Wet Leg is voor mij wederom de meest voor de hand liggende.
Wet Leg en dan Jokke ofzo

Users who are viewing this thread

• guyli