- Ben er zeker van dat Jeroen Delodder, Flavour Drop en Faisal de Boiler afsluiten (dus van 02u00 tot 04u00 of 00u00 tot 03u00 voor zondag). Het is al jaren zo dat de Belgische afsluiters van de Boiler achteraan het lijstje staan van de Boilernamen, dus ik snap de verwarring.
- Yussuf Dayes staat inderdaad onderaan het lijstje van Clubnamen, maar vorig jaar stond hij op de affiche tot hij annuleerde, en toen had hij een vrij hoge plek in de club dacht ik? Is dit geen fout op de PKP-site. Met de natte vinger zou ik zeggen dat Dayes voor Murder Capital speelt.
- Vorig jaar had de main op zaterdag 7 namen, in uw clashfinder zijn er 6 namen op main. Zou DJVT toch niet de main openen? Want momenteel start Yong Yello om 12u45, waardoor er geen tijd is voor een special act.
- Ben er ook vrij zeker van dat Promis3 de Lift afsluit, wat uw lege spot in de Lift verklaard. Misschien moet er nog iets bij op de Backyard?
- Zelfde als bij Boiler: de Belgische afsluiters van de Booth staan in het begin van het lijstje. Bavr heeft al gezegd de Booth af te sluiten. Vorig jaar startte de Booth op zaterdag ook pas om 16u.
- Clown Core gaat de Lift afsluiten denk ik. Maar dan opent Slow Crush de Backyard, ik had hen eerder in de Club gezet als PKP-organisator. Tijd zal uitwijzen wat het wordt.
Bedankt voor je werk!