Pukkelpop 2025

Even een vraagje over doorverkoop (voor vrienden), ik lees dat deze service vroeger waardeloos was omdat je alleen maar de contactgegevens van een verkoper via de website kon krijgen. Nu lees ik voor het eerst op de website dat ze dit jaar gewoon een officieel kanaal hebben waar de betaling via Pukkelpop verloopt, is dat niet een nieuw iets?

Klopt! Eindelijk een nieuw systeem ervoor dan

• Leuk
Waarderingen: davadude
Bij de vervoer pagina op de website staat wel al helemaal onderaan een parking plattegrond knop maar als je erop klikt krijg je een witte pagina typisch Pukkelpop 😮‍💨 dus nee nog niet.

Laatst bewerkt:
Je kan via een omweg wel de parking plattegrond van 2024 zien. Die zal toch niet heel veel anders zijn dan die van 2025?

We verwachten deze week wel iets toch?
Ja, maar wat? 🤔 Daar ben ik nog niet uit. Ik hoop op (de allerlaatste) namen met wie weet de timetable erbij dat hebben ze in 2018 al eens gedaan op 10 juli ➡️ de 2 de week van juli waar we ons nu ook in bevinden dus we zullen moeten afwachten.

We verwachten deze week wel iets toch?
Eventueel een paar Werchter namen. Maar Misschien wachten ze nog tot na Dour om die gedeelde naam (Lambrini Girls) aan te kondigen.

Timetable moet nog online. En atomic orchestra 2 moeten ze ook nog aankondigen.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Zijn de donderdagnamen eigenlijk compleet? Er ontbreekt denk ik nog een Dance Hall naam of twee.

Eventueel een paar Werchter namen. Maar Misschien wachten ze nog tot na Dour om die gedeelde naam (Lambrini Girls) aan te kondigen.

Timetable moet nog online. En atomic orchestra 2 moeten ze ook nog aankondigen.
Welke Werchter-namen verwacht je?

Even een vraagje over doorverkoop (voor vrienden), ik lees dat deze service vroeger waardeloos was omdat je alleen maar de contactgegevens van een verkoper via de website kon krijgen. Nu lees ik voor het eerst op de website dat ze dit jaar gewoon een officieel kanaal hebben waar de betaling via Pukkelpop verloopt, is dat niet een nieuw iets?

Eindelijk een deftig systeem voor de doorverkoop. Goed zo Pukkelpop!

Nog een dikke maand, hopelijk snel de timetable etc.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Kachelle
2 weken terug bij de middagspecial van Pkp op StuBru vermeldde Chokri dat er "over 2 weken" een timetable ging zijn. Dus ik ben benieuwd!
Dat zal dan samen met de laatste namen moeten zijn.
Deze week dus, bedankt om dit hier te vermelden want ik heb dat toen gemist. ben ook zeer benieuwd.

2 weken terug bij de middagspecial van Pkp op StuBru vermeldde Chokri dat er "over 2 weken" een timetable ging zijn. Dus ik ben benieuwd!
Dat zal dan samen met de laatste namen moeten zijn.
Zoiets is ook arbitrair natuurlijk. 1 cancel kan het weer omgooien. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Massive Attack cancelt Gent Jazz door ziekte. Mag van mij zó doorkomen naar Pukkelpop, maar dat gaat uiteraard niet gebeuren. ;)

• Leuk
Waarderingen: peanuts
Het is nog erg stil op social media met een focus op de try-out show vanuit PKP van Zwangere Guy, maar ik hoop het echt!

Users who are viewing this thread