Pukkelpop 2025

Voor de Clashfindermakers: Hindu Radio DJ's speelt in de Club, starten wellicht rond middernacht-1u

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: davadude
Mijn clashfinder is volledig aangepast aan de laatste namen!
Kwijt Trek System sluit de Boiler af op donderdag. Frenna zal wel in de Dance Hall staan. Hindu Radio DJ's staan in de club, Lolalita zal wel de Booth afsluiten. En die Poleen kan je ergens in het begin in de Booth of eventueel de Boiler vinden.

Balu Brigada heb je er twee keer in staan. DJ St. Paul sluit de Club. Jeroen Delodder sluit de Boiler.

Promis3 staan in de Lift veronderstel ik. Flavour Drop sluit de Boiler af. Bavr de Lift.

Stijn Van De Voorde staat in de Club. Helena Lauwaert en/of Lauravioli zullen wel de Booth afsluiten.

Voor de Clashfindermakers: Hindu Radio DJ's speelt in de Club, starten wellicht rond middernacht-1u
Kwijt Trek System sluit de Boiler af op donderdag. Frenna zal wel in de Dance Hall staan. Hindu Radio DJ's staan in de club, Lolalita zal wel de Booth afsluiten. En die Poleen kan je ergens in het begin in de Booth of eventueel de Boiler vinden.

Balu Brigada heb je er twee keer in staan. DJ St. Paul sluit de Club. Jeroen Delodder sluit de Boiler.

Promis3 staan in de Lift veronderstel ik. Flavour Drop sluit de Boiler af. Bavr de Lift.

Stijn Van De Voorde staat in de Club. Helena Lauwaert en/of Lauravioli zullen wel de Booth afsluiten.
Doe gerust zelf ook aanpassingen! Team work makes the dream work. 😅

• Geweldig
Waarderingen: Nelios
De volgende namen zullen sowieso de allerlaatste zijn dat interpreteer ik door het bijschrift bij de namen post van vorige week op hun socials. Als ik het goed heb zijn het niet zo veel namen die ontbreken per dag of ben ik mis? Ik zie ze ongeacht hoe veel het er nog zijn de overige namen in 1 keer droppen. Vind het wel een goed bijschrift hoe ze de mensen een soort van mysterieus uitdagen.
IMG_4149.jpeg

Users who are viewing this thread